Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan päässyt henkkamaukan sivuille?

Vierailija
05.11.2015 |

Monelta aloititte yrittämisen?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pääse netin kautta, mutta kun menen sähköpostin kautta tulleen linkin avulla niin pääsen sivuille. Ovat varmaan valikoineet että vain rekisteröityneet asiakkaat pääsee. Olen tilannut hmn uutiskirjeen.

Vierailija
22/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pääse netin kautta, mutta kun menen sähköpostin kautta tulleen linkin avulla niin pääsen sivuille. Ovat varmaan valikoineet että vain rekisteröityneet asiakkaat pääsee. Olen tilannut hmn uutiskirjeen.

En päässyt edes sitä kautta ja viimeisin H&M tilaus alle kk sitten oli alle satasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päässyt edes sitä kautta ja viimeisin H&M tilaus alle kk sitten oli alle satasen.

Mulla viimeisimmät tilaukset viime viikolla ensimmäinen 35e ja toinen 12e ja pääsen siis linkin kautta, noita ennen en ole tilannut aikoihin.. Vähän tympäsee että tuolla tavalla valikoidaan asiakkaita. En aio edes ostaa balmainin mallistosta mitään, varmasti moni jolla ei ole välttämättä edes tunnuksia vielä olisi potentiaalisempi kuluttaja tällä hetkellä kuin minä.

Vierailija
24/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä miten joku voi ottaa näin ison stressin siitä, ettei pääse vaatekaupan sivuille :) Kyllä on pienet murheet monella.

Vierailija
25/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä miten joku voi ottaa näin ison stressin siitä, ettei pääse vaatekaupan sivuille :) Kyllä on pienet murheet monella.

Vituttaisi sinuakin varmaan jos suosikkivaatteitasi murto-osalla hinnasta olisi jossain kaupassa vain rajoitettu erä.

Vierailija
26/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitenkään valitse nettikauppaan asiakkaita, ihan on tuurista kiinni. Ja joku on keksinyt kyllä tänne muutenkin ihan omia juttuja :D En nähnyt yhdessäkään vaatekappaleessa roikkuvan mitään langanpätkiä, ostin kuitenkin yli 400eurolla ja katsoin ne kyllä tarkasti. Asiakaskuntakaan ei ollut teinejä vaan ihan aikuisia naisia, tosin venäläisiä aika paljon.. 

Vierailija
27/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitenkään valitse nettikauppaan asiakkaita, ihan on tuurista kiinni. Ja joku on keksinyt kyllä tänne muutenkin ihan omia juttuja :D En nähnyt yhdessäkään vaatekappaleessa roikkuvan mitään langanpätkiä, ostin kuitenkin yli 400eurolla ja katsoin ne kyllä tarkasti. Asiakaskuntakaan ei ollut teinejä vaan ihan aikuisia naisia, tosin venäläisiä aika paljon.. 

tuurilla pääsee hmn sähköpostin mainoslinkistä mutta selaimen kautta en?

Vierailija
28/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pääse vieläkään.

Vierailija
29/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa joku nyt se kuuluisa uutiskirjelinkki niin kaikki pääsevät ostamaan. Te olette kuitenkin ostoksenne jo tilanneet.

Vierailija
30/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on kaikki ihan rumia :DD

Vierailija
31/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on siis toiveena tästä listauksesta paita, mustapohjainen mekko, laukku, punainen hame ja kaulakoru, ehkä kengätkin. http://chicago187.blogspot.fi/2015/10/balmain-x-h.html

Oiskohan mitään noista enää jäljellä?

Jännä ettei toi bloggaaja saanut tuotteita. Eikö monelle muulle bloggaajalle lahjoitettu haluamansa tuotteet etukäteen? Ja olisi bloggaajilla luullut olevan joku vip-shoppailuilta.

Vierailija
32/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaisi sinuakin varmaan jos suosikkivaatteitasi murto-osalla hinnasta olisi jossain kaupassa vain rajoitettu erä.

No ei oikeastaan. Toki ostan jos jotain hyvää vaatetta on jossain tarjouksessa, mutta ei se tarjouksen sivu suun jääminen elämääni pilaa.

Mutta jos tuollainen aiheuttaa sinulle isoa murhetta, niin sinulla on sitten muuten ilmeisesti asiat erittäin hyvin ;)

Vierailija
33/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITEN HELVETISSÄ NOILLE SIVUILLE PÄÄSEE?

Vierailija
34/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS MITEN HELVETISSÄ NOILLE SIVUILLE PÄÄSEE?

Hanki nyt elämä :)

Vierailija
35/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vituttaisi.

Vierailija
36/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että naisten vaatteita on jäljellä vaikka kuinka paljon ja miesten vaatteet taitaa kaikki olla loppuunmyytyjä

Vierailija
38/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinne pääsee kun kaikki parhaat on jo myyty.. Itse pääsin kännykällä mut en selaimella ensiksi :) Onneks sain tilattua sen mekon, mikä myymälästä kerkes loppua! Sieltä ostin t-paitoja, kultaisen neuleen yms :) 

Vierailija
39/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin yhden mekon, yhden puseron, yhden huivin ja yhden takin. Myyn ne Huuto.netissä sitten kun mallisto on loppuunmyyty. Rumiahan nuo ovat, mutta merkki ja hype myy.

Vierailija
40/48 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään linkkiä koko mallistoon? Ei ole itsellä rahaa/ kiinnostusta ostaa, mutta haluaisin nähdä miltä ne parhaimmat miesten ja naisten vaatteet näytti, jotka on jo verkkosivuilta loppuunmyyty. En ehtinyt niitä nähdä..Kiitos!