Perheen kissa tuijottaa vauvaa. Mitä tämä tarkoittaa?

Ap

Voiko olla agressiivinen?

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Kissat nyt yleensäkin tuijottavat uusia, niitä kiinnostavia asioita. Eläimen ja vauvan kanssa pitää kuitenkin aina olla extra-tarkkaavainen ettei lemmikki käy vauvaan kiinni tai vauva satuta lemmikkiä jolloin voi käydä vauvalle pahasti. 

Vierailija

Tiedäthän että kissa voi mustasukkaisuuksissaan mennä nukkumaan vauvan naaman päälle yöllä ja tukehduttaa vauvan? Eli kannattaa suojata pinnasänky hyvin. Itse olen koiraihminen ja tiedän ettei meidän koirat lapsia kunnioita, toisaalta, eivät voi niille mitään tehdäkään toisin kuin kissat jotka hyppii pitkin pöytiä ja sänkyjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miettii varmaan että 'tuoko ruma huutava karvaton olio on vienyt minun paikkani'.

Meidän vauva ei ole ruma. T: ap

Vierailija

Ei. Jos kissa istuu tavallisesti tassuillaan ja katsoo jotain, ei se mitään aggressiivista suunnittele. On vain vähän kiinnostunut.

Katso miltä kissa näyttää leikkiessään, kun se suunnittelee hyökkäystä jonkun lelun kimppuun: painuu matalaksi ja ehkä heiluttaa häntäänsä matalalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettii varmaan että 'tuoko ruma huutava karvaton olio on vienyt minun paikkani'.

Onko sillä kaunis kiiltävä, raidallinen tai laikullinen turkki? Ihanat pitkät korvat ja söötti häntä? Jäntevät jalat ja pitkät viikset?  Ai ei ole. Ei se sitten voi kaunis olla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän että kissa voi mustasukkaisuuksissaan mennä nukkumaan vauvan naaman päälle yöllä ja tukehduttaa vauvan? Eli kannattaa suojata pinnasänky hyvin. Itse olen koiraihminen ja tiedän ettei meidän koirat lapsia kunnioita, toisaalta, eivät voi niille mitään tehdäkään toisin kuin kissat jotka hyppii pitkin pöytiä ja sänkyjä.

Tuskin se mustasukkaisuuttaan menisi vauvan päälle, etsii vain nukkumapaikkaa.

Vierailija

Kissoilla on sisäänrakennettu demonitutka ja tuijottaminen merkitsee sitä että vauvasi on melko varmasti demoni. Suosittelen hankkiutumaan vauvasta eroon mahdollisimman pian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä alapeukutetaan? Meillä oli ainakin pinnasänky suojattu koska kissat meni aivan röyhkeästi sinne sänkyyn. Tiedä vaikka tosiaan olisivat tilaisuuden tullen menneet vauvan päälle nukkumaan. Meidän kissat ovat ainakin piilovihaisia ja fiksujahan ne on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikki vauvat on rumia. Osa kaunistuu hieman vanhentuessaan. Osa jää mutrunaamaisiksi kaljupäiksi lopun ikäänsä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat