Miten käyttäydyt ihastuneena?
Nyt ollaan taas jännän äärellä! Millaiseksi muutut kun ihastut? Hakeudutko ihastuksen seuraan vai vältteletkö? Pyöriikö Hän mielessä jatkuvasti?
Omalla kohdallani se menee niin, että pyrin välttämään sitä ihmistä josta olen kiinnostunut, en nimittäin halua, että se ihastus tulee ilmi. Jos vältteleminen on mahdotonta niin en ainakaan muodosta häneen katsekontaktia, koska villeimpien huhujen mukaanhan se on kiinnostuksen merkki. Käännän aina kylmästi pääni hänestä poispäin jos tilanne tulee eteen. Jatkuvasti kyllä mietin, että mitä hänelle sanoisin, mutta en oikeasti sano mitään, koska järki sanoo, että miksi alkaa jutella kun ei siitä mitään kuitenkaan tule ja en edes osaa jutella naisten kanssa, no en juuri miestenkään. Se, että alkaisin jutella ihastukselle on vähän sama kuin ampuisi itseään konekiväärillä polveen, kamalaa jälkeähän siitä seuraa. Keksii mokoma vielä, että olen hänestä kiinnostunut ja helvetti on taas valloillaan. Ennen aina yritin saada ihastuksen nauramaan ja usein siinä onnistuinkin, mutta eihän se mitään auttanut, nykyään olen vain jo menettänyt sen viimeisenkin toivon ja ahdistun suunnattomasti kun ihastun. Ihastuminen on ihan anaalista, sieltä synkimmästä ja paskaisimmasta anaalin kolkasta.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ihan aivovammaisesti, laihdun ja riudun ja suunnittelen yhteistä elämää. Mietin viestejä tolkuttoman kauan ja myös sitä, jos viestiä ei tule. Jännän äärellä ollaan. Koko ajan hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama että piikittelen ja muutun kylmäksi.
Miksi ihmeessä piikittelisi ihastustaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan aivovammaisesti, laihdun ja riudun ja suunnittelen yhteistä elämää. Mietin viestejä tolkuttoman kauan ja myös sitä, jos viestiä ei tule. Jännän äärellä ollaan. Koko ajan hymyilyttää.
Tuo viestien miettiminen! Mikä siinä on, ettei voi vain kirjoittaa äkkiä, niin kuin asia on?
En ole irl päässyt koskaan lähelle, mutta viestitellä saatan. Ja liikaa. Saamatta vastausta. Ennemmin tai myöhemmin lopetan. Kyllähän se mies tietää miksi viestittelen puuta heinää, ja jos ei vastaa niin kertoohan sekin.
Vai väittääkö joku että jos miehelle laittaa useamman viestin vaikkei tämä ole vastannut ensimmäiseenkään, niin miehelle voisi olla yllätys että nainen tykkää?
Vierailija kirjoitti:
En ole irl päässyt koskaan lähelle, mutta viestitellä saatan. Ja liikaa. Saamatta vastausta. Ennemmin tai myöhemmin lopetan. Kyllähän se mies tietää miksi viestittelen puuta heinää, ja jos ei vastaa niin kertoohan sekin.
Vai väittääkö joku että jos miehelle laittaa useamman viestin vaikkei tämä ole vastannut ensimmäiseenkään, niin miehelle voisi olla yllätys että nainen tykkää?
En ymmärrä. Jos ollaan jo viestitysvaiheessa, silloinhan ollaan jo puhuttu monet kerrat ja vaihdettu tietoja ja alettu viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai väittääkö joku että jos miehelle laittaa useamman viestin vaikkei tämä ole vastannut ensimmäiseenkään, niin miehelle voisi olla yllätys että nainen tykkää?En ymmärrä. Jos ollaan jo viestitysvaiheessa, silloinhan ollaan jo puhuttu monet kerrat ja vaihdettu tietoja ja alettu viestitellä.
Alussa mainitsin että minä viestittelen, enkä ole saanut vastausta. En mihinkään. Aluksi luulin ettei saanut viestejä, mutta lopulta tajusin että kyllä sai. Tosin on piilottanut kaikki kuittaukset, joten voisi esittää ettei saanut, mutta en siihen usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai väittääkö joku että jos miehelle laittaa useamman viestin vaikkei tämä ole vastannut ensimmäiseenkään, niin miehelle voisi olla yllätys että nainen tykkää?En ymmärrä. Jos ollaan jo viestitysvaiheessa, silloinhan ollaan jo puhuttu monet kerrat ja vaihdettu tietoja ja alettu viestitellä.
Alussa mainitsin että minä viestittelen, enkä ole saanut vastausta. En mihinkään. Aluksi luulin ettei saanut viestejä, mutta lopulta tajusin että kyllä sai. Tosin on piilottanut kaikki kuittaukset, joten voisi esittää ettei saanut, mutta en siihen usko.
En ymmärrä, miksi jatkat tuollaista. Jo kahdesta vastaamattomasta viestistä pitäisi kellot soida.
Itse kuulun sarjaan ihastuneena käytökseltään tyly ja sarkastinen vittuilija. Ei estänyt miestäni ihastumasta ja pyrkimästä iholle. Kun tutustuimme paremmin kävi ilmi, että sovimme oikein hyvin yhteen. Mieskin on sen verran älykäs, etten juuri pääse kuittailemaan. Tietynlainen suojamekanismihan tuo piikikkyys on. Nykyisin elämme ihan sovussa ja yhteisymmärryksessä.