Miksi miehen pitää ainoa tarjota treffillä
Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Miten ajattelit sossurotta maksaa vesilaskun tasauslaskun, kun käytät naisen suihkua?
No jos se siitä on kiinni, niin kai sitä voi käydä omalla kämpällään suihkussa.
Ei näitä palstamiehiä ole oikeasti olemassa. En ole koskaan tavannut kaltaisiaan oikeassa elämässä. Onneksi.
Tarkoitan näitä "miks miehen pitää käydä töissä - hanki itse oma orkkusi" -tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Miten ajattelit sossurotta maksaa vesilaskun tasauslaskun, kun käytät naisen suihkua?
No jos se siitä on kiinni, niin kai sitä voi käydä omalla kämpällään suihkussa.
Jos se on siitä kiinni, niin ei kannata sekaantua sossurottiin. ;)
Moni mies vaatimalla vaatii, että saa maksaa enkä halua järjestää kohtausta vaatimalla maksavani itse. Minulla on kyllä varaa omaan ja miehenkin ruokaan, mutta monet miehet pitävät tarjoamista kohteliaana ja maksavat, vaikka tilaisuudessa ei ole romantiikan hiventäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä palstamiehiä ole oikeasti olemassa. En ole koskaan tavannut kaltaisiaan oikeassa elämässä.
Ahneita naisia on ainakin olemassa niin perkeleesti ja useita olen kohdannutkin.
Itse miehenä kelaan että tarjomalla teen jotenkin vaikutuksen ja huomioin toisen.Ehkä se on tullut geeneihin että mies maksaa, kun ei naiset ole tehnyt töitä kun ehkä 200v. Tarkoitan työtä josta saa palkkaa. Onhan kodinhoito yms työtä siinä missä muukin. Yritän olla etten vaikuta sovinistilta mutta historia on historiaa. Tai tuntuis tyhmältä ainakin itsestä jos nainen maksaisi ?? =DD En osaa selittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.
Euron juusto mäkkärissä.😀 Mitä te 13-vuotiaat pojat teette tällä palstalla? Ja naista luulet saavasi, hah.
Ihan kuule täysi-ikäinen mies olen. Eikö aikuinen saa mäkkärissä käydä vai mitä meinasit?
Jos mies ehdottaisi että ensitreffeille mentäisiin mäkkäriin, niin nauraisin ja toivottaisin onnea uuden treffikumppanin etsintään. :D
-ohis
Siinähän sitten hirnuisit.
Mikä vika Mäkkrissä on? Euron jyystö on hintaansa nähden erinomainen valinta, jos vertaa mitä muuta pikkupurtavaa samalla hintaa saa. Muutaman hedelmän torilta, ehkä suklaapatukan. Mutta tuskin sinulle kelpaisi sekään, jos mies tarjoaisi kassistaan herkullisen päärynän välipalaksi.
Miksi naisille kaiken syömisen, juomisen, tekemisen pitää aina olla mahdollisimman kallista, jotta kelpaa? Miksei millekään ilmaiselle tai edulliselle anneta enää MITÄÄN arvoa? Itse keitetty kahvikaan, vaikka olisi kuinka hyvää, ei taida enää maistua, vaan pitää olla erikoiskahvia trendikahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi elättää miestä? Kerrotko vastauksen tähän?
Ei ole kyse mistään elättämisistä. Parisuhteessa pitää olla kyse tunteesta, ei rahasta. Tunne ei voi ikinä 100% jos nainen asettaa suhteen edellytykseksi, että mies käy töissä, jotta mehellä on rahaa tarpeeksi.
Mitä täysin rahattoman miehen kanssa voisi tehdä? Istua kotona? Ei koskaan leffaan, huvipuistoon, ulos syömään...
Miksi mennä kalliiseen leffateatteriin mölyävien ihmisten keskelle, kun elokuvia voi katsoa kotonakin kaikessa rauhassa?
Huvipuistoon? Aikuiset? Eivätkö ne häärvelit ja kieputtimet ole lapsia varten?
Ulos syömään? Miksi, kun itsekin osaa kokata? Tulee silloin taatusti hyvistä aineista ja keittiöhygieniakin on kunnossa. Ravintoloista ei koskaan tiedä, jos kokki on vaikka juuri raapinut hikoavia pallejaan samalla kädellä kun käsittelee ruokia.
Mikä siinä kotona olemisessa on niin kamalaa? Ei voi facebookissa kehuskella kavereille, että mepä oltiin siellä ja täällä, kun oltiin vain kotona? Kotona on kaikkein parasta olla, kun ei ole kusipäitä ihmisiä ihmisillä ympärillä. Naisen kanssa kotona voidaan vaikka syödä, juoda, saunoa, istua parvekkeella auringossa, rakastella ja kuunnella bluesia.
Mielenkiintoinen keskustelu. En ole koskaan ajatellut tuota tarjoamisasiaa.
Nuorempana kun matkustin usein yksin (kun opiskelin ulkomailla ja vierailin usein Suomessa) niin tapasin lentoasemillakin miehiä jotka halusivat tarjota syömistä tai juomista. En ollut heitä koskaan aikaisemmin tavannut ja eri lennoilla jatkettiin eri maihin. Kohdattiin vaan matkalla ja juteltiin. Eikä yksikään näistä miehistä ollut vailla vastapalvelusta.
Baarissa juomia tarjoaviin miehiin olin tottunut ja monenlaisiin vonkaamistapoihin. Ehkä siksi näistä lentoasemamiehistä tuli hyvä mieli. He muuttivat mieskäsitykseni kovasti myönteisemmäksi.
Treffeillä käydessäni tarjouduin aina maksamaan oman osuuteni, mutta vain hyvin harva mies halusi jakaa laskua.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä kelaan että tarjomalla teen jotenkin vaikutuksen ja huomioin toisen.Ehkä se on tullut geeneihin että mies maksaa, kun ei naiset ole tehnyt töitä kun ehkä 200v. Tarkoitan työtä josta saa palkkaa. Onhan kodinhoito yms työtä siinä missä muukin. Yritän olla etten vaikuta sovinistilta mutta historia on historiaa. Tai tuntuis tyhmältä ainakin itsestä jos nainen maksaisi ?? =DD En osaa selittää
Päivystävä valkoritari karautti paikalle.
Lipilipi, sanoo aisurin kieli.
Siis haluaako nämä miehet että nainen käy töissä, elättää miehen, pesee hänen pyykkinsä, siivoaa kodin ja laittaa ruoat? Ja jos nainen ei tätä halua niin hän on lompakkoloinen?
Ja mies joka makaa kotona, pelaa porukkaa ja haisee pahalle ei ole loinen?
Ja siten nämä vielä itkee että naiset ei tee aloitteita eivätkä maksa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluaako nämä miehet että nainen käy töissä, elättää miehen, pesee hänen pyykkinsä, siivoaa kodin ja laittaa ruoat?
Ei. Ainoastaa naisen, jota ei kiinnosta miehessä raha ja työ, vaan muut asiat ratkaisee. Nainenkin saa olla työtön, jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi facebookissa kehuskella kavereille, että mepä oltiin siellä ja täällä, kun oltiin vain kotona?
Luultavasti kyse on tästäkin. Pitää päästä muille kehuskelemaan, että tehtiin miehen kanssa eilen sitä ja tätä ja aiotaan menn kanssaä miehen sinne ja tänne. Eihän niihin "kateutta herättäviin" paikkoihin ja aktiviteetteihin ole varaa, jos mies ei käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Se tarjoaa joka treffeille pyytää.
Treffeille, ei syömään tai juomaan.
Eikö nainen osaa olla syömättä jos ei ole varaa maksaa?
Eniten treffeillä tarjoamisesta vouhkaavat ne miehet, jotka eivät treffeille yleensä edes pääse.
Oikeista suhteista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse maksaa, mutta arvostaisin suunnattomasti ihanana eleenä, jos tarjoutuisi maksamaan. Ja en ole velvollinen antamaan seksiä vastapalvelukseksi, sillä en ole pullakahveilla ostettavissa. Seuraavilla treffeillä voin kyllä vuorostani maksaa, että ollaan tasoissa.
Miksi et maksa ensin? Miksi on ihanaa kun mies maksaa, tuntemattomalle?
Vierailija kirjoitti:
Eniten treffeillä tarjoamisesta vouhkaavat ne miehet, jotka eivät treffeille yleensä edes pääse.
Niin, harvat naiset lähtevät jos miehellä ei ole varaa maksaa kaikkia naisen vaatimia huvituksia. Osa toki lähtee, mutta lopulta nekin kyllästyvät jos mies ei näytä edes kiinnnostusta niiden huvitusten maksamiseen tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa siitä kun nainen valittaa siitä, ettei tuntematon mies edes maksanut hänelle drinkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, harvat naiset lähtevät jos miehellä ei ole varaa maksaa kaikkia naisen vaatimia huvituksia. Osa toki lähtee, mutta lopulta nekin kyllästyvät jos mies ei näytä edes kiinnnostusta niiden huvitusten maksamiseen tulevaisuudessa.
Olet selkeästi mies, jolla ei ole kokemusta monista naisista ja perustat käsityksesi omaan katkeraan, erittäin mustavalkoiseen ja kypsymättömään maailmankuvaasi.
Kuten aivan ensimmäisellä sivulla kirjoitin jo yhdessä kommentissa, olen tapaillut useampia miehiä jotka eivät ole maksaneet minulle missään vaiheessa yksilläkään treffeillä. Asia on ollut täysin OK, en minä niitä miehiä ilmaisten ruokien ja juomien takia vaan siksi, että he olivat todella mielenkiintoisia miehiä ja potentiaalisia tutustumisen arvoisia suhdetta ajatellessa.
Tässähän nyt häiritsee eniten se syy, miksi pitäisi käydä töissä. Jos et käy töissä tienaamassa naiselle rahaa, olet kuulemma luuseri ja sen lisäksi tietenkin mielenvikainen, jälkeenjäänyt, tyhmä. Ja kaikkien tietenkin sen takia, ettei sua kiinnosta mennä naisen käskystä kohentamaan naisen taloudellista tilannetta.
Sen lisäksi nämä akat vielä kehtaavat väittää, että kyse on muka jostain arvoista ja velvollisuuksista, vaikka itse ahneuksissaan vaaditaan, että miehen pitää käydä töissä.
Ei ole kovin innosta lähtökohta, jos olet ihan lähtökohtaisesti rahantekoväline, jonka arvo lasketaan ensin työssä ja materiaalissa, ja ihminen ehkä siinä tapauksessa jos ensin täytät naisen ahneet vaatimukset.