Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen kissa tuijottaa vauvaa. Mitä tämä tarkoittaa?

Ap
06.11.2015 |

Voiko olla agressiivinen?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän että kissa voi mustasukkaisuuksissaan mennä nukkumaan vauvan naaman päälle yöllä ja tukehduttaa vauvan? Eli kannattaa suojata pinnasänky hyvin. Itse olen koiraihminen ja tiedän ettei meidän koirat lapsia kunnioita, toisaalta, eivät voi niille mitään tehdäkään toisin kuin kissat jotka hyppii pitkin pöytiä ja sänkyjä.

Miksi tätä alapeukutetaan? Meillä oli ainakin pinnasänky suojattu koska kissat meni aivan röyhkeästi sinne sänkyyn. Tiedä vaikka tosiaan olisivat tilaisuuden tullen menneet vauvan päälle nukkumaan. Meidän kissat ovat ainakin piilovihaisia ja fiksujahan ne on.

No siksi, että eläimet ei ole ihmisiä eikä niillä ole tuollaisia pahansuopia inhimillisiä motiiveja. On totta, että kissa saattaa mennä nukkumaan vauvan päälle ja tätä pitää tietenkin varoa. Mutta ei se kissa sitä "mustasukkaisuuttaan" tekisi, ei se tajua, että päällä nukkuminen voi tukehduttaa. Jotkut kissathan nukkuu toistensa tai esim. perheen lemmikkikoiran päällä, yrittääkö nekin muka tukehduttaa toisiaan?

Näin. Ja yhtäkään todistettua tapausta ei edes ulkomailta löydy, jossa kissa olisi oikeasti tukahduttanut vauvan. On ollut tapauksia jossa kissa on ollut lähellä ja epäilty mahdollisuutta, mutta oikea syy onkin ollut kätkytkuolema.  Mahdollisuus on todella pieni. Tukehtuminen sänkyyn johtuu sen sijaan useimmiten tyynystä, peitosta tai toisesta ihmisestä. 

Vierailija
22/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kissan lauma ja nyt yhtäkkiä laumaan tunkee uusi jäsen, joka mahdollisesti huutaa ja käyttäytyy omituisesti. Rapisevia lelujakin vielä. Siinä on kissa ihmeissään. Mieti, jos kotiisi yhtäkkiä ilmestyisi tuntematon vauva, eikö ihmetyttäisi? Tietenkään kissaa ja vauvaa ei voi jättää vahtimatta, mutta ei sitä kissaa pelätä rarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissoilla on sisäänrakennettu demonitutka ja tuijottaminen merkitsee sitä että vauvasi on melko varmasti demoni. Suosittelen hankkiutumaan vauvasta eroon mahdollisimman pian.

Lähes kaikki vauvat on demoneita

Vierailija
24/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lukemaan huipputeoksen

Pieni demoni keskuudessamme - kuinka toimia

Vierailija
25/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuu vauvani haukkuminen t: ap

Vierailija
26/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissa tuijotti 2päivää vauvaa kaapin päältä. Sitten se karkas viikoks, tuli kotiin ja vauvan huomatessaan karkas lopullisesti. Naapurit oli onnessaan vaavista ja hulluna huolesta kissastaan. Kaikki kissat ei ilmeisesti pidä vauvoista:)

Vierailija
27/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hankkiutua kissasta eroon T: ap

Vierailija
28/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ebin juttu T: Make

Vierailija
29/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelee seuraavaa hyökkäystä vauvaa kohtaan. Miettii jo seuraavaa kynsistä iskua.

Vierailija
30/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Omista kissa ja demoni

> Hankkiudu kissasta eroon

> Pidä demoni

> Kuole

Täähän kuulostaa jo suunnitelmalta!

Vierailija
31/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti ap, niin toivon todella, että etsit kissalle uuden kodin etkä edes harkitse sen lopettamista.

Vierailija
32/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rääkyvä pinkki otus tulee taloon, niin on varmaan ihmeissään :)

Meidän vauva on hennon vaaleanpunainen. T: ap

Natural pink?

Vierailija
33/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän että kissa voi mustasukkaisuuksissaan mennä nukkumaan vauvan naaman päälle yöllä ja tukehduttaa vauvan? Eli kannattaa suojata pinnasänky hyvin. Itse olen koiraihminen ja tiedän ettei meidän koirat lapsia kunnioita, toisaalta, eivät voi niille mitään tehdäkään toisin kuin kissat jotka hyppii pitkin pöytiä ja sänkyjä.

Miksi tätä alapeukutetaan? Meillä oli ainakin pinnasänky suojattu koska kissat meni aivan röyhkeästi sinne sänkyyn. Tiedä vaikka tosiaan olisivat tilaisuuden tullen menneet vauvan päälle nukkumaan. Meidän kissat ovat ainakin piilovihaisia ja fiksujahan ne on.

Piilovihaisia:D

Alapeukutin, koska tuo ensimmäinen viesti oli niin korni. Eivät kissat toimi noin kuin viestin kirjoittaja luulee.

Totta on, että kannattaa olla varovainen ja hankkia vaikka se pinnasängyn ja vaunujen kissasuoja. Näin saa ainakin mielenrauhan.

Piilovihaisia kissoja en ole vielä tavannut, vaikka niitä minulla on elämäni aikana ollut useita.

Kun taloon tulee vauva, on syytä kiinnittää kissaankin paljon huomiota ja tutustuttaa kissa vauvaan rauhassa. Samoin tulee toimia koiran kanssa. Näin toimien vältetään mustasukkaisuus.

Vierailija
34/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisuus on kyllä ihan paikallaan. Meillä kissa suhtautui vauvaan ensin ihan nätisti, nukkuivat päiväuniakin vierekkäin. Mutta kun vauva kasvoi ja alkoi ryömiä, tuli ongelmia. Kerran hyökkäsi vaavin kimppuun aivan odottamatta, muuten oli ollut tosi kiltti kisu aikaisemmin. Kyllä silloin mietittiin katista eroon hankkiutumista ja jonkun aikaa saikin asustella vintillä. Kyllä se siitä sitten lutviutui ja tilanne normalisoitui. Oli leikattu kolli, joka oli otettu meille aikuisena, en tiedä, suhtautuvatko nartut vauvaan eri tavalla.

Vierailija
35/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan asialliseen sävyyn esitettyjä factoja.

Taivas minkälaisia lässylää ihmisiä nykyään, kun ei kestetä realiteettejakaan enää.

Kissat on ihania, mutta "pienpetoeläimiä".

Onko sekin nyt joku loukkaus kissaihmisiä kohtaan, että kehotetaan suojaamaan vauvan pinnis!?

Jo ihan maidon haju voi houkutella kissaa.

Tämä ei ole tunneasia, vaan kyse on avuttoman vauvan turvallisuudesta.

Vierailija
36/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivas minkälaisia lässylää ihmisiä nykyään, kun ei kestetä realiteettejakaan enää.

Onko sekin nyt joku loukkaus kissaihmisiä kohtaan, että kehotetaan suojaamaan vauvan pinnis!?

Ei kukaan kai ole kiistänyt suojauksen tarpeellisuutta. Mutta toi mustasukkaisuusjuttu oli nimenomaan sitä tunnepitoista lässynläätä eikä asiallista faktaa nähnytkään. Ei kissa mene nukkumaan kenenkään tai minkään päälle aikomuksenaan vahingoittaa.

Vierailija
37/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilovihaisia:D

Alapeukutin, koska tuo ensimmäinen viesti oli niin korni. Eivät kissat toimi noin kuin viestin kirjoittaja luulee.

Totta on, että kannattaa olla varovainen ja hankkia vaikka se pinnasängyn ja vaunujen kissasuoja. Näin saa ainakin mielenrauhan.

Piilovihaisia kissoja en ole vielä tavannut, vaikka niitä minulla on elämäni aikana ollut useita.

Kun taloon tulee vauva, on syytä kiinnittää kissaankin paljon huomiota ja tutustuttaa kissa vauvaan rauhassa. Samoin tulee toimia koiran kanssa. Näin toimien vältetään mustasukkaisuus.

Juupa. Kun vauva syntyy, ei välttämättä ole aikaa rapsutella kissaa.

Ei sitä jalkojen välissä olevaa tai eläintä..

Että revippä siitä.

Eikun joo, pumppaat siinä maitoa talteen, kun kissa härkkii samaan aikaan pumpun letkua. Vauva inahtaa pinniksessä ja menet katsomaan.

Palaat ja kissa on latkimassa pumppua, jonka pitäisi olla steriili. Juu, ei näin..

Vierailija
38/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ebin juttu T: Make

XD LOL

Vierailija
39/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti ap, niin toivon todella, että etsit kissalle uuden kodin etkä edes harkitse sen lopettamista.

Aikuista kissaa kukaan harvemmin haluaa. Joku voi haluta, mutta harvemmin.

Mistä sä voit tietää, millaiseen kotiin se katti oikeasti joutuu?

Entä, jos hänkään ei voi pitää kissaa, niin sitten et kuule siitä enää koskaan.

En olisi voinut tehdä tuollaista rakkaalle lemmikilleni. Lopettaminen ei todellakaan ole se helpoin vaihtoehto, mutta..

Vierailija
40/66 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kai ole kiistänyt suojauksen tarpeellisuutta. Mutta toi mustasukkaisuusjuttu oli nimenomaan sitä tunnepitoista lässynläätä eikä asiallista faktaa nähnytkään. Ei kissa mene nukkumaan kenenkään tai minkään päälle aikomuksenaan vahingoittaa.

Jaa, mä en tarkoittanutkaan sitä, vaan että: siksi ne suojat on keksitty, että ne on nähty tarpeellisiksi.

Alkuperäinen kommentti, johon kommentoin ei ollut minun kirjoittamani..

Mutta kyllähän se kissa voi röhnöttää ihan missä vain ja tassut viuhuu pinnojen välistäkin, jos kovin leikkisä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan