Miksi miehen pitää ainoa tarjota treffillä
Niin miksi naiset olettaa että miehen pitää tarjota treffeillä naisille juomat ja ruuat ravintolassa. Miksi te naiset ette voi itse maksaa? Minä en ainakaan tarjoaisi naiselle euron juustoa mäkkärissä. Eriasia sitten jos nainen sitoutuu antamaan seksiä treffin päätteeksi niin voin tarjota mutta muuten en.
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, eivätkö ne ahneet pirulaiset suostuneet maksamaan sun pussikaljaasi?
Kyllä kyse oli kummallakin kerralla siitä, että nainen alkoi ahneuksissaan vaatiman multa työssäkäyntiä.
Miten tämä osoitti nimenomaan ahneutta? Valaise vähän. Sanoivatko he, että haluavat sinulta rahaa omiin menoihinsa vai kyllästyivätkö elättämään sinuakin?
Kerro vielä, miten saat aikasi kulumaan. Teetkö mitään hyödyllistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Oletko miettinyt asiaa tuon 15 ikävuoden jälkeen ajoittain ja päätynyt aina samaan?
Monet kerrat - ja päätös on aina pitänyt.
Okei, mutta voisitko vielä kertoa, mitä sitten teet oikeasti päivät pitkät? Kuuntelet vain musaa ja katsot elokuvia?
Välillä. Tosin mitä väliä sillä on mitä teen päivällä, jos toinen vaihtoehto on käydä töissä? EI sekään harrastamista ole.
Miten sun on niin vaikeeta vastata tähän? Etkö siis tee mitään? Mihin käytät sen tylsistä töistä säästyneen kallisarvoisen aikasi, ihan oikeesti pelkkään lojumiseen ja kaljan kittaamiseenko? Kuulostaa tosi houkuttelevalta, ihme jos ei naisia tunge ovista ja ikkunoista...
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä osoitti nimenomaan ahneutta? Valaise vähän. Sanoivatko he, että haluavat sinulta rahaa omiin menoihinsa vai kyllästyivätkö elättämään sinuakin?
Kyllä se työssäkääyntivaatimus ja siihen liittyyvät uhkailut ja lakkoilut puhuvat puolestaan. Ei kiinnostanut naista enää kun ymmärsi, ettei tule saamaan suhteesta rahallista hyötyä.
Ja mitä on hyödyllinen tekeminen? Jos se on siitä kiinni, voi kyllä tehdä ruuan valmiiksi, ettei naisen tarvitse tehdä sitä töiden jälkeen. Ja osaan kyllä käyttää myös tiski- ja pesukonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä alkaa kiinnostaa, että mistä sä sitä rahaa revit? Ovatko työttömyyskorvaus ja toimeentulotuki tosiaan niin isot, että niillä pakollisten asumis- ja elämiskulujen lisäksi revitään kaljaa ja ravataan baareissa?
Kyllä se riittää, jos elää tarpeeksi nuukasti.
Tässä taloudellisessa tilanteessa sen ei kyllä pidä riittää. Jotain on pahasti pielessä, jos niillä tuilla ryypätään ja rällätään menemään samalla kun niiden tukien maksajat kituvat köyhyysloukussa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun on niin vaikeeta vastata tähän? Etkö siis tee mitään? Mihin käytät sen tylsistä töistä säästyneen kallisarvoisen aikasi, ihan oikeesti pelkkään lojumiseen ja kaljan kittaamiseenko? Kuulostaa tosi houkuttelevalta, ihme jos ei naisia tunge ovista ja ikkunoista...
Kaljaa enkyllä juo joka päivä.
Ja sano nyt sitten mihin se pitäisi käyttää? Mitä väliä sillä on mitä mies tekee sen aikaa kun ei ole yhdessä naisen kanssa? Eikä se nyt senkään puolesta ole kovin olennaista, että nainen joka tapauksessa vaatii mieheltä työssäkäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taloudellisessa tilanteessa sen ei kyllä pidä riittää. Jotain on pahasti pielessä, jos niillä tuilla ryypätään ja rällätään menemään samalla kun niiden tukien maksajat kituvat köyhyysloukussa.
Kyllä se työssäkäyvä saa enemmän rahaa kuin tuilla eläjä. Se ei sitten ole tuilla eläjän vika, jos työssäkäyvä ei osaa laseka kulujaan ja ostaa liian kalliisti kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se työssäkääyntivaatimus ja siihen liittyyvät uhkailut ja lakkoilut puhuvat puolestaan. Ei kiinnostanut naista enää kun ymmärsi, ettei tule saamaan suhteesta rahallista hyötyä.
Ja mitä on hyödyllinen tekeminen? Jos se on siitä kiinni, voi kyllä tehdä ruuan valmiiksi, ettei naisen tarvitse tehdä sitä töiden jälkeen. Ja osaan kyllä käyttää myös tiski- ja pesukonetta.
Jotain konkretiaa nyt. Menikö kulut puoliksi, teittekö taloustyöt puoliksi? Pystytkö tuilla kustantamaan erilaiset kodinkoneet vai olivatko ne naisen omaisuutta, joita armollisesti saatoit joskus vähän täytellä ja pyöritellä? "Jos se on siitä kiinni, voi kyllä tehdä ruuan valmiiksi, ettei naisen tarvitse tehdä sitä töiden jälkeen." Ei hemmetti, JOS SE ON SIITÄ KIINNI. Eikös tuo nyt ole vähintä mitä voit lojumisesi lisäksi tehdä?
En todellakaan ihmettele, että kyllästyivät katselemaan laiskaa persettäsi sohvallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se työssäkäyvä saa enemmän rahaa kuin tuilla eläjä. Se ei sitten ole tuilla eläjän vika, jos työssäkäyvä ei osaa laseka kulujaan ja ostaa liian kalliisti kaupasta.
Kyllä todellakin huomaa että olet täysin todellisuudesta vieraantunut loiseläjä. Sulla ei ole mitään käsitystä matalapalkka-aloilla työskentelevien naisten tuloista.
En viitsi haaskata aikaani enää sinuun, sun alkoholin syömillä aivosoluilla ei näköjään vaan kykene käsittämään. Sama kuin yrittäis opettaa ameeballe kertotaulua.
Miksei ketju ole täynnä feministejä huutamassa, että oletus sukupuolen perusteella on väärin ja naisten tulee maksaa 50% treffeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaa liian kalliisti kaupasta. Ahaa! Sä et osta. Mutta kuule, kaikki meistä eivät ole loisia tai varkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Oletko miettinyt asiaa tuon 15 ikävuoden jälkeen ajoittain ja päätynyt aina samaan?
Okei, mutta voisitko vielä kertoa, mitä sitten teet oikeasti päivät pitkät? Kuuntelet vain musaa ja katsot elokuvia?
Välillä. Tosin mitä väliä sillä on mitä teen päivällä, jos toinen vaihtoehto on käydä töissä? EI sekään harrastamista ole.
Ethän sinä nyt voi ajatella että "mitä se mulle kuuluu mitä mä teen"! Kysehän on sinun elämästäsi, tottakai sillä on sinun kannaltasi väliä, miten aikasi kuluu. Ihan riippumatta siitä, onko siinä joku nainen vai ei. Omia juttuja voi harrastaa ihan omaksi ilokseen. Kai sinulla on edes lapsena ollut jokin harrastus, vaikka kuinka pienimuotoinen? Jos katselet paljon elokuvia ja kuuntelet musiikkia, voisit vaikka pitää omaksi ja kavereiden iloksi niitä käsittelevää blogia (perustaminen on helppoa ja ilmaista). -se sama joka ensin kysyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä nyt voi ajatella että "mitä se mulle kuuluu mitä mä teen"! Kysehän on sinun elämästäsi, tottakai sillä on sinun kannaltasi väliä, miten aikasi kuluu. Ihan riippumatta siitä, onko siinä joku nainen vai ei. Omia juttuja voi harrastaa ihan omaksi ilokseen. Kai sinulla on edes lapsena ollut jokin harrastus, vaikka kuinka pienimuotoinen? Jos katselet paljon elokuvia ja kuuntelet musiikkia, voisit vaikka pitää omaksi ja kavereiden iloksi niitä käsittelevää blogia (perustaminen on helppoa ja ilmaista). -se sama joka ensin kysyi
Kuule, vähän nyt tuntuu että käsissämme on täysin elämänhallintansa menettänyt, varsin yksinkertainen ja todennäköisesti työkyvyttömyyseläkkeellä oleva yksilö, joka peittelee työkyvyttömyyttään haluttomuuteen (jopa itseltään). Eiväthän nämä jutut ihan täyspäisen näppäimistöltä tule, sen nyt huomaa sokea reettakin. Jättäkäämme hänet rauhaan, lienee armollisinta.
Vierailija kirjoitti:
Menikö kulut puoliksi, teittekö taloustyöt puoliksi?
Toisessa suhteessa muija oli opsikelija, jolloin mun tulot olivat korkeammat. Toisessa suhteessa taas muija kävi töissä, joten mun tulot oli pienemmät.
Tässähän se pointti nimenomaan on. Nainen alkoi kummassakin tapauksessa laskemaan suhteen taloudellista arvoa ja vaatimaan työssäkäyntiä, koska rahaa oli kuulemma liian. Mulla olisi kelvannut kumpikin suhde sellaisenaan, mutta naisilla taas vei voiton.
Päätin sitten kummassakin tapauksessa, että jättäkööt sitten kerran se raha on niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, vähän nyt tuntuu että käsissämme on täysin elämänhallintansa menettänyt, varsin yksinkertainen ja todennäköisesti työkyvyttömyyseläkkeellä oleva yksilö, joka peittelee työkyvyttömyyttään haluttomuuteen (jopa itseltään).
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, vähän nyt tuntuu että käsissämme on täysin elämänhallintansa menettänyt, varsin yksinkertainen ja todennäköisesti työkyvyttömyyseläkkeellä oleva yksilö, joka peittelee työkyvyttömyyttään haluttomuuteen (jopa itseltään). Eiväthän nämä jutut ihan täyspäisen näppäimistöltä tule, sen nyt huomaa sokea reettakin. Jättäkäämme hänet rauhaan, lienee armollisinta.
Joo, olet todennäköisesti oikeassa, sen verran niukkoja on vastaukset. Ehkä tässä ei kyselemällä viisastu. -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, vähän nyt tuntuu että käsissämme on täysin elämänhallintansa menettänyt, varsin yksinkertainen ja todennäköisesti työkyvyttömyyseläkkeellä oleva yksilö, joka peittelee työkyvyttömyyttään haluttomuuteen (jopa itseltään).
Hohhoijaa.
Tosin olisin kyllä mielelläni työkyvyttömyyseläkkeellä, ettei tarvitsisi pelleillä työkkärin ja sossun kanssa. Sille eläkkeelle ei vaan kovin helposti pääse.
Vierailija kirjoitti:
varsin yksinkertainen
Toki jotkut ovat niin yksinkertaisia, että kuvittelevat sen olevan merkki yksinkertaisuudesta ja tyhmyydestä jos ei muiden tapaan jaa porvarille persettä.
Itse olen toki täysin vakuuttunut, että mun olen yleissivistyksen taso on huomattavasti korkeampi kuin näillä palstan älyköillä, joiden ajatuksenjuoksu niinkin korkeatasoista kuin tasoista kuin "ei halua mennä töihin = tyhmä, yksinkertainen".
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuule, kaikki meistä eivät ole loisia tai varkaita.
Tai ahneita rahan perässä juoksijoita, jotka yrittävät piilottaa ahneutensa koomisien tekosyiden taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varsin yksinkertainen
Toki jotkut ovat niin yksinkertaisia, että kuvittelevat sen olevan merkki yksinkertaisuudesta ja tyhmyydestä jos ei muiden tapaan jaa porvarille persettä.
Itse olen toki täysin vakuuttunut, että mun olen yleissivistyksen taso on huomattavasti korkeampi kuin näillä palstan älyköillä, joiden ajatuksenjuoksu niinkin korkeatasoista kuin tasoista kuin "ei halua mennä töihin = tyhmä, yksinkertainen".
Hyvin sä yksinkertaista kyllä esität, menee mulle ihan täydestä.
Työttömyytesi ei ole se syy, joka saa sinut vaikuttamaan heikkolahjaiselta, vaan tuo täysin mistään argumenteista piittamaton yksisilmäisyytesi, jolla paasaat aatettasi ja tarkkaan luutuneita käsityksiäsi naisista ja heidän käyttäytymisensä motiiveista. Jos on noin kykenemätön ymmärtämään lukemaansa ja tekemään siitä johtopäätöksiä, ei kannata ihmetellä että pidetään vähän yksinkertaisena.
Kyllä se riittää, jos elää tarpeeksi nuukasti.