Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen kissa tuijottaa vauvaa. Mitä tämä tarkoittaa?

Ap
06.11.2015 |

Voiko olla agressiivinen?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät ap, että toksoplasmoosi tarttuu kissasta kaikkein helpoiten vauvalle. Jos olisi tyttöystävä/ vaimo raskaana, niin vaikka olisi millainen kissaihminen, niin pakottaisin sen luovuttamaan kissan pois. Tästä käytiin yhden ex-tyttöystävän kanssa kovia keskustelujakin, koska ex oli jotenkin vähän vinksahtanut, piti eläimiä arvokkaampina kuin ihmisiä.

Ja ihan loppukaneettina, että pidän itse kovasti kissoista. En ole eläintenvihaaja enkä kissojen. Koirat ei tosin miellytä itseäni yhtään niin paljon kuin kissat.

Vierailija
62/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän että kissa voi mustasukkaisuuksissaan mennä nukkumaan vauvan naaman päälle yöllä ja tukehduttaa vauvan? Eli kannattaa suojata pinnasänky hyvin. Itse olen koiraihminen ja tiedän ettei meidän koirat lapsia kunnioita, toisaalta, eivät voi niille mitään tehdäkään toisin kuin kissat jotka hyppii pitkin pöytiä ja sänkyjä.

Ihan asialliseen sävyyn esitettyjä factoja.

Taivas minkälaisia lässylää ihmisiä nykyään, kun ei kestetä realiteettejakaan enää.

Kissat on ihania, mutta "pienpetoeläimiä".

Onko sekin nyt joku loukkaus kissaihmisiä kohtaan, että kehotetaan suojaamaan vauvan pinnis!?

Jo ihan maidon haju voi houkutella kissaa.

Tämä ei ole tunneasia, vaan kyse on avuttoman vauvan turvallisuudesta.

Ei kukaan kai ole kiistänyt suojauksen tarpeellisuutta. Mutta toi mustasukkaisuusjuttu oli nimenomaan sitä tunnepitoista lässynläätä eikä asiallista faktaa nähnytkään. Ei kissa mene nukkumaan kenenkään tai minkään päälle aikomuksenaan vahingoittaa.

Jos kisu tukehduttaa vauvan, niin miten se helpotaa tilannetta, että tietää ettei kissalla ollut aikomusta tappaa.

Huoh. Olen koko ajan tässä ketjussa sanonut, että kyllä, vauvan sänky pitää suojata kissalta. Mä vaan inhoan perättömiä "factoja", ja tää uskomus, että kissat ilkeyttään tukehduttaa vauvoja, on pelkkää urbaanilegendaa.

Kuka on väittänyt että ilkeyttään tukahduttaa, mutta miten se helpottaa siinä tilanteessa, vaikka kuinka tietää että ihan hyvän hyvyytttään se kisu menee lapsen naamalle nukkumaan.

Lopettakaa nyt niiden elukoitten hyysääminen ja arvostakaa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli on märkää kakkaa

Vierailija
64/66 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän että kissa voi mustasukkaisuuksissaan mennä nukkumaan vauvan naaman päälle yöllä ja tukehduttaa vauvan? Eli kannattaa suojata pinnasänky hyvin. Itse olen koiraihminen ja tiedän ettei meidän koirat lapsia kunnioita, toisaalta, eivät voi niille mitään tehdäkään toisin kuin kissat jotka hyppii pitkin pöytiä ja sänkyjä.

Ihan asialliseen sävyyn esitettyjä factoja.

Taivas minkälaisia lässylää ihmisiä nykyään, kun ei kestetä realiteettejakaan enää.

Kissat on ihania, mutta "pienpetoeläimiä".

Onko sekin nyt joku loukkaus kissaihmisiä kohtaan, että kehotetaan suojaamaan vauvan pinnis!?

Jo ihan maidon haju voi houkutella kissaa.

Tämä ei ole tunneasia, vaan kyse on avuttoman vauvan turvallisuudesta.

Ei kukaan kai ole kiistänyt suojauksen tarpeellisuutta. Mutta toi mustasukkaisuusjuttu oli nimenomaan sitä tunnepitoista lässynläätä eikä asiallista faktaa nähnytkään. Ei kissa mene nukkumaan kenenkään tai minkään päälle aikomuksenaan vahingoittaa.

Jos kisu tukehduttaa vauvan, niin miten se helpotaa tilannetta, että tietää ettei kissalla ollut aikomusta tappaa.

Huoh. Olen koko ajan tässä ketjussa sanonut, että kyllä, vauvan sänky pitää suojata kissalta. Mä vaan inhoan perättömiä "factoja", ja tää uskomus, että kissat ilkeyttään tukehduttaa vauvoja, on pelkkää urbaanilegendaa.

Kuka on väittänyt että ilkeyttään tukahduttaa, mutta miten se helpottaa siinä tilanteessa, vaikka kuinka tietää että ihan hyvän hyvyytttään se kisu menee lapsen naamalle nukkumaan.

Lopettakaa nyt niiden elukoitten hyysääminen ja arvostakaa lapsia.

Olen koko ajan tässä ketjussa sanonut, että kyllä, vauvan sänky pitää suojata kissalta.

Noin, helpottaisko toisto ja korostus sua ymmärtämään?

Vierailija
65/66 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+mies: Minulla on aina ollut kissoja ja olen ollut yhdeksän kertaa raskaana, eikä yksikään ole altistunut toksoplasmoosille. Moni on vauva- aikana jopa syönyt kissankakkaa ja -hiekkaa, hui!

Vierailija
66/66 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petoeläimiä jonkun verran tuntevana luulen sen miettivän, olisiko tuo sopiva vai liian iso saaliiksi, tässähän oli juttu, että kotikissa kookkaampana popsaisisi mielellään omistajansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme