Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini haluaisi alkaa kasvissyöjäksi

Vierailija
05.11.2015 |

Olenko ihan paska mutsi kun sanoin, että ala sitten kun muutat omillesi? Ihan hyvin liharuoat maistuvat, mutta kaveripiirissä nyt tällainen villitys meneillään.

Lupasin kaksi kasvisruokapäivää per viikko, se ollut muutenkin mietinnässä pidemmän aikaa. Nykyään ollut yksi kasvisruokapäivä per viikko...

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnä sille teinilles lihaisa kabanossimakkara perseeseen. Varma tapa saada siitä lihansyöjä

Noinko sinustakin tehtiin lihansyöjä? Kuka työnsi makkaran?

Kyllä, isäni työndi, mutta siihen aikaan kun ei ollut kabanosdia hän työns HK sinisen, kyllä se aluksi vähän oudolta tuntui, mutta kun osä teki sen monta kerraa totuin siihen ja kyllä nyt olen kunnon lihansyöjä ja haluan työnnellä asioita perseeseeni.

Vierailija
82/82 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä voisiko itse alkaa kokkailee kasvisruokia?

Itse en syö lihaa ja silti laitan lapsille liharuokaa kanasta joskus. Ei ole pakko kaikkien perheessä syödä samalla lailla.

Laitan JOSKUS kasvisruokaa. Muina päivinä teini (poika) tekee itse ruokansa. Keittiö vapaasti käytettävissä ja kaupasta ostaa itse ainekset (annan siihen rahaa). Opettaa vastuutakin niin monella tavalla. Tuskin sinäkään JOKA päivä alat kaksia ruokia laittamaan. Ihme hyysäri vanhempia täälä taas kirjoittelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla