Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa yhdysvaltalaisen luokkalaisen kanssa ja YLLÄTYIN!

n26
07.11.2015 |

Eli olen tutustunut yhteen Michiganista kotoisin olevaan mieheen, joka opiskelee täällä Suomessa samassa ryhmässä kuin itse. Olemme tulleet alusta lähtien tosi hyvin juttuun ja illanvieton seurauksena päädyimme jatkoilla harrastamaan seksiä. Yllätyin todella, sillä mies oli YMPÄRILEIKATTU. Keskustelimme tästä ja kyselin varmaan tyhmänä, että miksi sinut on ympärileikattu, että et nimeltäsi kuulosta ainakaan juutalaiselta (sukunimi samanlainen kuin Brittien saarilla). Hän sanoi, että se on amerikkalainen tapa ja että edelleen yli puolet poikavauvoista ympärileikataan edelleen. Siis miksi ne ympärileikkauttaa lapsensa Yhdysvalloissa? Mitä syitä siihen on? Ei tuo itseä haitannut, mutta eipä ole ennen tullut vastaan. Mies kuitenkin on ihan kristitty.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esinahasta oikeasti olisi haittaa, olisi luontoäiti sen takuulla jättänyt pois. Melko huonoa huolehtiminen on ollut hygieniasta jos esinahka sitä vaikeuttaa. Pitäiskö korvatkin poistaa ettei tarvisi pestä korvan taustoja?

Vierailija
22/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut jonkin jutun, että ihmisiä ympärileikattiin sen takia, ettei ne masturboisi ja tekisi syntiä niin paljon. Voin olla väärässäkin, mut ei tuolla minun mielestä ole mitään tekemistä uskonnon takia. Tuotahan on Jenkkilässä tehty jo 1900-luvun alusta, joten tuskin ulkonäkökään on se perimmäinen syy.

No öh, jos syy on se ettei masturboisi ja tekisi syntyviä niin sehän nimenomaan liittyy uskontoon. Kristinuskoon. Tässä taas nähdään miten naurettavaa on kuvitella että kristinusko olisi jotenkin niiiiiin paljon parempi lahko kuin esim. islam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen joka tällaista mieheltä vaatii on toivottavasti myös itse silvottu. Sillä esarillakin on ihan oma ja järkevä syy olla olemassa.

Juu, voisi silpoa oman pillunsa esimerkkinä meille miehille kuinka järkevää sukupuolielinten silpominen on.

Vierailija
24/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään jenkkien medioita seuraavalle tuo ei ole mitään uutta tietoa...

Vierailija
25/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuelämää -sarjan mukaan suurin osa amerikkalaismiehistä on ympärileikattuja, ja osa naisista pitää esinahkallista miestä ällöttävänä. Vähän kumma tapahan se on, jos ei kerran perustu edes uskontoon.

No onko se nyt sen kummempaa kuin vaikka korvakorujen laittaminen. Länsimaisessa sairaalassa osaavien ihmisten tekemänä, ei ole kyse silpomisesta tai pahoinpitelystä.

Ei korvakorujakaan pitäisi laittaa vauvoille vaan vasta sitten kun henkilö itse sanoo sellaiset haluavansa ja ymmärtää että se sattuu.

Vierailija
26/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yllätyit? Ihan yleissivistystä eikä asian kuulemiselta voi välttyä, jos yhtään esim jenkkileffoja tai tv-sarjoja seuraa.

No olen minä tv-sarjoja (sinkkuelämää yms) seurannut, mutta he ovat New Yorkissa, jossa asuu n. 5 miljoonaa juutalaista. En ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota, koska olen olettanut, että nuo ympärileikatut miehet ovat olleet juutalaisia. Itselle tuli yllätyksenä, että puolet yhdysvaltalaisista miehistä on ympärileikattu uskontoon katsomatta. -ap

Vierailija
27/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievästi sanoen törkeää tuo puhe ällöttävyydestä tai esteettisyydestä. Kannattaisiko nyt mennä provoilijankin vähän itseensä.

Kaikki sp-elimet on rumia. Miesten, naisten, eläinten.

Aha mutta kun miesten elinten leikkaamista tunnutaan tässä kehuvan. Ymmärrätkö eroa.

Vierailija
28/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te suomalaiset ootte ällöttäviä ja epähygieenisiä kun ette leikkaa piliänne. Tai sitten teillä ei vaan riitä munaa siihen. Ja on ihan lääketieteellisesti todettu, että esinahan leikkaaminen on hyväksi. Kummatkohan mahtaa olla oikeassa, lääkärit vai tollot haisevat suomalaiset?

Vierailija
29/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteen. Jenkkikomedioissa ne alkaa masturboimaan ja ottavat esiin liukuvoiteen, miksi? Koska niillä ei ole esinahkaa, jota liikutella terskan päällä, joten pitää keksiä jotain, ettei touhu olisi kivuliasta ja kuivaa.

Vierailija
30/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikkauksen suosio on laskenut vuosi vuodelta. Nuoremmissa ikäluokissa ympärileikkaamattomia on siis enemmän. Mutta edelleen kuitenkin suurin osa ympärileikataan. Ympärileikkaukseen joutuvat todennäköisemmin vähemmän koulutettujen perheiden lapset.

New Yorkisssa (siis jos tarkoitit kaupunkia) ei muuten todellakaan asu viittä miljoonaa juutalaista vaan noin miljoona, joten ap voisi ehkä päivittää tietojaan muillakin osa-alueilla.

Vierailija
31/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te suomalaiset ootte ällöttäviä ja epähygieenisiä kun ette leikkaa piliänne. Tai sitten teillä ei vaan riitä munaa siihen. Ja on ihan lääketieteellisesti todettu, että esinahan leikkaaminen on hyväksi. Kummatkohan mahtaa olla oikeassa, lääkärit vai tollot haisevat suomalaiset?

Hah, hah kun lääkärit ovat täysin päinvastaista mieltä. Mm. Tossa lääkäriliiton sivuilta ja pidempikin kannanotto löytyy:

https://laakariliitto.fi/uutiset/blogi/ymparileikkaus-altistaa-potilaan…

Joten lopeta se valehtelu.

Vierailija
32/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kolmanteen. Jenkkikomedioissa ne alkaa masturboimaan ja ottavat esiin liukuvoiteen, miksi? Koska niillä ei ole esinahkaa, jota liikutella terskan päällä, joten pitää keksiä jotain, ettei touhu olisi kivuliasta ja kuivaa.

Just näin, aina noissa jenkkileffoissa miehillä tai pojilla on hillittömät tuubit vähintään jotain käsivoidetta. Ympärileikatun peniksen runkkaaminen on erilaista kuin ympärileikkaamattoman.

Vierailija
33/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pidetään heillä päin hygieenisenä ja järkevänä tapana. Säästyy monilta ongelmilta. Mun suomalaisen miehen henkilöihin on aikanaan lapsensa ympärileikauttanut ja koskaan ei ole ongelmia ollut. Mulle vielä plussaa esteettisyys :)

Mitä ongelmia ymäpärileikkaamattomuudesta voi seurata? En ole koskaan kuulutkaan mistään ongelmista, joita voisi tulla.

t. mies

Vierailija
34/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikatulle runkkaaminen on vaikeampaa, siksi kaikki on Päivi Räsäsiä tai raiskaajia.

Vierailija
35/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pidetään heillä päin hygieenisenä ja järkevänä tapana. Säästyy monilta ongelmilta. Mun suomalaisen miehen henkilöihin on aikanaan lapsensa ympärileikauttanut ja koskaan ei ole ongelmia ollut. Mulle vielä plussaa esteettisyys :)

Mitä ongelmia ymäpärileikkaamattomuudesta voi seurata? En ole koskaan kuulutkaan mistään ongelmista, joita voisi tulla.

t. mies

Ehkä se joskus muinoin oli hygieenisempi, kun elettiin aavikolla eikä pesumahdollisuuksia ollut. Nykyään on kuitenkin jo ihan eri tilanne.

Vierailija
36/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiden kanta on selvä, ympärileikkaukset tulisi lopettaa, selviää lääkäriliiton sivuilta varsin selkeästi. Joten mikä tässä on niin vaikeaa.

Vierailija
37/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rituaalinomaisista lapsille tehtävistä ympärileikkauksista pitäisi mielestäni tuomita niin leikkauksen tekijä, kuin vanhemmatkin törkeästä pahoinpitelystä vähintään 5 vuodeksi vankilaan. Oksettava käytäntö!

Ja kenen idiootin mielestä ympärileikattu, silvottu kyrpä, on millään muotoa esteettisempi?

Vierailija
38/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut jonkin jutun, että ihmisiä ympärileikattiin sen takia, ettei ne masturboisi ja tekisi syntiä niin paljon. Voin olla väärässäkin, mut ei tuolla minun mielestä ole mitään tekemistä uskonnon takia. Tuotahan on Jenkkilässä tehty jo 1900-luvun alusta, joten tuskin ulkonäkökään on se perimmäinen syy.

No öh, jos syy on se ettei masturboisi ja tekisi syntyviä niin sehän nimenomaan liittyy uskontoon. Kristinuskoon. Tässä taas nähdään miten naurettavaa on kuvitella että kristinusko olisi jotenkin niiiiiin paljon parempi lahko kuin esim. islam.

Jep, tuolla tavalla jos ajattelee niin kyllä uskontoon liittyy. Tarkoitin vaan, että kristinuskossa ei kehoteta lapsia ympärileikattaviksi, eli kyse on ollut vaan kiihkouskovaisten huuruilusta.

Vierailija
39/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniko kuten kani vai nautinnollisin pitkin vedoin.

Kysyjänä  eri kulttuurien tutkija ja osaaja Moi!

A) Kani

B) Syvään ja hartaasti.

Vierailija
40/139 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti mitä sukuelinten silpomista.

Missä maailmassa oikein elät jos kuvittelet, ettei operaatiota voi suorittaa järkevästi, tavallisena lääketieteellisenä toimenpiteenä? Mun mies on ympärileikattu pienenä koska muilla perheen miehillä esinahan tiukkuutta. Olisi ollut lapsen pahoinpitelyä JÄTTÄÄ leikkaamatta ja antaa kärsiä hirveästiistä ihottumista ja muista iho-ongelmista ja kivuista.

Jos vaikka peukalo tai nänni poistetaan siististi sairaalassa, niin se on sinusta ok?

Vi**u mitä hihhuleita!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän