Pojan 16v isä on ottanut pojan mainosten jakamisella tienatut rahat itselleen

Vierailija

Juuri nyt kiehun raivosta. Poika oli niin innoissaan automaatille mennessä että saa ostettua FIFA3-playstation3-pelin. Ei saanut kun tili näytti 6,50€. Minulla ei ole tuollaista summaa nyt käytettävissä mitä se peli maksaa (64,95€) kun pitää ruokaakin ostaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika nuori isä pojalla. =O

Heh, heh, olitpa nokkela! Jokainen sisälukutaidon omaava ymmärtää mitä Ap tarkoitti, vaikka hän ei kirjoittanutkaan kieliopillisesti täysin oikein.

avulias

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, heh, olitpa nokkela! Jokainen sisälukutaidon omaava ymmärtää mitä Ap tarkoitti, vaikka hän ei kirjoittanutkaan kieliopillisesti täysin oikein.

Varisisikohan se hiekka pois, jos levittäisit huulet ja hyppisit tasajalkaa... 

Vierailija

No joo, kirjoitin typerästi ja kiitos että piristitte vähän tätä tilannetta :D

Jos jollekulle ei selvinnyt niin poika on 16v, isä 55v.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu ei, vaan täysin pieleen. Ja tuollaisen virheen kohdalla kuuluukin vähän ilkeillä ;) Vai, että "16-vuotias isä"...

Vierailija

Tuo on tosi kauhea teko isältä. Mun yhden tutun poika teki koko kesän työtä isänsä firmassa, saadakseen rahat autokoulua varten. Tämä isä jätti palkan pojalleen maksamatta, vedoten rahattomuuteen. Pettymys oli niin suuri pojalle, monella tasolla, että hän itki vaivihkaa. Äitinsä ja isoäitinsä sitten maksoivat autokoulun. Ei ollut heistäkään kummallakaan paljon rahaa käytettävissään.

Vierailija

Mulla on myös isä, joka varasteli rahojani, kun vielä asuin kotona. Muka lainasi, eipä vaan vuosikausiin maksanut takaisin. Kerran oli niin tarpeessa, että oli varastanut punnat, jotka jäivät yli kielikurssilta (itse olin rahat kesätöissä ansainnut) ja kävi vaihtamassa ne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on sentään huumorintajua. ;)

Toisin kuin muutamalla pystyynnäivettyneellä. 

Ja toiset haluu pilata ketjun syyllä kuin syyllä.

Vierailija

Lain mukaan lapsen itse tienaamat rahat kuuluvat lapselle. Rikosilmoitus vaan kehiin. Isältä pois tilille saadut "huoltajan" käyttöoikeudet ja tilalle äidin oikeudet...

Vierailija

Mä olin kanssa koko kesän töissä veljen ja äitin kioskissa. Veli osti palkaksi ompelukoneen, jolla sain korjata perheenjäsenten vaatteita. Sain jatkuvasti kuulla, kuinka sain sen ompelukoneen hyväntekeväisyytenä. Kieltäydyin menemästä enää ja menin seuraavana kesänä mansikkapellolle, sittemmin toimistotöihin kun pääsin.

Kylillä puhuivat kuinka olen laiska ja ahne, kun en tee töitä omassa yrityksessä. Anteeksi vaan, mutta minäkin tarvitsin rahaa ja niillä rahoilla maksoin mm. autokoulun ja omat harrastukset. Terkkuja tutuille, toivottavasti edes joku ymmärtää, että minulle riitti jo se, että tein melkein kaikki kotityöt. Tein kyllä - ilmaiseksi - paperitöitä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat