Mitä tilaat Hesburgerissa?
Jos et koskaan syö Hesburgerissa, niin älä vaivaudu vastaamaan.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Hesen kebabit on hyviä.
Niin on! Nyt sitä taas saa! Just eilen söin :)
Kanasalaatti paprikamajoneesilla. Krutongit annan lapsille.
Kanatortilla ateria + mustikka-banaani fruitie.
Vierailija kirjoitti:
Kanatortilla ateria + mustikka-banaani fruitie.
Niin ja juomaksi Zero Cola.
Olenko ainoa nolo, joka tilaa mega-aterian isona? :/
Lol. Olen viimeksi syönyt Hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 15 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!
Kanasalaatin paprikamajoneesilla tai juustoaterian fantalla. Jos oikein mättöpäällä niin pekoniaterian.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Olen viimeksi syönyt Hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 15 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!
Ei me kaikki voida olla hipstereitä.
Kerrosaterian ja neljä nugettia paprikamajoneesilla tai kana-aterian
Tortilla-ateria valkosipulikastikkeella ja Cokis Zero. Ranskalaisiin grillausmaustetta ja tortillaan mustapippuria.
Soijatortilla-ateria colalla, isommilla ranuilla ja paprikamajoneesilla ♡
Yleensä juusto-, kana- tai kerrosateria fantalla ja kurkkumajoneesilla. Nykyään kyllä nappaan sieltä aterian mukaan ehkä kerran parissa kuukaudessa, paitsi silloin harvoin, kun Arizona-ateria on listalla. Sitä vaan on pakko saada mätettyä menemään. :D
kerrosaterian fantalla, tortillan tai minikanan yleensä,
Falafel-burgerin. Pelkkä burger, kiitos. Ranskalaisista en tykkää. Ja ne on tosiaan ranskalaisia eikä mitään hemmetin raneja tai ranuja! Halvatun nykynuoriso.
Viimeksi tilasin lipulla Mega-aterian ja paprikamajoneesin. Maksoi 7e ja oli ihan jeesjeesjees
Falafelburgerin! Onneksi ottivat sen takaisin valikoimiinsa :)
Juustoateria ja broilertortilla ovat ehkä suosikkini. Yleensä kuitenkin tilaan vain minikana-aterian, kun se on aika halpa.