Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäiset puumailun merkit ilmassa - täytin kesällä 35

Vierailija

Olen soitellut lapsille Youtubesta välillä hilpeitä popkappaleita ja yksi vakiobiiseistä on n. kymmenen vuoden takainen kesähitti, O-zonen Dragostea din tei. Tässä kerran sitten aloin oikein katsoa sitä videota, että mitäs siinä biisissä sanotaankaan - kieli on romaniaa ja sanat on tekstitetty videoon - ja huomasin, että oooh, tuossahan on NUORIA miehiä, huh huh sentään. Oijoi, ovat niin nuoria ja komeita, että.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oonko mä puuma kun kakskymppisenä kattelen 15v poikia? :) 

Kypsyystasossa on semmoinen ero, että kyllä olet!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili olet. Munasarjoista puuhun roikkumaan vaan, lokkien syötäväksi.

Vierailija

Eikö nyt ketään edes vähän naurata se, että mä kuolaan jonkun muinaisen poikabändin kundeille? Jos katsotte tuon videon, niin aika lipevästikin siin elehditään. Silti sytyn, kun se lipevin niistä sanoo "fericira". En ymmärrä :D

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikös pedofiilit tykkää lapsista? :D Mun mielestä lapset on lähinnä rumia ja ällöttäviä. Teinit on sitte asia erikseen. :3 Niillä on vissi ero kun katsoo kroppaa ja seksuaalista sekä psyykkistä kehitystä 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikös pedofiilit tykkää lapsista? :D Mun mielestä lapset on lähinnä rumia ja ällöttäviä. Teinit on sitte asia erikseen. :3 Niillä on vissi ero kun katsoo kroppaa ja seksuaalista sekä psyykkistä kehitystä 

Jahas, ensimmäinen pedofiili ilmestyi puolustelemaan itseään. Sairasta.

Vierailija

Voi teitä höpöjä :)   Kyllä näitä teidän juttuja saa nauraa!! x)   Mä täytin just 56v ja ensimmäisiäkään mummoilun merkkejä ei näkyvissä. Munasarjoista mua ei ehkä kyllä pystyisi enää roikkumaan nostaa...jatkakaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jahas, ensimmäinen pedofiili ilmestyi puolustelemaan itseään. Sairasta.

5/5 provo tää pedofiilijuttu :D 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat