Mitä tilaat Hesburgerissa?
Jos et koskaan syö Hesburgerissa, niin älä vaivaudu vastaamaan.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on soijatortilla, kukaan testannut?
Todella yllättävän hyvää. Paras kasvisvaihtoehto, mikä näissä pikaruokaloissa on! Kannattaa pyytää paistamaan se tortillalätty, niin on vielä parempaa.
Suosittelen.
Mitä tarkoitat sen paistamisella? Se lätty lämmitetään aina paahtimessa, ei koskaan anneta kylmänä? En ymmärtäisi jos asiakas pyytäisi minua paistamaan sen. Eroa saattaa tulla siitä, laittaako lätyn suoraan paahtimeen jolloin siitä tulee rapea ja jopa repeilevä, vai pellin päällä oikeaoppisesti.
Olen itseasiassa useimmiten saanut täysin kylmänä olevia tortilloja. Enhän voi tietää, miten se lämmitetään, mutta aina on ymmärretty. Ilmeisesti tällöin sitten laitettu suoraan paahtimeen, jolloin reunat on vähän rapeat. Muuten on ihan löysä lötkö tortillalettu.
Lisäys: olen luultavasti sanonut, että voiko tortillan paistaa kunnolla/että tulee vähän rapeaksi tms..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on soijatortilla, kukaan testannut?
Todella yllättävän hyvää. Paras kasvisvaihtoehto, mikä näissä pikaruokaloissa on! Kannattaa pyytää paistamaan se tortillalätty, niin on vielä parempaa.
Suosittelen.
Mitä tarkoitat sen paistamisella? Se lätty lämmitetään aina paahtimessa, ei koskaan anneta kylmänä? En ymmärtäisi jos asiakas pyytäisi minua paistamaan sen. Eroa saattaa tulla siitä, laittaako lätyn suoraan paahtimeen jolloin siitä tulee rapea ja jopa repeilevä, vai pellin päällä oikeaoppisesti.
Olen itseasiassa useimmiten saanut täysin kylmänä olevia tortilloja. Enhän voi tietää, miten se lämmitetään, mutta aina on ymmärretty. Ilmeisesti tällöin sitten laitettu suoraan paahtimeen, jolloin reunat on vähän rapeat. Muuten on ihan löysä lötkö tortillalettu.
Lisäys: olen luultavasti sanonut, että voiko tortillan paistaa kunnolla/että tulee vähän rapeaksi tms..
Ahaa, nyt ymmärrän paremmin. :)
Kreikkalainen salaatti siemensekoituksella ja caesar-kastikkeella.
Hesen salaatit on parantuneet paljon, nyt esim. oliivit on kalamataa ja itse salaatti hyvää sekoitusta, ei mitään perusankeaa jäävuorisalaattia mitä monesta pikaruokapaikasta saa.
Kerrosateria ranskalaisilla ja kokiksella. Sit tietty paprikamajoneesi <3
Hyi, tuo soijatortilla on karmeaa, harvoin olen syönyt mitään niin teollisen makuista. :x
Kerrosateria colalla ja kurkku-/paprikamajoneesilla <3 Voisin elää heseruoalla!
Vierailija kirjoitti:
Kerrosateria colalla ja kurkku-/paprikamajoneesilla <3 Voisin elää heseruoalla!
Sama, paitsi fantaa tapaan ottaa.
Hesen ateriat on kyllä paljon parempia kuin Mäkkärin :)
Kana tai juustoateria, kokis, kurkkumajo joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääveden
Ooksä niitä, jonka kaverit pakottaa Heseen istumaan, vaikket koskaan syö siellä mitään?
Ei vaan haen lenkillä kylmää juotavaa. mies
Ruisateria, nyt kun se on taas saatavilla.
Hampurilaisateria isommilla ranskiksilla ja maidolla.
Kerrosateria isona tai normaalina kokoisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kerrosateria isona tai normaalina kokoisen kanssa
Siis kokiksen, en kokoisen kanssa
falafelateria, kurkkumajoneesi ja kokis!
Aina tuplajuustoateria kokiksella ja paprikamajoneesilla!
Juustoateria kurkkumajoneesilla.
Joko kanahampurilaisen tai sitten ranskalaiset ja paprikamajoneesin.
Mutta tämän ketjun myötä taidan rohkaistua ja kokeilla seuraavaksi falafelateriaa.
Tavallisen hampurilaisaterian tai tarjouskupongilla kerrosaterian (ilman juustoa ja majoneesia)
Joskus jonkun kampanja-aterian