Einesäidit hoitamaan kakaroitanne somessa roikkumisen sijaan !

Isäntä !

Se on nyt Einesämmä sillälailla että lähdet kuorimaan perunoita kakaroille. Tämänpäivän someannos on nyt saatu joten:TÄÄLLÄ MAA KUULEEKO SOMEÄMMÄ ! Pernat hellalle ja kastke porisemaan tai tulee nyrkkiä !

Kommentit (6)

Vierailija

Kuoriperunat ja lihakastike porkkanaraasteella ja raejuustolla oli pöydässä jo klo 17, enää ei tiedossa kuin iltapuuroa. Lapset kuorii muuten itse perunansa, ettei tule uusavuttomia.

Vierailija

Tähän aikaan on jo iltapala-aika, lapsi on jo pessyt hampaat siinä vaiheessa kun perunat on kypsiä, aikainen herätys hänellä huomenna. Onko ap:llä jotain hyviä pernakastike vinkkejä, en ole koskaan edes tainnut pernaa nähdä, joten ei ole mitään käsitystä miten sitä pitäisi valmistaa. Mistähän edes saisin pernaa tähän hätään, ei taida olla lähimarketissa myynnissä.

Lapsi kuorii kyllä ihan oma perunansa, kannattaa ap:nkin se taito opetella jos ei vielä osaa. Ihan omatoimisesti iltapalansakin hoitaa. Tänään olen syönyt einestä, lapsi huolehtinut omat ruokansa kun oli yksin kotona.

Vierailija

Soitin just pojalle, että tuunko kuorimaan sulle perunoita kun av:lla käskettiin. Nauroi. Kuulemma oli syönyt jo tänään tarpeeksi, ei ole kuulemma nyt perunoita jos en tuo tullessani, ja kuulemma on sen verran tehtäviä, ettei tartte tulla häiritsemään. No en olis jaksanutkaan lähteä, vaikka tuon esikoisen luokse on vain 7 km. Kuopuksen luokse viimeinen juna lähti jo, menee huomiseen ja voisin mennäkin mutta kun pitää mennä töihin. Tosin osaa molemmat perunat kuoria itse ja keittää myös. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat