Kaveri pariskunta ihme naapuri kyttääjiä

Vierailija

Hitto,että ärsyttää kaverini... Olin sitten tänään kaverin luona käymässä kahvilla ja kaverini siinä sitte selittää kaikki mahdolliset jutut naapureista. Milloin mustia ei käytetty ulkona, milloin narkkari poltti tupakkaa pihalla ja milloin naapurin mummo ei moikannut takaisin, nuoret kuulemma ryyppäävät ja mekkaloivat ettei rajaa olisi. Ärsyttää kun kaveri on itse 18 ja käyttäytyy itse ku mikäli valittaja idiootti! Olisi muuttaneet omakotitaloon eikä kerrostaloon! Sanoinkin tämän sille suoraan. Samantien tuli vihainen ja ylimielinen mulkaisu! Ärsyttää tommosen ihme valittajat! Aarghhh... Kellään muulla samanlaista?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
valittamisen pitäisi alkaa yleensä noin 40 vuotiaana, joten vähän huolestuttavalta kuullostaa.

Sanos muuta! Ei minua vois vähempää kiinnostaa kaverin naapurin tekemiset, jos joku polttaa pihalla tupakkaa niin mitä sitte? Tai jos naapurin Erkki ei moikkaa takaisin niin älä moikkaa sinäkään. So what?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä puhui vaan puhumisen takia, ei keksinyt muutakaan aihetta? 

Sen jutut on aina vähän semmosia juoruiluja muitten ihmisten asioista. Esittää aina toisille niin luotettavaa ystävää kaikille mut selän kun käännät niin aina se juoruaa kaikki. Ihan sama oli se kuinka salainen asia. Joskus levitteli yhden naisen raiskaus juttua, kuinka tämä on huora ja vaikka mitä. Välithän meiltä silloin poikki meni. En tiedä miksi kaverilleni on hirveä tarve sekaantua joka asioihin kuten näihin naapureihin. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puhui vaan puhumisen takia, ei keksinyt muutakaan aihetta? 

Sen jutut on aina vähän semmosia juoruiluja muitten ihmisten asioista. Esittää aina toisille niin luotettavaa ystävää kaikille mut selän kun käännät niin aina se juoruaa kaikki. Ihan sama oli se kuinka salainen asia. Joskus levitteli yhden naisen raiskaus juttua, kuinka tämä on huora ja vaikka mitä. Välithän meiltä silloin poikki meni. En tiedä miksi kaverilleni on hirveä tarve sekaantua joka asioihin kuten näihin naapureihin. :/

Oma tyhjä elämä saa aikaan omituisia asioita ihmismielessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hitto,että ärsyttää kaverini... Olin sitten tänään kaverin luona käymässä kahvilla ja kaverini siinä sitte selittää kaikki mahdolliset jutut naapureista. Milloin mustia ei käytetty ulkona, milloin narkkari poltti tupakkaa pihalla ja milloin naapurin mummo ei moikannut takaisin, nuoret kuulemma ryyppäävät ja mekkaloivat ettei rajaa olisi. Ärsyttää kun kaveri on itse 18 ja käyttäytyy itse ku mikäli valittaja idiootti! Olisi muuttaneet omakotitaloon eikä kerrostaloon! Sanoinkin tämän sille suoraan. Samantien tuli vihainen ja ylimielinen mulkaisu! Ärsyttää tommosen ihme valittajat! Aarghhh... Kellään muulla samanlaista?

Otsikon mukaisesti ap:n olisi pitänyt kirjoittaa näin: paris kunta, oma koti talo, kerros talo, yli mielinen.

Onko kaverisi kenties työtön, ei opiskele mitään missään, ei ole kiinnostunut mistään?Mitä hänen pitäisi sinun mielestäsi tehdä? Ehkä hän ei löydä elämästään muuta kuin naapureiden kyttäämisen? Etkö pysty yhtään eläytymään, eikö sinulla ole myötät .. anteeksi,. myötä tuntoa? 

En tunne tuollaisia ihmisiä. Toisaalta, en ole enää vuosiin ollut 18-vuotias.  

Vierailija

No, yleensä nuori ihminen ei kiinnitä huomiota naapureihin sen enempää, kuin ilmansaasteisiinkaan (jos asuu kaupungissa). Jotain on hullusti, kun katselee maailmaa tuolla tavoin elämän ollessa alussa. Mutta niinhän sitä päihderiippuvainenkin yleensä katsoo asioita eri tavalla ja sen takia pitää saada sitä promillea päähän, ettei mene järki. Eikä kaikki naapurit muuten halua moikata rapussa tai alaovella. Kerrostalokin on jaettua yksityisaluetta. Sinne muutetaan joko vähemmän rahan takia tai siksi että muut hoitaa pihatyöt ja aulojen vahaukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Otsikon mukaisesti ap:n olisi pitänyt kirjoittaa näin: paris kunta, oma koti talo, kerros talo, yli mielinen.

Onko kaverisi kenties työtön, ei opiskele mitään missään, ei ole kiinnostunut mistään?Mitä hänen pitäisi sinun mielestäsi tehdä? Ehkä hän ei löydä elämästään muuta kuin naapureiden kyttäämisen? Etkö pysty yhtään eläytymään, eikö sinulla ole myötät .. anteeksi,. myötä tuntoa? 

En tunne tuollaisia ihmisiä. Toisaalta, en ole enää vuosiin ollut 18-vuotias.  

No eipä multa tuollaiselle myötätuntoa löydy! On se töissä. En viitsi paljastaa paikkaa missä on töissä. Luulis sillä olevan muuta tekemistä ku sekaantua muiden asioihin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat