Miksi Niina Lahtinen (Akun vaimo) nykyään joka ohjelmaa pilaamassa?
Ärsyttävän luonnoton ylinäyttelijä, joka nauraa aina kitalaki vilkkuen tai sitten huutaen.
Ei pysty edes Siskonpetiä enää katsomaan hänen takiaan. Edellisen kerran pelästyin, että nyt se on palkattu pilaamaan Roba. Toivottavasti oli vain pikavierailu yhdessä osassa.
Mies on niin samaa mieltä kanssani ja moni muukin henkilö, jonka kanssa asiadta olen puhunut. Mikä ihme siinä naisessa on niin ärsyttävää?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Siis ootte vaa Niinalle kateellisii rumii lehmii!! Vai eikö tota kommaa oo tullu siks ku Niina ei oo nuori? Nuoria naisiahan ei saa missään nimessä varsinkaan muut naiset kritisoida.
Como??
Samat vanhat kehäraakit pyörii Suomessa kaikissa ohjelmissa. Esim. Jaska voisi jäädä jo eläkkeelle. Todella huonoa koulutusta Teatterikorkeakoulussa entisten oppilaiden perusteella. Mitäköhän siellä opetetaan nykyään, siis muuta kuin vasemmistomilitantismia ja sosiaalipummausta. Joo, ei Jaska ollut TeaKissa mutta noin yleensä. Kuinka montakohan huonoa ohjelmaa PPP aikoo vielä tehdä. Hauskuus loppui Manitboisiin.
On joka ohjelmassa. Totta. Takoo kun rauta on kuuma. Eniten minua ärsyttää, että on ominut Siskonpetin tällä kolmannella tuotantokaudella. Vetää kaikki pääroolit.
Kyseinen nainen ei kertakaikkiaan osaa olla luontevasti oma itsensä, aina naamaansa pyörittelemässä ja käkättämässä. Vähän sama kuin joku Jope Ruonansuu, aina rooli päällä.
Ei sellaista jaksa kauaa katsella. Aku muuten oli alkuaikoina vähän samanlainen julkisuudessa, mutta nyt esim. Roban myötä olen alkanut pitämään sen näyttelemisestä.
Täälläkin taitaa nelikymppiseksi asti aina olla pinnalla ne tämän hetken IT- naiset, sitten tulee taas uudet. Miehet saa vanheta näyttelijöinäkin rauhassa. Viiden vuoden päästä on uudet pari- kolmekymppiset pyörimässä joka paikassa. Minusta Niina on ihan hyvä näyttelijä ja hauskakin silloin kun ei tee vain sitä jonkun mainitsemaa "nätti nainen ja härskit vitsit"- juttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Akun vaimo vaan avokki.
Avovaimo tai aviovaimo, molemmista käy lyhyempi versio vaimo.
Mussa Niina Lahtinen aiheuttaa aina myötähäpeän tunteen, kun tietää, että kohta se hirnuu ja ilmeilee kumminkin. Myötähäpeän tunne ei ole kiva, vaan vaivaannuttava.
Vierailija kirjoitti:
Mussa Niina Lahtinen aiheuttaa aina myötähäpeän tunteen, kun tietää, että kohta se hirnuu ja ilmeilee kumminkin. Myötähäpeän tunne ei ole kiva, vaan vaivaannuttava.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
On joka ohjelmassa. Totta. Takoo kun rauta on kuuma. Eniten minua ärsyttää, että on ominut Siskonpetin tällä kolmannella tuotantokaudella. Vetää kaikki pääroolit.
Tähän ei ole mitään lisättävää - juuri näin!
Suomessa nyt vaan on sellainen tapa, että jokaisesta vähänkin kiinnostavasta uudesta kasvosta imetään kaikki mehut irti ja sitten hänet unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävän luonnoton ylinäyttelijä, joka nauraa aina kitalaki vilkkuen tai sitten huutaen.
Ei pysty edes Siskonpetiä enää katsomaan hänen takiaan. Edellisen kerran pelästyin, että nyt se on palkattu pilaamaan Roba. Toivottavasti oli vain pikavierailu yhdessä osassa.Mies on niin samaa mieltä kanssani ja moni muukin henkilö, jonka kanssa asiadta olen puhunut. Mikä ihme siinä naisessa on niin ärsyttävää?
Mitä vittua? Onko Iines vain Akun sivusuhde??
Vaivaannuttavaa katottavaa aina, kun näyttelijä yrittää väkisin olla hauska, mutta ei ole.
Sitä paitsi saman lärvin näkeminen joka hiivatin ohjelmassa on yksinkertaisesti liikaa.
Toinen joka on rasittava ylinäyttelijä ja naaman vääntäjä:Essi Hellen. Kaunis nainen kyllä,mutta todella rasittavaa katseltavaa.
Mä olen HHU:n ja Siskonpedin perusteella ihan eri mieltä Niina Lahtisesta kuin ap. Lahtinen on taitava, tarkka ja hauska viihdepanelisti ja koomikko. Hän tuntuu myös suhtautuvan itseensä kiitettävällä itseironialla. Koska hän ymmärtääkseni kirjoittaa oman materiaalinsa, hän on myös aika taitava tuon vaikean alueen tekijä. Hän ei viljele sitä kaikkein matalinta pissa-kakka-pieru-pillu-kulli -huumoria, jota hänen miehensä ymmärtääkseni viljelee.
Se, että Lahtinen usein muistaa mainita suhteensa Hirviniemeen, on musta huumoria sekin. Putouksen myötä Hirviniemestä tuli "superjulkkis", jonka parisuhteen "kaikki" luulee tietävänsä. Juuri siksi Lahtinen viittaa siihen.
Varmaan Lahtisella on osuutta siihenkin fiksuun valintaan, ettei hänen perheestään tai parisuhteestaan ole näkynyt naistenlehtijuttuja.
Se, että tietyt esiintyjät, esim HHU:n Lahtinen, Mikko Kuustonen, Tuomas Kyrö, Pirjo Heikkilä, esiintyvät samaan aikaan monien kanavien viihdeohjelmissa on kyllä ärsyttävää. Mutta freelancereiden on taottava kun rauta on kuumaa. On sitten tuottajien moka, ellei heille tule mieleen muita esiintyjiä kuin ne, jotka he ovat ed. iltana nähneet telkkarissa.
Todella ärsyttävä ämmä..kääntyy kanava välittömästi kun pamahtaa kuvaruutuun.teennäinen surkimus!!!
Kenen Akun?!? Nevahööd...
Niina on kyl aikas hottis Turun murteellaan :):);)
Siis ootte vaa Niinalle kateellisii rumii lehmii!! Vai eikö tota kommaa oo tullu siks ku Niina ei oo nuori? Nuoria naisiahan ei saa missään nimessä varsinkaan muut naiset kritisoida.