Onko kukaan päässyt henkkamaukan sivuille?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Minä en pääse netin kautta, mutta kun menen sähköpostin kautta tulleen linkin avulla niin pääsen sivuille. Ovat varmaan valikoineet että vain rekisteröityneet asiakkaat pääsee. Olen tilannut hmn uutiskirjeen.
En päässyt edes sitä kautta ja viimeisin H&M tilaus alle kk sitten oli alle satasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pääse netin kautta, mutta kun menen sähköpostin kautta tulleen linkin avulla niin pääsen sivuille. Ovat varmaan valikoineet että vain rekisteröityneet asiakkaat pääsee. Olen tilannut hmn uutiskirjeen.
En päässyt edes sitä kautta ja viimeisin H&M tilaus alle kk sitten oli alle satasen.
Mulla viimeisimmät tilaukset viime viikolla ensimmäinen 35e ja toinen 12e ja pääsen siis linkin kautta, noita ennen en ole tilannut aikoihin.. Vähän tympäsee että tuolla tavalla valikoidaan asiakkaita. En aio edes ostaa balmainin mallistosta mitään, varmasti moni jolla ei ole välttämättä edes tunnuksia vielä olisi potentiaalisempi kuluttaja tällä hetkellä kuin minä.
En vain ymmärrä miten joku voi ottaa näin ison stressin siitä, ettei pääse vaatekaupan sivuille :) Kyllä on pienet murheet monella.
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä miten joku voi ottaa näin ison stressin siitä, ettei pääse vaatekaupan sivuille :) Kyllä on pienet murheet monella.
Vituttaisi sinuakin varmaan jos suosikkivaatteitasi murto-osalla hinnasta olisi jossain kaupassa vain rajoitettu erä.
Ei ne mitenkään valitse nettikauppaan asiakkaita, ihan on tuurista kiinni. Ja joku on keksinyt kyllä tänne muutenkin ihan omia juttuja :D En nähnyt yhdessäkään vaatekappaleessa roikkuvan mitään langanpätkiä, ostin kuitenkin yli 400eurolla ja katsoin ne kyllä tarkasti. Asiakaskuntakaan ei ollut teinejä vaan ihan aikuisia naisia, tosin venäläisiä aika paljon..
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitenkään valitse nettikauppaan asiakkaita, ihan on tuurista kiinni. Ja joku on keksinyt kyllä tänne muutenkin ihan omia juttuja :D En nähnyt yhdessäkään vaatekappaleessa roikkuvan mitään langanpätkiä, ostin kuitenkin yli 400eurolla ja katsoin ne kyllä tarkasti. Asiakaskuntakaan ei ollut teinejä vaan ihan aikuisia naisia, tosin venäläisiä aika paljon..
tuurilla pääsee hmn sähköpostin mainoslinkistä mutta selaimen kautta en?
Antakaa joku nyt se kuuluisa uutiskirjelinkki niin kaikki pääsevät ostamaan. Te olette kuitenkin ostoksenne jo tilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siis toiveena tästä listauksesta paita, mustapohjainen mekko, laukku, punainen hame ja kaulakoru, ehkä kengätkin. http://chicago187.blogspot.fi/2015/10/balmain-x-h.html
Oiskohan mitään noista enää jäljellä?
Jännä ettei toi bloggaaja saanut tuotteita. Eikö monelle muulle bloggaajalle lahjoitettu haluamansa tuotteet etukäteen? Ja olisi bloggaajilla luullut olevan joku vip-shoppailuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaisi sinuakin varmaan jos suosikkivaatteitasi murto-osalla hinnasta olisi jossain kaupassa vain rajoitettu erä.
No ei oikeastaan. Toki ostan jos jotain hyvää vaatetta on jossain tarjouksessa, mutta ei se tarjouksen sivu suun jääminen elämääni pilaa.
Mutta jos tuollainen aiheuttaa sinulle isoa murhetta, niin sinulla on sitten muuten ilmeisesti asiat erittäin hyvin ;)
SIIS MITEN HELVETISSÄ NOILLE SIVUILLE PÄÄSEE?
Vierailija kirjoitti:
SIIS MITEN HELVETISSÄ NOILLE SIVUILLE PÄÄSEE?
Hanki nyt elämä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei vituttaisi.
Jännä, että naisten vaatteita on jäljellä vaikka kuinka paljon ja miesten vaatteet taitaa kaikki olla loppuunmyytyjä
Nyt sinne pääsee kun kaikki parhaat on jo myyty.. Itse pääsin kännykällä mut en selaimella ensiksi :) Onneks sain tilattua sen mekon, mikä myymälästä kerkes loppua! Sieltä ostin t-paitoja, kultaisen neuleen yms :)
Ostin yhden mekon, yhden puseron, yhden huivin ja yhden takin. Myyn ne Huuto.netissä sitten kun mallisto on loppuunmyyty. Rumiahan nuo ovat, mutta merkki ja hype myy.
Oisko kellään linkkiä koko mallistoon? Ei ole itsellä rahaa/ kiinnostusta ostaa, mutta haluaisin nähdä miltä ne parhaimmat miesten ja naisten vaatteet näytti, jotka on jo verkkosivuilta loppuunmyyty. En ehtinyt niitä nähdä..Kiitos!