Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt velat voitte antaa perintönne SPR.lle.

Vierailija

Sehän on oikein hyvä kohde jolle tehdä testamentti.

Kommentit (12)

Vierailija

Ei kiitos. Jos kuolen ennen vanhempiani, omaisuuteni menee heille. Jos vanhemmat kuolevat ennen minua, omaisuuteni menee sisaruksilleni ja/tai sisarusten lapsille.

Vierailija

Onhan niin voinut tehdä aina. SPR:n  Helsingin Tehtaankadun kiinteistökin on testamenttilahjoituksena annettu SPR:lle

Vierailija

En ajatellut jättää perintöä. Jos minulle jää kuollessani paljon ylimääräistä, se tarkoittaa vain, että olen tehnyt liikaa töitä.

Vierailija

Älä höpsi. Olen tehnyt aikoja sitten testamentin, jossa jätän kaiken vanhemmilleni, veljelleni ja veljeni lapsille. Myöhemmin katson, kuinka paljon veljeni lapset tädistään loppujen lopuksi piittaavat, ja sen mukaan päätän, kuinka paljon menee opas- ja avustajakoirille. Näillä näkymin menee aika iso osa.

Vierailija

Tietääkö joku kohdetta, joka toimisi syntyvyyden vähentämisen, aborttien, eutanasian ja/tai kuolinoikeuden puolesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku kohdetta, joka toimisi syntyvyyden vähentämisen, aborttien, eutanasian ja/tai kuolinoikeuden puolesta?

isis?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

isis?

Nauroin tälle. :D
Mutta ihan oikeasti kyllä kiinnostaisi, mitkä järjestöt työskentelevät tuollaisten asioiden kanssa. -8

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

isis?

Ei, ISIS on natalistinen, pyrkii suureen lapsituotantoon alueellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

isis?

Nauroin tälle. :D
Mutta ihan oikeasti kyllä kiinnostaisi, mitkä järjestöt työskentelevät tuollaisten asioiden kanssa. -8

Eiköhän syntyvyyden vähentäminen ole kaikkien kehitysmaajärjestöjen agendalla. Amnesty puolustaa tietääkseni naisten oikeutta aborttiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat