Voiko tämmöisestä seksistä tulla raskaaksi?
Kaksi yhdyntää tunti pari välissä. Ilman kumia, mutta lastit vatsalle hyvissä ajoin.
Kommentit (53)
Juuri näin sai esikoisemme alkunsa. Ja nyt olen uudelleen raskaana samanlaisesta. En suosittele keskeytettyä yhdyntää ehkäisyksi jos lapsen saaminen on maailman loppu.
Esikoisen kohdalla siis meni pari vuotta keskeytetyllä ennen kun tulin raskaaksi, nyt toisen kohdalla pari kuukautta.
Mulla on kaksi lasta yli kolmekymppisenä pillereistä huolimatta. Että ei se hedelmällisyys vielä ole hävinnyt. Hyvä ettei sattunut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehkäisyä te yleensä ap käytätte?
Alussa oli kondomi. Nyt muutama kuukausi menty keskeytetyllä. Kierron alussa ja lopussa kyllä välillä tullut sisään. Nyt vaan mietin kun spermaa oli vähän kaikkialla. Lisäksi en ole edes aiemmin tuntenut touhutippoja runkatessa mutta tällä kertaa huomasin. Jotenkin sekava humalainen yö oli. Mies kyllä oli selvinpäin ja koskaan ennen ei ollut näitä öitä kun pannaan enemmän kuin kerran vähän ajan sisällä. Ap
En tajua tätä keskeytettyä yhdyntää, sillä ainakin mun mielestä se latistaa tunnelman? :D Miehen kun pitää koko ajan tarkkailla itseään, koska mahdollinen siemensyöksy tapahtuu ja sitten h-hetken koittaessa laueta vatsalle juuri, kun tuntuu parhaimmalta.
Miksette vain käyä kondomia tai hommaa pillereitä/kierukkaa/ehkäisyrengasta, mitä näitä nyt on?
Oon 99% varma että oot raskaana, mutta kerropa sitten parin viikon päästä miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Oon 99% varma että oot raskaana, mutta kerropa sitten parin viikon päästä miten kävi.
Juu minäpä kerron. Kummasti vaan en ole tullut tässä muutaman kuukauden aikana raskaaksi. Ap
Jestas, olen yli 40 ja edelleen säännöllinen kierto, ja syön pillereitä, en ota riskiä. Gynekologin mukaan ehkäisyn tarvetta on vielä vuosia.
Jos ap et jostain ihmeen syystä nyt tullut raskaaksi, niin kannattaa ottaa edes se kondomi takaisin käyttöön (mielummin joku vielä parempi ehkäisy) Paitsi jos oikeasti haluatte sen lapsen nyt, sillä noilla teidän metodeilla oot kyllä raskaana muutaman kuukauden sisällä joka tapauksessa vaikket nyt just oiskaan.
Eikös se nyt ole ihan sejasama miten kukakin raskautuu, jos vaan seuraamukset hoidetaan kunnialla?
Täällä näyttäisi mammoilla olevan se mielipide, että ainoa oikea tapa raskautua on tikuttaa ovulaatioita ja pakottaa mies panemaan jotta saadaan niitä helvetin "siemeniä"...
Vierailija kirjoitti:
Jos ap et jostain ihmeen syystä nyt tullut raskaaksi, niin kannattaa ottaa edes se kondomi takaisin käyttöön (mielummin joku vielä parempi ehkäisy) Paitsi jos oikeasti haluatte sen lapsen nyt, sillä noilla teidän metodeilla oot kyllä raskaana muutaman kuukauden sisällä joka tapauksessa vaikket nyt just oiskaan.
Kondomi on kyllä ainut mihin suostun. Pitää jutella miehen kanssa että ottais sen uudestaan käyttöön. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä oon 100 % varma että tää on provo. Ap vaan lisää koko ajan enemmän vettä myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon 100 % varma että tää on provo. Ap vaan lisää koko ajan enemmän vettä myllyyn.
Häh!? Luulin oikeasti että keskeytetty on 100% varma. Ja että touhutipoissa ei ole siittiöitä. Ja en tiedä uskonko teitä vieläkään.ap
Jotenkin huvittavaa kysyä "harrastin seksiä ilman ehkäisyä, voinko olla raskaana?" Sama kun kysyisi " Jos laitan käteni kuumalle hellalle, voiko siihen tulla palovamma?"