Minkä niminen mies on mielessäsi tällä hetkellä?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks aatelinen, en nimeä viitti sanoo ku ei mammat kummiskaan ymmärtäs tai osais lausuu ku nimi on sen verran hieno ;)
Kimi Räikkönen
Joka tapauksessa, kyseessä on von und zu-alkainen sukunimi, joten siitä voi jo jotain päätellä minkä tason aatelisia ovat ja millaisesta kartanosta tälläkin hetkellä kultaisella tietokoneella palstailen. ;)
Jussi ab und zu Lampi asuu kyllä vuokralla ja palstailee mummolta perityllä koneella.
Mikko K. Niin ihana ja rakastaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heikki,heksander<3
Samoin.
Täällä myös!
Sukunimen eka kirjain?
P...entäs muilla?
Just niin täälläkin. Tainnut viilettää laajalla kentällä.
Heikki Po...
Vierailija kirjoitti:
Timo ❤️
Jaa mää vai?
Mikko täälläkin. Mielessä siis. Aivan ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Tommi ♡♡
Täälläkin. Olen harmikseni naimisissa, muuten kävisin kiinni kun sika limppuun.
Ja jälleen Janne, mut sama Janne. Nyt en kyllä enää edes yritä tutustua. Kun ei toimi ni ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Jessse
Ai minä ?
Mikko, tuo ritarillinen sankari joka peltihevosellaan tulee pian pelastamaan minut kuivuudelta ja vie minut Alkon ihmeelliseen maailmaan
Harri. Pahinta on, että omalla miehekkeelläni on ihan toinen nimi... Mutta niin kauan ku tää pysyy ajatustasolla, ni hittojako tästä...
"Bussipysäkkimies" :D Ärsyttää kun en rohjennut kysyä nimeä... Rohkeasta ja itsevarmasta minusta tulee aina hiljainen hissukka kun tapaan kiinnostavan miehen. Onneksi hän kuitenkin asuu lähelläni ja ehkä nähdään uudestaan pysäkillä ;)
Riku