Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvänlaatuiset rytmihäiriöt, milloin teillä tulee?

Vierailija
25.07.2023 |

Itselläni siis lisälyöntejä. Välillä enemmän välillä vähemmän. Esim kipeänä ja menkkojen aikaan niitä on paljon. Saattaa olla pari tuntia niin että tulee monta lisälyöntiä minuutissa. Myös yhtään jännittävät tilanteet lisää näitä( ei siis tarvitse olla kovin hurjaa, esim uuden ihmisen tapaaminen jne)
Bisoprolol tähän vähän auttaa. Joskus oli kalium matala ja se provosoi lisälyöntejä tosi paljon.
Ärsyttää kuitenkin koska olo on aina jotenkin hätäinen kun niitä tulee paljon.

Kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan lisälyöntejä tulee monta peräkkäin tai niin että välissä on vain pari normaalia lyöntiä. -ap

Vierailija
2/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raudanpuutteeni korjaantui, lisälyöntejä ei ole enää tullut. Onko ferritiiniarvosi tsekattu? Pitäisi olla vähintään 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne rytmihäiriöt koskaan "hyvän laatuisia"?

Vierailija
4/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferritiinin kanssa on ollut aiemmin ongelmia. Viimeksi oli jotain 80 mutta siitä on aikaa.

Kuukautiset oli pitkään poissa ja nyt taas palanneet( pillerit on), joten toki se voi vaikuttaa myös.

-ap

Vierailija
5/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
6/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
7/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rintaranka on jumissa.

Vierailija
8/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palleatyrä voi myös aiheuttaa, ne tulee syömisen jälkeen silloin. Oireina kurkkurefluksi ja mm ne lisälyönnit.

Vierailija
9/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaikilla nimittäin esiintyy ajoittain rytmihäiriöitä. Se on ihan normaalia.

Vierailija
10/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti.

Sydänlääkäri sanoi että niitäkin kannattaa seurata. Ne kun voi muuttua pahanlaatuisiksi.

Vierailija
11/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaikilla nimittäin esiintyy ajoittain rytmihäiriöitä. Se on ihan normaalia.

Niin ja näitä rytmihäiriöitähän ei ihminen edes havaitse. Sydän ei toimi niin, että se löisi kaiken aikaa tasaisesti. Tämä on normaalia jo vastasyntyneelläkin.

Vierailija
12/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös lisälyöntejä vaihtelevasti, välillä paljon, välillä ei juurikaan. Myös mulla ollut tuommosta joskus, että tulee tiheästi useita minuutissa, tuttua toi hätäinen olokin silloin. Mulla on myös semmosta joskus, että tulee pari lisälyöntiä putkeen ilman normaalia lyöntiä välissä. Minkä ikäinen olet? Mulla noita tuli nuorempana enemmän, nykyisin vähemmän, oon ite +30v.

Mielenkiintoista, että ferritiini mainittu täällä, mulla ollut myös sen kanssa ongelmia, mutta en oo aiemmin yhdistänyt asiaan.

Tsemppiä sulle, on kyllä ahdistava vaiva, jos runsaasti tulee.

Vierailija
13/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut kauan tällaista? Kuulostaa aika runsaalta. Onko sydäntäsi tutkittu tarkemmin? Koronan jälkiseurauksena voi myös tulla pitkään kestäviä sydänoireita ja myös sydänvaurioita, jotka voivat oireilla eri tavoin.

Vierailija
14/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee stressistä ja mielipahasta.

Vierailija
15/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuutteesta. Olivat ihan kamalia. Kun ferritiini nousi yli 30 niin vähenivät.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän