10v tyttö vaatii jopon

Vierailija

Ei ole varaa ostaa. Kouluun polkee veljensä pyörällä ja siitä kiusataan. Nyt tyttö pitää mykkäkoulua.

Kommentit (7)

Vierailija

Voi harmi :( Käytetty jopo? Voi saada viidelläkympillä. Tai tyttö "töihin", esim kotityöt ja palkaksi jopo? Tosin talvi tulee, ehkä joululahjaksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi harmi :( Käytetty jopo? Voi saada viidelläkympillä. Tai tyttö "töihin", esim kotityöt ja palkaksi jopo? Tosin talvi tulee, ehkä joululahjaksi?

Jaa, huvikseni tsekkasin hintoja, ei taida ihan viidelläkympillä lähteä :D Oman pinkin jopon myin joskus neljälläkympillä, hirveitä hintoja ihmiset pyytää.

http://www.tori.fi/uusimaa/Pinkki_jopo_24__22723876.htm?ca=18&w=1

Tässä yksi, 150e ei kuitenkaan ole aivan järkky hinta uudenveroisesta.

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Hankkikaa joululahjaksi kimppalahjana pyytämällä mummeja ja kummeja osallistumaan lahjakuluihin esim. itse valitsemallaan summalla, minkä verran ovat ajatelleet muutenkin käyttää lahjaan.

Vierailija

Meilläkin tyttö vaatii tyttöjen pyörää koska isoveljen pyörästä on huomauteltu. Jopoa en suostuisi ostamaan koska niitä varastetaan.

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Noista käytetyistä kyllä haluaisin sen ostokuitin saada myös. Tuollaiset "avain hukassa" ja "nouto metroasemalta" -ilmoitukset eivät ainakaan mun luottamusta herätä. Herkästi tulee sellainen olo että pyörä on varastettu.

Uuden Jopon saa halvemmalla kuin jonkun tavallisen vaihdepyörän. Pyöräilysesongin ulkopuolella voi fillarin saada uutenakin hyvällä alennuksella. Itse hyödynsin tällaista alennusta kun omalle lapselle ostin 3-vaihteisen Jopon halvemmalla kuin mitä 0-vaihteinen Jopo normaalisti maksaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat