Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

allergialääkkeet ja imetys

10.02.2006 |

Eihän tää tänne kuulu mutta laitan silti jos joku tietäisi.

saako antihistamiiini löökkeitö ottaa kun imettää?

Heinixiä tai zyrteciä? En ole uskaltanut imettää niinä päivinä kun lääkkeitä olen tarvinnut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti antihistamiineja ei suositella käytettäväksi raskauden tai imetyksen aikana. Mä kärsin poskiontelontulehduksista, joihin antihistamiinit tehoavat yleensä hyvin, jos ne aloitetaan ajoissa. Raskauden ja imetyksen aikana olen käyttänyt Flixonasea (vähentää tulehdusta ja laskee turvotusta), mutta käsittääkseni parempi olisi olla ilman. Astmaan mulla on ollut hengitettävä kortisoni.

Lääkkeet vaikuttavat elimistössä eripituisia aikoja. Kannattaa aina keskustella lääkärin kanssa tällaisista asioista ja etsiä sopiva lääkitys.

Vierailija
2/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusto kun www.tohtori.fi josta saa lääkkeistä paljon lisätietoja, siellä on haku lääkkeen nimen tai vaikuttavan aineen mukaan. Katselin sieltä niin suurin osa on sellasia joita ei saa käyttää tai niiden käytöstä on keskusteltava lääkärin kanssa jos ne on ihan välttämättömiä, mutta vaikutuksia suurimmasta osasta ei tiedetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin itse saanut tietoa tuolta :) kun tosiaan raskauden aikana olen joutunut allergia lääkkeitä syömään.

ja ehkä allergia sivuiltakin voi jotain löytyä.

Olisi myös kiva kuulla mitä sait vastukseks :))

Allergianeuvonta: Puhelin: 0600 14419

Avoinna: ma, ti, ke ja pe 9-13

sekä to 13-17(Puhelun hinna 0,85 EUR/min)

http://www.allergia.com/

Vierailija
4/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sain siitä avun, vaikka normaalisti tarvitsenk suun kautta otettavia allergialääkkeitä(Clarityn yms). Valitettavasti Nasonex on reseptilääke, mutta samalla saat varmistuksen omalta lääkäriltäsi, että se todellakin on sallittu. Suosittelen ainakin kokeilemaan! Olo helpottuu ja voit turvallisin mielin jatkaa imetystä:)