Miksi Niina Lahtinen (Akun vaimo) nykyään joka ohjelmaa pilaamassa?
Ärsyttävän luonnoton ylinäyttelijä, joka nauraa aina kitalaki vilkkuen tai sitten huutaen.
Ei pysty edes Siskonpetiä enää katsomaan hänen takiaan. Edellisen kerran pelästyin, että nyt se on palkattu pilaamaan Roba. Toivottavasti oli vain pikavierailu yhdessä osassa.
Mies on niin samaa mieltä kanssani ja moni muukin henkilö, jonka kanssa asiadta olen puhunut. Mikä ihme siinä naisessa on niin ärsyttävää?
Kommentit (55)
Niina Lahtinen on just paras! Todella humoristinen nainen, ottaa rennosti!
Komppaa aloittajaa täysin: Lahtinen ei ole edes mikään näyttelijä; harratelija, joka on päässyt tuotantoyhtiöiden suosioon helppona, simppelinä tyyppinä. Sellaisia nämä nykyajan julkkikset on: helppoja, simppelejä ja tuotantoon sopivia tyyppejä, joita kiinnostvaa vain oma palkkio eikä sisällön laatu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua hänessä ärsyttää se, että vaikka hänen (käsikirjoitetut) juttunsa voivat olla hauskojakin, hän luottaa liikaa nätti nainen + härskit jutut -yhdistelmän toimivuuteen.
Nätti nainen? Minusta hän on kolho, amatsonimainen, mahtava matami
Tuo on suhteellista. Niissä ohjelmissa, mitä itse katson, hän ei esiinny yhdessäkään :)
Niina ja hänen huumori toimii mulla tosi hyvin. Iloinen koheltaja ja esim HHU:ssa on tosi osuvia havaintoja ollut elämästä ja käsitellyistä ilmiöistä . Myös Siskonpedissä osaa tuoda asiat elävästi esille ja laulaakin osaa. Myös käsikirjoituksen puolella taitava. Tykkään lisäksi siitä, että antaa itsestään ns. tavallisen vaikutelman. Vaikuttaa aidolta ainakin, sillä perusteella, että esimerkiksi mokiakin sattuu ja häneen on helppo samaistua. Mielestäni omille jutuilleni nauraminen ei oo paha asia ja minkäs mahtaakaan jos naurattaa. Lisäksi kaunis nainen, myös ilman hirveää kerrosta pakkelia.
Hyvä siskonpedissä. Keskusteluohjelmista ja visailuista pois. Ei sovi niihin. Mauttomat jutut.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin tykkään!
Sun mielipiteillä ei niin väliä olekkaan ;).
Olet yksi ihminen sadasta joka ajattelee noin, joten sinun mielipiteelläsi EI OLE väliä!
En ymmärrä tämän ketjun jankutusta siitä, kuinka Lahtinen on oikeasti tosi kaunis.
Ei. Ei ole. Ihan mukiinmenevä, mutta kaukana kauniista naisesta. Ja joo, komppaan aapeeta siinä, että se nainen todella ärsyttää ja aivan liian monessa ohjelmassa mukana. Miksi se on mukana siinä uudessa Napakympissäkin? Siis oikeasti miksi? Ihan turha. Joutuu aina vaihtamaan kanavaa sen osion ajaksi, sitä teennäistä hölötystä ei kestä tässä perheessä kukaan.
Noihin huumoriohjelmiin sopii, mutta muuhun ei sitten ollenkaan. Downshiftaajissaki oli aivan hirveää katottavaa.. Ei ole sarja/elokuvanäyttelijä hän.
Joo Siskonpedissä se on hyvä, mutta muuten se hihittely joka ohjelmassa on todella typerää. Ei joka ohjelmaan tarvitse mennä. Kaunis on, mutta itse käännän toiselle kanavalle jos tää Lahtinen on taas esillä. Ei jaksa katsoa.
Toinen ärsyttävä on Anni Hautala. Ilmeisesti Suomesta puuttuu juontajia, kun hänen pitää juontaa kaikki.
Koskahan tää Lahtinen pyydetään juontamaan?
Lahtisen tapa katsoa kameraan näytellessään tuo mieleen pikkulapsen joka haluaa olla esillä.
Luulen että tällä ihmisellä on taipumus polttaa lähipiirinsä loppuun ruokkimalla omaa narsismiaan, josta Hirviniemenkin sairastuminen kummunnee. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.
Anni Hautala on luultavasti ainoa suomalainen, joka tienaa helvetisti radion kiintiönaisena tuomatta mitään sisältöä (pelkkää hirnumista). Jopa Rockin Paukilla on enemmän sanottavaa aloittelevana juontajana.
Kanava vaihtuu välittömästi tämän höpölöpöjulkkisnäyttelijän ilmestyttyä ruutuun, ei kestä sen typerää kikattelua ja lastenelokuvan Heinähattu Vilttitossu pilasi täysin. C-luokan näyttelijä.
Muuten samaa mieltä, mutta viimeinen kysymys ("mikä siinä on niin ärsyttävää?") on täysin turha. Hän on helvetin ärsyttävä, koska on omaksunut helvetin ärsyttävän ihmisen roolin. Joitain se ehkä viihdyttää, minua ja ketään tuttavaani ei. Ei tee mieli katsoa lempiohjelmaani Talentia, kun Niina tuomarina.