Miksi tällä palstalla on niin julmetusti parikymppisiä?

Vierailija

Ihan kuin joku vitun lastentarha.

Kommentit (13)

Vierailija

Täällä on tainnut tapahtua sukupolvenvaihdos. Tosi omituista, kun itse on palstaillut vuodesta 2004 ja nyt täällä ovat omat muksut ja miniät samalla hiekkalaatikolla.

vm-70

Vierailija

Itse pyörin täällä, koska kiinnostavaa lueskella mm. minua 10-20 vuotta vanhempien ihmisten ongelmista. Pystyy helpommin välttämään niitä sitten itse.

Ja en nyt tarkoita tuota millään pahalla, mikäli joku niin ajattelee. Tarkoitan vaikka että kun jotkut kiroaa että pitikin hankkia lapsia niin nuorena, niin siinä on mielestäni ihan hyvä neuvo, että ei ole mikään kiire.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuoret eivät saa vanhemmiltaan tietoa, pakko kysellä netistä.

Täältä ei kyllä kannata kysyä yhtikäs mitään.

Vierailija

Keskustelupalstojen puute ajaa meidät tänne. Olen työssäkäyvä 25v nainen, ja asun yhdessä mieheni ja koirani kanssa. En taida olla enää Demin kohderyhmää, pikemminkin lähivuosina suunnitelmissa on perheenlisäys ja isompi asunto. Missä minun sitten pitäisi "palstailla"? Jotenkin kuvittelin, että nimellä "vauva" kulkeva sivusto olisi suunnattu kaikille perheellisille tai perhettä perustaville.

Lähtökohtaisesti en näe ongelmaa siinä, että täällä käy eri ikäisiä naisia. En pidä anoppini ikäryhmää vihollisenani. Sääli, jos joku kokee asian toisin (esim. Ap, joille uusien täysi-ikäisten naisten ajautuminen vauvalle tekee tästä "vitun lastentarhan").

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalstojen puute ajaa meidät tänne. Olen työssäkäyvä 25v nainen, ja asun yhdessä mieheni ja koirani kanssa. En taida olla enää Demin kohderyhmää, pikemminkin lähivuosina suunnitelmissa on perheenlisäys ja isompi asunto. Missä minun sitten pitäisi "palstailla"? Jotenkin kuvittelin, että nimellä "vauva" kulkeva sivusto olisi suunnattu kaikille perheellisille tai perhettä perustaville.

Lähtökohtaisesti en näe ongelmaa siinä, että täällä käy eri ikäisiä naisia. En pidä anoppini ikäryhmää vihollisenani. Sääli, jos joku kokee asian toisin (esim. Ap, joille uusien täysi-ikäisten naisten ajautuminen vauvalle tekee tästä "vitun lastentarhan").

Ap on vain ap, ei edusta mitään yleistä mielipidettä. Sitä paitsi, tämä on yleinen foorumi, ei täällä mitään merkattuja paikkoja ole.

Vierailija

Oikeastaan noita nuorten keskustelunavauksia on huvittavaakin lukea. Tai en tiedä pitäisikö se huvittaa, kun kysytään ja ihmetellään asioita, jotka meille lähes viiskymppiselle aikoinaan olivat itsestäänselviä. Ällistyttävää sikälikin, että nykyään pitäisi netistä löytyä kaikkea mahdollista tietoa, mutta silti tekeydytään tyhmiksi tai sitten ollaan oikeasti tyhmiä. Kun itse olin parikymppinen, ei netistä ollut tietoakaan.

Vierailija

Vanha rupsahtanut ämmä sielä kiukuttelee.. Kuka sinä olet täällä päättämään keitä/minkä ikäisiä täällä käy. Jos ottaa päähän niin vaihda itse palstaa niin ei varmasti enään ärsytä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat