Voiko tämmöisestä seksistä tulla raskaaksi?
Kaksi yhdyntää tunti pari välissä. Ilman kumia, mutta lastit vatsalle hyvissä ajoin.
Kommentit (53)
Osalla miehistä on siittiöitä touhutipoissa.
T. 15-v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ýmies kävi pissalla välissä niin tuskin. Riippuu toki siitä, vetikö ajoissa ulos ja mikä kierron vaihe sinulla menossa
Ei käynyt vessassa ja ovulaatio huomenna luultavasti. Ap
Aijai... Hyvinkin on mahdollista tulla raskaaksi. Miten olet päässyt tuohon ikään tietämättä tällaisia perusasioita?
Jotenkin en tullut ajatelleeksi ja olin kyllä juonut alkoholiakin. Eipä se raskaus mikään maailmanloppu olis. Kuitenkin tarkoitus jossain vaiheessa saada lapsia. En nyt kuitenkaan usko, että tuosta raskaaksi tulisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ýmies kävi pissalla välissä niin tuskin. Riippuu toki siitä, vetikö ajoissa ulos ja mikä kierron vaihe sinulla menossa
Aijai... Hyvinkin on mahdollista tulla raskaaksi. Miten olet päässyt tuohon ikään tietämättä tällaisia perusasioita?
Jotenkin en tullut ajatelleeksi ja olin kyllä juonut alkoholiakin. Eipä se raskaus mikään maailmanloppu olis. Kuitenkin tarkoitus jossain vaiheessa saada lapsia. En nyt kuitenkaan usko, että tuosta raskaaksi tulisin. Ap
Eipä se ole sun uskomisistas kiinni. Toivottavasti et tule raskaaksi, noin tyhmien ihmisten ei pitäisi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ole sun uskomisistas kiinni. Toivottavasti et tule raskaaksi, noin tyhmien ihmisten ei pitäisi lisääntyä.
Ja sitten vielä yleensä joku ap:n kaltainen pamahtaa raskaaksi tuollaisesta yhdestä kerrasta ja ne, jotka hartaasti toivovat ja yrittävät lasta, eivät sitä kuukausien yrittämisestä huolimatta saa, vaikka olisi lisäksi kaikki mahdolliset poppakonstit käytössä. Ja kyllä, olen katkera!
Aika varmasti tuut raskaaksi. Ne ekan yhdynnän siittiöt on olleet miehen virtsaputkessa tokassa yhdynnässä, ja päässeet sieltä touhutippojen mukana emättimeen. Jos ovulaatiokin on kerta huomenna, niin se on hyvin todennäköistä ne kun elää siellä kohdussa jopa viikon odottelemassa. Ja vähän yli 30-vuotias on kuule vielä erittäin hedelmällinen, yli 40-vuotiaidenkin pitää käyttää vielä ehkäisyä jos ei halua lapsia.
No höpsis, ei tuollaisesta mitään raskaaksi voi tulla. Mutta tautetja saattaa tulla :/
Onko ihmiset oikeasti näin tietämättömiä? Seksissä on AINA olemassa raskauden mahdollisuus, siis myös ehkäisyn kanssa. Riski on minimaalinen, mutta olemassa. Siitä voi sitten miettiä, millainen riski on ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Aika varmasti tuut raskaaksi. Ne ekan yhdynnän siittiöt on olleet miehen virtsaputkessa tokassa yhdynnässä, ja päässeet sieltä touhutippojen mukana emättimeen. Jos ovulaatiokin on kerta huomenna, niin se on hyvin todennäköistä ne kun elää siellä kohdussa jopa viikon odottelemassa. Ja vähän yli 30-vuotias on kuule vielä erittäin hedelmällinen, yli 40-vuotiaidenkin pitää käyttää vielä ehkäisyä jos ei halua lapsia.
Kuinkahan moni on tullut vastaavassa tilanteessa raskaaksi? Varmasti todella harvinaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
No höpsis, ei tuollaisesta mitään raskaaksi voi tulla. Mutta tautetja saattaa tulla :/
Ihan miesystävän kanssa touhuiltiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni on tullut vastaavassa tilanteessa raskaaksi? Varmasti todella harvinaista. Ap
No se ei oo kuule yhtään harvinaista. Tuo on ihan sama asia kuin oisit harrastanut seksiä loppuun asti päivä tai pari ennen ovulaatiota (ei oo väliä montako niitä siittiötä emättimeen pääsee) ja sillainhan ne ihmiset yleensä raskaaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä yleensä joku ap:n kaltainen pamahtaa raskaaksi tuollaisesta yhdestä kerrasta ja ne, jotka hartaasti toivovat ja yrittävät lasta, eivät sitä kuukausien yrittämisestä huolimatta saa, vaikka olisi lisäksi kaikki mahdolliset poppakonstit käytössä. Ja kyllä, olen katkera!
Voin tulla kyllä kertomaan tulinko raskaaksi. Ja kyllä me toivotaan lasta, ehkei ihan vielä ole paras aika muttei mahdoton. Ap
Mä olin 16-vuotiaana vastuullisempi ehkäisyn kanssa kun sinä yli kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei oo kuule yhtään harvinaista. Tuo on ihan sama asia kuin oisit harrastanut seksiä loppuun asti päivä tai pari ennen ovulaatiota (ei oo väliä montako niitä siittiötä emättimeen pääsee) ja sillainhan ne ihmiset yleensä raskaaksi tulee.
Onkohan näin? En ole kyllä kuullut tai lukenut että olisi näin joillekin käynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Edellisen satsin siittiöit voi elää vielä pippelissä ja lähteä matkaan kun pippeli taas pääsee pimppiin, vai nuolitko/imitkö kalun putipuhtaaksi sessioiden välissä?
Ja ihan touhutipat riittää.
Nimim. Raskaaksi yhdellä työnnöllä
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 16-vuotiaana vastuullisempi ehkäisyn kanssa kun sinä yli kolmekymppisenä.
Juu mullakin oli ehkäsy kunnossa. Olisi ollut jotain ihan kamalaa tulla 16- vuotiaana raskaaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole tullut kolmeen vuoteen raskaaksi samaisella systeemillä. Lapsi siis saisi tulla jos olisi tullakseen, mutta mä en ole useimmiten halunnut lasteja sisään jos ollaan juuri oltu lähdössä jonnekin. Tämän vuoksi siis lastit usein mahalle.
Seksiä on harrastettu useasti juurikin ovulaation aikana, enkä siltikään ole tullut raskaaksi.
Kai tässä saa jo alkaa miettimään missä vika, jos kerta tällä taktiikalla raskautuminen on kaikkien mielestä melkeinpä satavarmaa.
Suosittelisin lukemaan ehkäisystä perusasiat. Keskeytetty yhdyntä ei ole toimiva ehkäisymekanismi vaikka se tehtäisiin oikein eli vailla siemensyöksyjä ennen yhdyntää. Nyt ette edes tehneet oikein.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1033618/ketju/onko_joku_raskautunut_kun_…
http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/asiantuntija-taman-takia-kes…
Heti siemensyöksyn jälkeen jää virtsaputkeen siemennestettä eli myös siittiöitä. Jos pian tuon jälkeen harrastetaan yhdyntää suojaamattomasti niin touhutipoissa on aivan varmasti siittiöitä ja raskauden riski merkittävä.
Mitä ehkäisyä te yleensä ap käytätte?
Pillillä hörppiä pillulla, toivottavasti on lantiopohjalihakset kunnossa. Jos ei, niin sitten jälkiehkäisy apteekista, hopihopi.