tokmanni arabiassa huonopalvelu
Onko muilla huonoja kokemuksia arabian tokmannista helsingissä ? Itse olen saanut sieltä huonoa palvelua monesti.. mm. olin ostanut wellan hiuskiinteen ja sen pumppusysteemi ei toiminut, vein tuotteen takaisin mutta myyjä ei huolinut sitä koska minulla ei ollut kuittia.. ihmeellistä meininkiä että asiakaspalveluun ei panosteta senkään vertaa että voisi sanoa asiakkaalle, että tottakai saat uuden. Kuittihan ei ole pakollinen olla. Nyt viime kerralla kävin siellä ja katsoin että pyykinkuivausteline maksaa 10euroa, otin telineen ja menin kassalle jossa hinnaksi tulikin 14,95, sanoin myyjälle että hinta on hyllyssä 10euroa siihen myyjä toteaa että tuote on OLLUT kamppanjassa, mutta hän tarkistaa asian. Hän kutsui kassalle toista myyjää mutta toista myyjää ei koskaan tullut, sitten myyjä ilmoitti että se on pienemmän kuivaustelineen hinta, kävin katsomassa hyllyä ja siellä ei edes ole kahta kokoa... lisäksi kyseisen tuotteen normaali hinta oli käännetty väärinpäin ja kamppanja hinta esillä, heidän olisi pitänyt myydä tuote kamppanjahinnalla... ihme touhua, painuin helvettiin sieltä ja hain kuivaustelineeni prismasta... sentään parempi palvelu vaikka saattoi maksaa enemmän...