Onnistuin laihtumaan 30kg, nyt ystävät jättäneet
Miksi? :( Nykyään 160cm/65kg, hoikan ja hyvännäköinen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No näytänkö lihavalta? kuva tässä: http://aijaa.com/mObmJ0
Et näytä lihavalta, vaan oikein hyvältä. M33
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta tuo on kun kateutta? Pitää mollata toinen maanrakoon syöttöporsaaksi leimaamalla...
Noh, kukapa muu sitä kissan häntää nostaa, kun kissa ite:D
Tuo oli kyllä hyvä x) Syöttöporsaan ja vain "hiukan ylipainoisen" välillä kokonaiset 9kg! :D Voi voi, kun katkeraa voi ollakaan, kun itse laihtuu parikymmentä kiloa ja joku toinen ihan 30 kiloa! :D Pistää korpeemaan...
Ja muuten, hassu juttu, kun itsekin olen laihduttanut samaiset 30 kiloa ja onnittelen ap:tä sydämestäni! :) "Ystävät" eivät näköjään kestäneet sitä, että olet sinnikäs ja päämäärätietoinen, sekä toteutit unelmasi! Sun kans oli kiva kaveerata ja ehkä jopa selän takana säälitellä ja itseään pönkittää. Kokemusta on, nyt elän liuta kusipäisiä ex-ystäviä rikkaampana. Pettureita menee ja aitoja tulee.
Ystävyys voi loppua vaikka mistä syystä. Sinä et oikein avarra tuota tilannetta sen enempää. Esim. minulla loppui pari ystävyyssuhdetta samoihin aikoihin kun laihduin 10kg, mutta kyse oli aivan muista asioista kuin minun laihtumisestani, jotka johtivat ystävyyden loppuun.
Hienon työn olet tehnyt, ja vaikka jotkut sanovat ettet hoikka olisi noilla mitoilla, niin älä välitä! Mikä väliä sillä hoikkuudella on, jos olet kuitenkin normaalipainoinen ja suunta on oikea! Ja vaikka bmi:n mukaan paino olisi melkein siellä lievän ylipainon puolella, niin ei se bmi kaikkea kerro. Mutta mitä noihin ystävyyssuhteisiin tulee, niin täältä et tule realistisia vastauksia saamaan ellet kerro tilanteesta enemmän. Parasta olisi että juttelisit ystävillesi. Hankala uskoa että monille ystävyys olisi niin halpa asia, että kateus sen veisi. Joillekin toki voi olla, mutta useammalle se on jo epätodennäköistä.
Wau, mä oon 167/54 ja näytät mun kokoselta :)
Aika mielenkiintoista muuten että laihduttaessa ei saisi puhua siitä mutta häistä, lapsista, uudesta työpaikasta saa vaahdota vaikka miten paljon eikä ystävät katoa. Tosi asia on se että nainen on susi toiselle naiselle ja lihava kaveri on mukava olla kohottamassa omaa itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta tuo on kun kateutta? Pitää mollata toinen maanrakoon syöttöporsaaksi leimaamalla...
Noh, kukapa muu sitä kissan häntää nostaa, kun kissa ite:D
Et taida käsittää nyt lainkaan koko asian ydintä. Luitko aloituksen vai onko tavoitteenasi alkaa rienaamaan jatkuvasti muita, vain ap:ta auttavia kommentoijia? Vaikutat suhteellisen epämiellyttävältä henkilöltä kommenttiesi perusteella.
Minun persoonani on sen verran hyvä, ettei laihtuminen kuten lihominenkaan (pieniä ulkonäköseikkoja) eivät ole vaikuttaneet ystävyyssuhteisiin.
En ole se jota lainasit, mutta ihan oikeasti aloituksessa ei ole yhtään mitään muuta infoa kuin: paino, laihtuminen, ystävät jättivät. Kaikki kerrottu alle 15 sanalla. Ei mitään mainintaa kuinka ystävyyssuhteet hiipuivat, ovatko ystävät osoittaneet olleensa harmissaan ap:n laihtumisista, onko ap itse pitänyt aktiivisesti yhteyttä, tai millaisia ystävyyssuhteet olivat ennen laihtumista. En minä kyllä ihan oikeasti noilla perusteilla päättelisi ystävistä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoista muuten että laihduttaessa ei saisi puhua siitä mutta häistä, lapsista, uudesta työpaikasta saa vaahdota vaikka miten paljon eikä ystävät katoa. Tosi asia on se että nainen on susi toiselle naiselle ja lihava kaveri on mukava olla kohottamassa omaa itsetuntoaan.
Kuka sanoo ettei saisi puhua? Kyllä minun kaveripiirissä on lihottu ja laihduttu ihan jo raskauksien myötä useita kymmeniä kiloja, ja kaikkien ura-asioista, häistä ym. on juteltu ja iloittu. Kukaan ei pidä lihavia reppanoina, sillä 30+ ikään on jo osoittunut että elämän myötä painonvaihtelut kuuluu asiaan, eikä kerro ihmisestä mitään. Teillä on kyllä tosi huonoja ystäviä tai sitten todella hyvä mielikuvitus. En pysty samaistumaan ollenkaan noihin. Aina on myös iloittu varsinkin ylipainoisten painonlaskusta, miksi se olisi itseltä pois jos on tyytyväinen itseen? Toki laihtumisesta ei sovi kommentoida kovin radikaalisti ennen kuin laihduttaja itse ottaa sen esille, mutta ainakin omista kavereista kaikki on itse innoissaan kertoneet mm. liikunnasta ja ruokavaliosta.
Vierailija kirjoitti:
No etsä nyt kyllä vieläkään mikään hoikka ole. Ollaksesi hoikka, sun tulis painaa enintään 53 kiloa tuon mittaisena.
Siinä taas yksi ignorantti joka kuvittelee vaa'an kertovan kaiken. Minä olen 160 kg/56-57 kg ja hoikka ( ihan muidenkin kuin itseni silmissä). Tietyt luut paistaa eikä ylimääräistä ole. Tästä jos otettaisiin painoa pois minimissään se 3-4 kg, menisi jo liian laihaksi.
-ohis
Miten voi olla hoikka jos bmi:n mukaan on lievästi lihava? En lyttää vaan ihmettelen oikeasti. Noilla mitoilla voi olla hieman pulska tai todella treenattu, mutta ei hoikka.
Muutenkin ihmeellinen tämä nykymaailma kun ihmiset odottavat ylistystä, kehuja ja huomiota kun ovat voineet hieman rajoittaa ruuan lappamista suuhunsa.
Normaalipainon pitäisi olla normaaliasia eikä aloittaja vieläkään mahdu normaalipainon rajoihin.
Onnea laihdutuksesta!
Itse olen saman mittainen ja painan 47kg, mielestäni olen hoikka. Hoikkuus on katsojien silmissä ja tietysti rakennekysymys myös (itse siro).
En silti sano että olisit lihava, et todellakaan.
Olet hyvännäköinen, upea! Ja ole onnellinen, olet suoriutunut erittäin mallikkaasti :)
Vanhat ystävät pois vaan, mitä sinä sellaisilla. Uusia vaan metsästämään! Eivät vissiin kestä sitä että olet nykyään noin upea ja vielä tärkeämpää: olet niin henkisesti vahva ja rohkea että pystyit tuohon laihdutussuoritukseen, johon he eivät välttämättä pystyisi.
Siispä nyt vaan kohti uusia tuulia ja nauti uudesta ulkomuodostasi! 💜
Onnea! Upean näköinen olet! Ite pitäis saada motivaatio jostain ja aloittaa sama urakka.
Minä olen laihtunut 40kg ja kun ennen minulla oli pari ystävää niin nyt niitä on kymmeniä ja 10 erittäin läheistä ja muutama sydänystävä. Toisaaltaan minä en ole sanallakaan puhunut laihduttamisestani kellekään.
Minun ystäväni laihtui 30 kg. Laihtumisena aikana/jälkeen hän haukkui kaikkia vähänkin ylipainoisia läskiksi. Kritisoi muiden syömisiä. Jätti tapaamisia väliin, koska hänen pitikin treenata. En vaan jaksanut enää :(. Tiedän, että kiloja on tullut parikymmentä takaisin. Kilpirauhanen pamahti. On ollut olkapää- ja polviongelmia. Surullista.
160 senttiselle 64 kiloa alkaa olla lievä ylipaino eli pieni pyöreys. Hyvältä näytät, mutta älä ainakaan kavereiden takia painoa nosta.