Mies jätti rahkat yli tunniksi pöydälle!!

Vierailija

Toin kaupasta muutaman purkin rahkaa ja sanoin miehelle että pistää ne jääkaappiin ja tunti tämän jälkeen sitten kävelin keittiöön ja siinä pöydällähän ne oli edelleen. Noh, ei auta muu kuin lenkillä poiketa s-marketin kautta uudella kierroksella.. Pää hajoaa!!!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mitä niille nyt sitten muka tunnissa tapahtuu? Kyllä mä ainakin vielä söisin jos nyt yleensä olisin tuohon rahkasekoiluun lähtenyt...

Vierailija

Ei mee rahkat tunnissa mihinkään, huono oli.

Jos olisivat olleet siinä pöydällä yön yli niin saattaisin ehkä jopa haistaa että onkos sille käynyt mitään ennenkuin syön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne on hapanmaitotuotteita, ei ne pahaksi mee. 

Minä ainakin maistan selvän eron huoneen lämmössä seisseen ja jääkaapissa kokoajan olleen rahkan välillä.Lämpimässä seissyt maistuu kamalalle.

AP

Vierailija

Sait ne keittiöön asti pöydälle, ja et saanut niitä itse kaappiin?

Nalkutuksesi aikana olisit tehnyt sen jo viidesti, ja tämän miesvihapovon kirjottamisen aikana noin 40 kertaa sinne jääkaappiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin maistan selvän eron huoneen lämmössä seisseen ja jääkaapissa kokoajan olleen rahkan välillä.Lämpimässä seissyt maistuu kamalalle.

AP

Kipikipi kauppaan sitten, jos kultaiset makunystyräsi niin herkillään ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Paitsi siinä tapauksessa, kun en tiedä että ne ovat olleet lämpimässä...et tiedä, missä kaikkialla ne ketjun aikana liikkuvat. Ovat ne kaupassakin joskus tovin odottamassa hyllyttämässä. 

Vierailija

Kuule. Mä asun syrjäkylillä, ja jos käyn esim. Prismassa ruokaostoksilla, niin mun ruuat (maidot, lihat, rahkat, kaikki) on autossa 45 min ennen pääsyä jääkaappiin. Ja vielä ollaan hengissä.

Vierailija

Tee ap testi: käy uudestaan kaupassa, jäähdytä kaikki rahkat jääkaapissa ja maista sokkona että maistuuko "ällö".

Veikkaan että ei maistu. OCD-testin voisit kanssa netistä täytellä ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat