Neuvot välttelevästi kiintyneelle
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009080113.html
"Miten oppia pois tunteiden välttelystä?
Mene epämukavuusalueellesi!
Se on Ville Merisen mukaan paras keino oppia pois välttelevästä kiintymyssuhdemallista.
Kun riitatilanteesta tekisi mieli poistua, voi itseä haastaa jäämällä keskustelemaan konfliktista."
Muuten hyvä, mutta jos jään paikalle, menen lukkoon ja dissosiatiiviseen tilaan. Olen siis fyysisesti siinä, mutta henkisesti en. En saa sanaa suustani, hengitys salpautuu.
Olen ollut terapiassa ja siellä ongelma edistyi suhteessa terapeuttiin. Sitten oikeassa suhteessa taas lukkotilanne toistuvasti.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Öööö ei kuulosta hyvältä.[/quote
Neuvot vai ap:n tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö ei kuulosta hyvältä.[/quote
Neuvot vai ap:n tilanne?
Ei kumpikaan.
No sä et voi kohdata tuota ongelmaa jos meet dissosiatiiviseen tilaan. Sulla on trauma joka tarvii hoitoa. Ei tuollainen tila ole pelkällä tahdonvoimalla ohitettavissa
Vierailija kirjoitti:
No sä et voi kohdata tuota ongelmaa jos meet dissosiatiiviseen tilaan. Sulla on trauma joka tarvii hoitoa. Ei tuollainen tila ole pelkällä tahdonvoimalla ohitettavissa
Terapiakaan ei auttanut.
Ehdotan sadistisia vanhempia, jotka vaikka kirjoittaa grinderiin tuntomerkit ja osoitteen kuvalla, että lapsi haluaa tulla väkivaltaisesti raiskatuksi. Jos sitä ei muuten saada kuriin.
Dissoasiaaviset pelot katsos vaan häviää.
Ps. Mun porukat on tommoisia.
Sitten voi olla parempi olla olematta parisuhteessa, ettei toisen tarvitse kitua.
Öööö ei kuulosta hyvältä.