Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menossa naimisiin ensi kesänä - tuleva vaimoni ei ole alkanut laihduttaaa vielä

Vierailija

Eikö yleensä ole aika itsestään selvää että kihlattu nainen ryhtyy laihdutuskuurille että näyttäisi sitten parhaalta isona päivänä? No oma kihlattuni ei vielä ole tehnyt elettäkään laihduttamisen eteen, enkä tiedä miten tuon asian esille. Onko kellään vinkkejä? Kiusallistahan siitä varmaan tulee =(

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Päinvastoin. Kun nainen saa miehen nalkkiin, niin loppuu kaikenlainen ulkonäöstään huolehtiminen. Joko on leikannut poikatukan ja heittänyt meikit roskiin? Varmaan ne seksikkäät bilevaatteet joilla sinut hurmasi on annettu jo kierrätykseen. Näin se menee. Onnea vaan sulle.

Vierailija

Entä sinä? Oletko jo alkanut tiukaan treenaamisen? Juoksulenkkejä, kuntosalitreenejä ja uintia? Kaljat ja tupakat pois, hyvää proteiinia, vihanneksia ja hedelmiä.

Mikään ei ole niin kaameaa, kuin alttarille vyöryvä ryhditön ja näppyläinen mies.

Vierailija

Mitä väliä sillä on, laihtuuko hän hääpäiväksi? Joka tapauksessa naisten kaikista lihottavin ruoka on hääkakku eikä sitä tarvitse syödä kuin yksi pieni pala kerran elämässään.

Vierailija

Eikö sitten parempaa löytynyt? Olisit alun perin valinnut hoikan naisen, niin ei olisi noita ongelmia. 

Et vissiin saanut ja tyydyttävä pulskaan tapaukseen! Vielä toki voit vaihtaa. 

Mutta huono provo taas kerran tämä. 

Vierailija

Viitonen viitannee klassiseen vitsiin, jossa vaimo katsoo sängyssä makaavaa miestä ja suuntaa jääkaapille.

Sinkku katsoo jääkaappiin ja suuntaa sänkyyn.

Harmi, että miehet lössähtävät, ovat ikävystyttäviä, laiskoja ja surkeita sängyssä. :(

Vierailija

Onko morsmaikkusi sitten kovinkin suuri tankki, kun laihduttamista odotat? Pituus / paino? Timmi / löllö? Jos minä olisin sinun morsmaikkusi, niin en sitä olisi enää kauan, vaan vapauttaisin sinut laiheliinien markkinoille. Et ole minua varten enkä minä sinua varten, sen tuo avauksesi vahvisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko morsmaikkusi sitten kovinkin suuri tankki, kun laihduttamista odotat? Pituus / paino? Timmi / löllö? Jos minä olisin sinun morsmaikkusi, niin en sitä olisi enää kauan, vaan vapauttaisin sinut laiheliinien markkinoille. Et ole minua varten enkä minä sinua varten, sen tuo avauksesi vahvisti.

167 ja paino jotain 65+ luokkaa eli ei nyt mikään tankkeri mutta selvästi on painossa pudotettavaa.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

167 ja paino jotain 65+ luokkaa eli ei nyt mikään tankkeri mutta selvästi on painossa pudotettavaa.

AP

Jätä hänet ja kerro jatkossa jo ensitreffeillä, että haluat naisen olevan laiha, mutta normaalipaino ei sulle kelpaa. Tee palvelus ja jätä naisystäväsi sen sijaan että menet hänen kanssaan naimisiin.

t. Pro-ana -miehen ex

Vierailija

Aloitus oli koominen tarina, jossa palstalassukka esitti löytäneensä itselleen puolison ja yritti herjata siinä sivussa naisia, jotka eivät ole anorektikkoja.

Mietin usein, MITÄ 99,99 prosenttia miehistä näkee peilistä. Näkevätkö he ruman, ryhdittömän, kaljamahaisen ja pahanhajuisen otuksen vai uskovatko he oikeasti omiin illuusioihinsa upeudestaan?

Onneksi on myös Will Jardellilta näyttäviä miehiä! <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
[

quote=Vierailija]Onko morsmaikkusi sitten kovinkin suuri tankki, kun laihduttamista odotat? Pituus / paino? Timmi / löllö? Jos minä olisin sinun morsmaikkusi, niin en sitä olisi enää kauan, vaan vapauttaisin sinut laiheliinien markkinoille. Et ole minua varten enkä minä sinua varten, sen tuo avauksesi vahvisti.

AP[/quote]

Miksi et etsi itsellesi hoikempaa, tässä vaiheessa kannattaisi vielä perääntyä ja jättää häät pitämättä.
Sano morsiamellesi että sinulla on sentään jotkut tasovaatimuksesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Jätä hänet ja kerro jatkossa jo ensitreffeillä, että haluat naisen olevan laiha, mutta normaalipaino ei sulle kelpaa. Tee palvelus ja jätä naisystäväsi sen sijaan että menet hänen kanssaan naimisiin.

t. Pro-ana -miehen ex

Ensinnäkin yli 65 kiloinen nainen ei ole "normaalipainionen", vaikka kuinka haluaisit itsellesi niin uskotella. Toisekseen, olen menossa naimisiin tän naisen kanssa ja rakastan häntä, joten mistä päättelit että "normaalipainoinen" ei kelpaa mulle?

Onhan se naiselle itsellekin mukavampi kun näyttää oikein timmiltä hääpäivänä ja voi ylpeenä esitellä hääkuvia muille, sen sijaan että joutuisi häpeilemään vatsamakkaroita häämekossa.

AP

Vierailija

Antaa kihlattus olevan sellainen kun on. Hänethän sinä olet viemässä altarille, eikö? Tai toinen vaihtoehto on, että hae joku toinen hoikka muija jos nykyinen ei kelpaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat