Miehen sinkkukaveri vietteli perheellisen ystäväni :(((
Eikö se sika ajatellut että sen takia ystäväni perhe saattaa hajota? Piiritti niin kauan että pääsi sänkyyn. On kyllä aika helvetin pitkä porttikielto sillä nyt meille, ja mun ja puolisonikin välit on tän takia todella kireällä koska olen jo vähän siivonnut autotallin perältä tilaa ystäväni tavaroille, jos niille ero tulee.
Kommentit (38)
Et voi olla tosissasi.
Miehen ystäva ja ap:n ystävä harrastivat seksiä. Vain ap:n ystävä petti puolisoaan. Miehen ystävä sai porttikiellon, mutta ap:n ystävä otetaan avosylin vastaan :D
Vituttais muakin eikä auttais joku "no se perheellinenhän se petti". Kusipää mikä kusipää tuo viettelijä myös, ihmislaatua johon en tahdo olla läheisissä väleissä jo sen takia, että luonne on mätä.
Vierailija kirjoitti:
Vituttais muakin eikä auttais joku "no se perheellinenhän se petti". Kusipää mikä kusipää tuo viettelijä myös, ihmislaatua johon en tahdo olla läheisissä väleissä jo sen takia, että luonne on mätä.
Lisään, että viettelijä on tarkoituksellisesti pahaa tahtova ja lankeava tekee virheen, johon toinen yllyttää. Mutta satavarmana ja todellakin mätä tyyppi lankeavakin, tuollasta virhettä ei pitäisi sattua!
Onko ap:n ystävä jotenkin heikkomielinen,tai muuten syyntakeeton,vai miten on mahdollista,että ystävän syrjähyppy on yksin hänet vietelleen miehen syy?
Tietysti varatun vokottelu on moraalitonta,mutta aika köykäinen syy pettämiselle se,että pettämiskumppani on "piirittänyt kunnes pääsi sänkyyn".
Vierailija kirjoitti:
Tämähän menee samaan osastoon kun mies kertoo, että ihan vahingossa kompastui ilman vaatteita ja se muna meni pimppaan. Nainen toki ymmärtää, koska vahinkoja sattuu :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sika ajatellut että sen takia ystäväni perhe saattaa hajota? Piiritti niin kauan että pääsi sänkyyn. On kyllä aika helvetin pitkä porttikielto sillä nyt meille, ja mun ja puolisonikin välit on tän takia todella kireällä koska olen jo vähän siivonnut autotallin perältä tilaa ystäväni tavaroille, jos niille ero tulee.
Mitä se sulle kuuluu? Ei muuten tasan mitään.
Jokainen panee kenen kanssa haluaa, mutta palsta mamma se vaan haluaa puuttua jokaiseen panosuhteeseen.
Kiristääkö pipo liikaa? Vai vituttaako kun miehen sinkkukaveri ja ystäväsi ovat nyt onnellisia ja heillä on sata kertaa parempaa seksiä kuin sulla miehes kanssa (jos teillä nyt seksiä ikinä onkaan, epäilen, koska muuten et olis noin katkera.)
Vierailija kirjoitti:
Sinkku ei petä ketään. Varattu pettää. Ei muuta.
Kertoo paljon, miten sinkkuun voi edes ystävänä luottaa jos viettelee varatun ihmisen.
Pois tuommoiset kummajaiset lähipiiristä. Luottamus ystäväänkin pitää pelata.
Oletko vähän ääliö? Se perheellinen tässä on se joka pettää ja jättää. Sinkku toki on toiminut moraalisesti väärin mutta vastuu koko sopasta on VAIN JA AINOSTAAN sillä joka OMAN PERHEENSÄ on valmis uhraamaan, se on hänen valintansa - ei sinkun.
Oliko just se miehen kaveri josta olet aina uneksinut :p No ei vaan.
Kaverisi teki väärin mutta on sillä miehesi kaverillakin vikaa päässä jos varattua oikein piirittää.
Vierailija kirjoitti:
Määräsit siis porttikiellon miehen kaverille. Saako miehesi vastaavasti määrätä porttikieltoja sun kavereille jos ei tykkää heidän toimistaan?
Vierailija kirjoitti:
Sinkku ei petä ketään. Varattu pettää. Ei muuta.
Toi nyt on vähän liian raju yksinkertaistus. Kyllähän sitä voi maailmassa tehdä vaikka mitä vahinkoa jos haluaa ja vaikka laki on omalla puolella. Silti suurin osa ei tee. En ymmärrä miten tämä pettämisjuttu olisi erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määräsit siis porttikiellon miehen kaverille. Saako miehesi vastaavasti määrätä porttikieltoja sun kavereille jos ei tykkää heidän toimistaan?
Etköhän itsekin tiedä tuon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan lähde sänkyyn pakottamalla tai vastoin omaa tahtoa paitsi huumattuna tms.
Sanonta tangoon tarvitaan kaksi, pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:n ystävä jotenkin heikkomielinen,tai muuten syyntakeeton,vai miten on mahdollista,että ystävän syrjähyppy on yksin hänet vietelleen miehen syy?
Tietysti varatun vokottelu on moraalitonta,mutta aika köykäinen syy pettämiselle se,että pettämiskumppani on "piirittänyt kunnes pääsi sänkyyn".
Jos vieras mies on ollut esimerkiksi selvästi haluttavampi kuin mies joka naisella on kotona ja vieras mies on esim tiennyt naisella olevan riitaa miehensä kanssa.
Piiritti niin kauan että pääsi sänkyyn? Piirittäjällä siis vastuu pelkästään? Piiritettävän oli lopulta vain pakko suostua?? Naiset...
Eri asia