Lapselle nimeksi Tuire isomamman mukaan. Onko hyvä nimi vai liian vanhanaikainen?
Kommentit (24)
En tykkää, mieluummin Tuija, Tiina, Taina.
Jos haluaa nimetä Tuireksi, niin miksi ei?
Nykyaikana vanhanaikainen, mutta ei ikinä tiedä, jos tulevaisuudessa Tuire nimi kasvaa ja tulee suositummaksi.
Antaisin kuitenkin sen nimeksi, koska se on yhä ainutlaatuinen nimi.
Antaisitko Pirjon tai Riitan tai Virven? Tuire pahempi
Kerroppa mulle nimi joka ei olisi vanhanaikainen?
Ei se ole minun korvaani vanhanaikainen, muttei mikään kauneinkaan nimi.
Mielestäni Tuire on persoonallinen ja hyvä nimi! Tiinat Tuijat jne. eivät jää mieleen ja/tai muistuttavat monesti jostain toisesta henkilöstä.. Itselläkin on persoonallinen etunimi ja tykkään siitä - olen oman nimeni näköinen ja toisinpäin. : )
Ei nyt mikään maailman huonoin, mutta lasta tuskin tullaan Tuireksi kutsumaan, se on suomen kieleen liian vieras.
Itse en tosin nimeäisi edes koiraani sukulaisten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa mulle nimi joka ei olisi vanhanaikainen?
Esim. monet luontonimet. Tietysti tulevaisuudessa nekin ovat jossakin vaiheessa vanhanaikaisia.
Mielestäni tosi kiva. Paremman perheen tyttö, ei mikään wt-perheen tai teiniäidin tyttö.
Hyvä suomalainen nimi, paljon parempi kuin jotkut Jessicat
Se kuulostaa silloin tosi persoonalliselta, jonka näen hyvänä asiana :)
Ruma nimi. Menee samaan sarjaan Sirkan, Kaijan ym. kauhistuksien kanssa.
Ihana nimi! Ei nykyajan lapset osaa ajatella nimen olevan mitenkään liian vanhanaikainen, koska ei Tuireja niin kovin montaa varmasti ole tavanneet.
No ei nyt ainakaan kovin kaunis ole. On vanhanaikainen, huonolla tavalla. Tietty jos tykkäätte, silloin on mitä parahin nimi.