Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pikkujouluissa tuhma?

Vierailija

Moni pääsee kerran vuodessa (sen ainoan kerran) irti arjesta firman pikkujouluissa.

Tuleeko vedettyä aina överit ja flirttailetko vai meneenkö koko ilta perusasiallisesti?

Entä mikä on se ihmistyyppi, jolta karkaa järki totaalisesti kun on ilmaisen viinan bileet?

Kommentit (7)

Vierailija

Tuo ilmaisen viinan juoja on jo vähän katoava ihmistyyppi.

Tästä siis poislukien alkoholistit (itse elin sellaisen kanssa monta vuotta vierestä katsellen miten homma vaan karkasi käsistä) vaan tarkoitan nimenomaan sellaista keskenkasvuista tyyppiä jonka silmät alkaa loistaa kun kuulee saavansa viinaa.

Itse ajattelin kyllä vetää korsetinnarut vähän tiukemmalle ja tunkea ylimääräistä täytettä rintaliiveihin. Ihan vaan kun kerran vuodessa saa näyttää tyrkyltä luvan kanssa.

Terv. Täti-41v

MarjoS

Pikkujouluissa nimenomaan on aina syytä olla tuhma. Paljon alkoholia ja muiden nähde nussitaan työkaveria. Maine ja työura paranee ku osaa kuviot ja on mukana täysillä.

Vierailija

Pikkutuhma, siinä määrin, kun pikkuinen mokailu on vielä omiaan lujittamaan työyhteisön yhteenkuuluvuutta ja keskinäistä luottamusta. Tyäkavereideni puolesta olen valmis ensimmäisenä alittamaan kaikki soveliaisuuden normit, niin sitten muut voivat juhlia rennommin.

Aikuinen Nainen

SAA ja kuuluu pikkuisen ollakin.

Toimiston nuoret likat nostaa nokkaansa, kateuksissaan Gina Tricot ym. halpahallin ryysyissään

Vierailija

Oon jo oppinut että meidän työpaikalla ei kuulu vetää ylenmäärin viinaa saati flirttailla. Tein sen virheen 15 vuotta sitten parissa ensimmäisissä pikkujouluissa, sittemmin minusta on tullut samanlainen asiallisesti "bailaava" kuivakka nirppis kuin nää muutkin on. Ne on sitten ihan eri bileet ja eri seura, missä tuhmailen menemään...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat