Mitä OIKEASTI haluat joululahjaksi? Kirjoita tähän!
Kommentit (179)
Toivoin, että mieheni laittaisi lahjarahansa rahastotalletukseeni sillä olin kymmenen vuotta kotona lapsia hoitamassa ja se tietysti näkyy sitten aikanaan eläkkeessäni. Onneksi olimme jo ennen hoitovapaita ehtineet jonkin verran minulle rahastoa säästää, joten en ihan ilman tuloja ollut tuota kymmentä vuotta. Vielä aion vähän säästää, sitten minulla on muutama kymmenen tuhatta kasvamassa eläkepäiviä kohti, jotain ehkä käytän muutamaan kaukomatkaan mutta muuten annan rahaston saamien osinkojen kasvattaa sitä. Onpahan sitten eläkepäivillä vähintään samat tulot kuin nyt työssä käydessä. N49.
No kyllä mulle raha kelpais (jos sekin lahjaksi luetaan). Mutta tärkeintä, että saan olla jouluna läheisten kanssa! <3
Tietyn valkokultaisen timanttisormuksen. Jos en saa sitä, käyn ostamassa sen itse joulun jälkeen. N40
En mitään. En pidä lahjojen saamisesta tai antamisesta.
Oikeasti toimivan syöpähoidon äidilleni. Mutta koska sellaista ei ole, toivon vain mahdollisimman hyvävointista viimeistä joulua.
N32v
Paljon rahaa, laihdutusleikkauksen ja lapsen.
Personal trainerin, lahjakortin vaatekauppaan, koru, laadukas päivä- ja yövoide sekä seerumi, lahjakortit hierojalle sekä kosmetologille ja lopuksi hyvä kirja ja hyvää suklaata :)
Heh, en taida saada noista kun kirjan ja suklaat sekä joitakin voiteita. Ja lisäksi toivon kunnon keittiösaksia!
N33
Uuden paistinpannun ja lahjakortin johonkin lastentarvike- tai lastenvaateliikkeeseen. Nämä toiveet olen esittänyt äidilleni :)
N20
Marimekon tms. lakanat ois ihanat! Mutta en viitsi toivoa kun maksavat niin paljon. Suklaa ois kiva :)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään.
N24
Mikäs tässä nyt on vikana, kun alapeukkuja satelee?
Sama N24
Vierailija kirjoitti:
Nainen 45v . Oikeesti toivon käyttökosmetiikkaa, viiniä, hyasintin, ässäarvan, uutuuskirjan.
Samoin! N32
...ja ihanan alusasun mieheltäni. Mitään en kyllä tarvitse, mutta nuo oli hyviä!
Että tapaisin yhden miehen uudelleen. N50
Uudet lautaset. Ja vaikka joku rahalahjoitus punaiselle ristille. Just nyt kun pakolaisleirit tarvis apua mun oli pakko perua kuukausilahjoitukset sprlle :(
Viiniä, suklaata (ihan perussuklaalevyt ois parhaita, ei edes konvehteja); kaikki herkut on kivoja, myös itsetehdyt. Tykkään myös käsitöistä, huiveista, shaaleista, villasukista ym.
Toivoisin myös laadukkaita perkaalipuuvilla- tai pellavalakanoita. Lippupalvelun lahjakortti.
Etelänmatkan pois joulusta. N46