Mielipiteesi Kim Basingerin 20v. tyttären pepusta
https://instagram.com/p/9w9eibEoJE/?taken-by=ireland.basinger.baldwin
Miltäs näyttää?:)
Kommentit (22)
Oikein hyvä. Naama ei niin hyvä kuin äidillään.
Ei ainakaan finnejä näy, ihan kiva.
Enää on kenenkään turha väittää, että p*rsvakoon kuristuvat stringit olisivat "mukavimmat ikinä"
Kyllähän tuon ottaisi eteensä nelinkontin ja doggya duunis.
(tosin olen jäävi vastaamaan kun tekisin sen noin 9/10 naistakamauksen kohdalla ikähaarukasta 20-55)
Olisi kiva painaa naama tuonne persposkien väliin ja nuuskia
M29
Miksi yleensäkään pitäisi olla joku mielipide huomiohuorien perseistä.
On kyllä täydellinen perä. Terveisin heteronainen 35v.
Kaunis on peppu, mutta en vaan ymmärrä, miksi ihmiset tunkevat tuollaisia kuvia nettiin kaikkien pällisteltäviksi.
Tämänkin kuvan tarkoitus oli kritisoida nollakokoa. No kuva ei siinä kyllä onnistu. Jopa minä heteronaisena ihailen kuvassa vaan tuota peppua! Jotenkin muutenkin sairasta sanoa, ettei naisen kuulu mahtua nollakokoon. Kun kuitenkin on niitä naisia, jotka nyt vaan sattuvat olemaan pienikokoisia ja siroja, heille tuo koko on normaali koko heidän vartalolleen. Ihan yhtä naisia hekin ovat.
Äiti oli nuorena paremman näköinen.
Minä pidän hänen isästään mutta se sen uusi eukko Hilaria on jotenkin kaamee.Siitä saa niin tyrkyn kuvan kun olla ja voi ja se sen käsilläseisonta on jo surkuhupaisaa.Muistatteko muuten aikanaan kun Kim ja Alec tekivät sotaisaa eroaan ja Kim julkaisi ne nauhat missä Alec nimitteli tätä tytärtään possuksi tms?
Monet muutkin pyllyt voivat näyttää hyvältä mutta tuo on täydellinen.
Tuollainen perse kyllä miellyttää minun silmää, oikein hyvä perse siis. Kaunis on kyllä perseen omistajakin. M33
Juuri surkuttelin itsekseni, kun ei jaksa vääntää lihaskuntoa, mutta kiitos kuvan pepun, sainpa siihenkin motivaatiota! 😆 ei kun kyykkään!
Onhan se kaunis