Miksi miehen pitää ainoa tarjota treffillä
Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan miäs on vähä niinku lapsellinen, tyhmä, jälkeenjääny, mielenvikainen jne., jos se roikkuu 15-vuotiaana tekemissään typerissä periaatepäätöksissä vielä aikamiehenäkin.
Jep, typerä päätös, koska ei ole mitään mahdollisuutta, että yksikään nainen saisi siitä taloudellista hyötyä.
Ei, vaan typerä päätös, koska se tuntuu tekevän elämästäsi aikamoista kuraa sekä henkisellä että aineellisella tasolla. Mutta oma valinta, joten elä sen kanssa äläkä ruikuta pitkin nettiä syyttelemässä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä nainen on sellainen, joka nyhjöttää kanssasi sohvalla paskan keskellä pussikaljaa naukkaillen.
Sellainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja työssä.
Eli sellainen, joka tyytyy tuohon yllämainittuun? Sen lisäksi ei koe epämiellyttäväksi ajatusta siitä, että siipeilee muiden kustannuksella? Musta ei olis tohon, mutta epäilemättä noitakin löytyy. Keep looking.
Vierailija kirjoitti:
Eli sellainen, joka tyytyy tuohon yllämainittuun?
Edelleenkin nainen saa käydä töissä, kunhan ei ahneuksissaan vaadi, että mäkin menen töihin. Sehän on reilua ja tasa-arvoista, sillä nainen saa itse valita työnteon ja työttömyyden
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan typerä päätös, koska se tuntuu tekevän elämästäsi aikamoista kuraa sekä henkisellä että aineellisella tasolla.
Sähän tämä toki tiedät. Tosin ei siitä ainakaan paranisi, jos kämpässä olisi koko ajan joku ahne akka laskemassa mun taloudellista arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä on tämä harvinaislaatuinen elämäntapatyötön linjoilla, niin sopiiko kysyä (yritin jo tuloksetta jossain aiemmassa ketjussa), että mikä siinä työelämässä on se vastenmielinen asia? Jos nyt ei oteta huomioon sitä, että siitä saa palkkaa?
Miksi ei ole minkäänlaisia työhaaveita, edes höpsöjä tai epärealistisia? Eikö ole edes mitään harrastusta, jonka voisi jossain määrin muuttaa työksi, jos haluaisi? Onko työelämässä tullut niin pahasti takkiin (työpaikkakiusaamista / loppuunpalamista / tms.), ettei ajatus sellaiseen osallistumisesta nappaa yhtään? Vai onko työhistoriaa ollenkaan, perustuuko antipatiat olettamuksiin? Onko työelämä inhottavaa aatteellisesta näkökulmasta? Eikö ole mitään harrastusta, jossa se itse tekeminen tuottaa iloa? Tarkoitan jotain nikkaroimista, piirtelyä, leipomista, siivoamista, mitä tahansa, jossa näkee oman kätensä jäljen.
Ilahtuisin, jos viitsisit valaista asiaa.
Tein jo 15-vuotiaana päätöksen, etten mene töihin koska työnteko on tylsää, sitovaa ja aikaavievää. Eikä muutenkaan kiinnosta toteuttaa jonkun ahneen porvarin käskyjä. Enkä nyt tarvitse rahaa sen enempää mitä sossusta saan.
On myös ideologinenkin: jos teen jotain, teen ilmaiseksi. En kuitenkaan systeemissä, jossa joku ahnehtija kuitenkin haluaa siitä rahallisen.
Ja ei, en ole kommari.
OK. Oletko miettinyt asiaa tuon 15 ikävuoden jälkeen ajoittain ja päätynyt aina samaan? Työnteon puitteissa siis on vika (joku muu aikatauluttaa ja asettaa vaatimukset) ja rahataloudessa (työnteko on järjestetty niin, että se tuottaa parhaiten voittoa)? Pääsetkö sitten toteuttamaan itseäsi ja taipumuksiasi tekemällä jotain ihan ilmaiseksi? Kannatko naapurin mummon kauppakasseja tai kudotko naapurin alkoholistimiehelle sukat? Rämpytätkö kitaraa vanhainkodeissa? Valokuvaatko tai piirteletkö juttuja omaksi tai kavereiden iloksi? Ei niin, etteikö musiikin kuuntelu, elokuvien katselu ja sähkösaunan lämmittely olisi nekin ihan mukavaa ajanvietettä, mutta niissä ei välttämättä saa niin paljon iloa omasta tekemisestä. -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sellainen, joka tyytyy tuohon yllämainittuun?
Edelleenkin nainen saa käydä töissä, kunhan ei ahneuksissaan vaadi, että mäkin menen töihin. Sehän on reilua ja tasa-arvoista, sillä nainen saa itse valita työnteon ja työttömyyden
Joo mutta saako se nainen sitten esimerkiksi käydä baarissa tai ulkomailla yksikseen tai tyttöporukalla, kun sullahan ei ole vara lähteä mukaan? Vai onko oletuksesi, että jos se menee niin se maksaa myös sut mukaan?
Vierailija kirjoitti:
OK. Oletko miettinyt asiaa tuon 15 ikävuoden jälkeen ajoittain ja päätynyt aina samaan?
Monet kerrat - ja päätös on aina pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan typerä päätös, koska se tuntuu tekevän elämästäsi aikamoista kuraa sekä henkisellä että aineellisella tasolla.
Sähän tämä toki tiedät. Tosin ei siitä ainakaan paranisi, jos kämpässä olisi koko ajan joku ahne akka laskemassa mun taloudellista arvoa.
En tiedä, siksi tuolla lukeekin että "tuntuu tekevän". Herra ihme, tosiaankin tuntuu, että keskustelen jonkun vähän yksinkertaisen 15-vuotiaan kanssa.
Mutta niin, miksi siis tuntuu tältä? Lue omat viestisi vaikkapa tästä ketjusta ja mieti. Ehkä saa ajatuksesta kiinni, jos oikein kovasti pinnistät. (Tai sitten et...)
Ps. Jos elämänlaatusi kovasti kärsii siitä "akasta", niin minkä ihmeen takia sellaista sitten väen väkisin yrität löytää?
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta saako se nainen sitten esimerkiksi käydä baarissa tai ulkomailla yksikseen tai tyttöporukalla, kun sullahan ei ole vara lähteä mukaan?
Menköön, jos välttämättä haluaa. Tosin mieluummin kyllä dokaan muija kanssa yhdessä kuin erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Jos elämänlaatusi kovasti kärsii siitä "akasta", niin minkä ihmeen takia sellaista sitten väen väkisin yrität löytää?
Tarkoitus on löytää sellainen nainen, joka ei ahneuksissaan laske miehen arvoa rahassa ja työssä. Noista ahneista akoista on parikin ikävää kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta saako se nainen sitten esimerkiksi käydä baarissa tai ulkomailla yksikseen tai tyttöporukalla, kun sullahan ei ole vara lähteä mukaan?
Menköön, jos välttämättä haluaa. Tosin mieluummin kyllä dokaan muija kanssa yhdessä kuin erikseen.
"Menköön, jos välttämättä haluaa." Jotenkin kuultaa läpi (rivien välistä! :D ) että jonkinasteista kotirauhan rikkumista ja suukopua olisi kuitenkin tiedossa.
Mutta jos se muija haluaa dokata baarissa iloisten ihmisten, livemusiikin ja mukavan tunnelman parissa, tai vähän kalliimpaa kuin pussikalja, tai jos se ei niin välitä dokata vaan haluaa siitä edestä etelän aurinkoon? Vai onko tuo dokaaminen sellainen must-juttu?
Miksi naisen pitäisi istua kanssasi kotisohvalla pussikaljaa imien, jos se ei halua? Sulla on oikeus päättä mitä teet mutta sillä ei?
Vierailija kirjoitti:
"Menköön, jos välttämättä haluaa." Jotenkin kuultaa läpi (rivien välistä! :D ) että jonkinasteista kotirauhan rikkumista ja suukopua olisi kuitenkin tiedossa.
Ei ole. Saa mennä baariin jos haluaa. Tosin kyllä mulla on luultavasti varaa lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on löytää sellainen nainen, joka ei ahneuksissaan laske miehen arvoa rahassa ja työssä. Noista ahneista akoista on parikin ikävää kokemusta.
Voivoi, eivätkö ne ahneet pirulaiset suostuneet maksamaan sun pussikaljaasi?
Itselleni usein riittää, kunhan mies vaan edes tarjoutuu maksamaan. Se on kohteliasta. En kuitenkaan tykkää antaa vieraan maksaa ravintolassa mun asioitani, edes ruokaa. Jos mies kuitenkin vaatii saada maksaa, niin maksakoon, ei sen niin väliä.
Kitupiikit ei mulle kelpaa, enkä kuitenkaan tykkää et mies luulee minun olevan hänelle mitään velkaa. En ole! Tämmöset limanuljaskatkin tunnistaa aika hyvin ja saavat sitten lähtöpassit.
Useimpien treffien jälkeen voidaan vuorotella tms. ja nyt hieman pidemmässä suhteessa ollaan siirrytty siihen, että ulkona (ehkä kerran kaks kuussa käydään kiinalaisessa tai muussa ei älyttömän kalliissa paikassa) mies aina tarjoaa. Onhan se kätevämpi, et ei tarvi paikan päällä aprikoida, miten lasku jaetaan ja yks maksaja nyt vaan on helpompi. Ehkä miehenkin on kiva vähän pörhistellä ja tarjota neidolleen vähän yleellisyyttä, koska olen sen arvoinen ;-D Useimmin kuitenkin ollaan ja syödään minun luona ja itse tai yhdessä tehtyä ruokaa, aineksista mitkä minä olen ostanut ja tästä on usein jäänyt ruokaa itselleni myös seuraavalle päivälle. Jos ollaan pitkään syöty minun ruokiani, niin mies on koennut olevansa ihan pummi ja siksikin sit tasataan tilannetta käymällä välillä ulkona ja onhan romanttisempaa käydä välillä ulkona syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Oletko miettinyt asiaa tuon 15 ikävuoden jälkeen ajoittain ja päätynyt aina samaan?
Okei, mutta voisitko vielä kertoa, mitä sitten teet oikeasti päivät pitkät? Kuuntelet vain musaa ja katsot elokuvia? -sama
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, eivätkö ne ahneet pirulaiset suostuneet maksamaan sun pussikaljaasi?
Kyllä kyse oli kummallakin kerralla siitä, että nainen alkoi ahneuksissaan vaatiman multa työssäkäyntiä.
Kuka nyt kitupiikkiä haluais. Kyllä ne anteliaat miehet on anteliaita muissakin asioissa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Saa mennä baariin jos haluaa. Tosin kyllä mulla on luultavasti varaa lähteä mukaan.
Nyt kyllä alkaa kiinnostaa, että mistä sä sitä rahaa revit? Ovatko työttömyyskorvaus ja toimeentulotuki tosiaan niin isot, että niillä pakollisten asumis- ja elämiskulujen lisäksi revitään kaljaa ja ravataan baareissa? Kyllä taitaa tosiaan sote-uudistus tulla kovaan tarpeeseen. Mulla ei työssäkäyvänä ole varaa baareilla, muta sossupummit ne sen kun viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta voisitko vielä kertoa, mitä sitten teet oikeasti päivät pitkät? Kuuntelet vain musaa ja katsot elokuvia?
Välillä. Tosin mitä väliä sillä on mitä teen päivällä, jos toinen vaihtoehto on käydä töissä? EI sekään harrastamista ole.
Sellainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja työssä.