Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhemmat miehet tuijottaa?

Vierailija

Nyt viimeisen puolen vuoden - vuoden aikana oon kiinnittänyt huomiota, että mua todella paljon vanhemmat (mun isän ikäiset) miehet katselee mua. Jollain tavalla se ällöttää mua. Nämä miehet on kuitenkin useimmiten liikkeellä vaimojensa kanssa enkä muutenkaan ole kiinnostunut vanhemmista miehistä enkä edes sinkku. Monesti mulla kaikki neljä lasta mukana, silti tuijottavat. Itse katson aina muualle etteivät ala kuvitella mitään. Sivusilmällä näen että jäävät katsomaan perään. Mihin tuo perustuu? Nuorille olen kuin ilmaa, mutta nuo eläkeläiset katselevat. Oon 36-vuotias.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ole iloinen,että joku katsoo.Ehkä se on vaan ystävällistä ihailua.Kun tulet tähän ikään,56,ei kukaan taatusti katsele.

Kerttuli

Ja ne katsoo sinua sillä silmällä? Miten niin päätelet ?

Jospa ne katsoo vain säälivästi naista joka laahustaa väsyneen näköisenä järkyttävän lapsilauman kanssa.

Vierailija

Taas yksi avaus samasta aiheesta, sama mielenvikainen tekee joka päivä uuden avauksen kuinka häntä ällöttää vanhemmat miehet. Asia on tullut selväksi, sinua ällöttää, niin mitä sitten, muuta korpeen asumaan, niin et nää ihmisiä ollenkaan, siinä ratkaisu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ole iloinen,että joku katsoo.Ehkä se on vaan ystävällistä ihailua.Kun tulet tähän ikään,56,ei kukaan taatusti katsele.

Katsoo jos näyttää yhtä upealta kuin se vaaleahiuksinen nainen siitä taideohjelmasta. En muista nimeä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas yksi avaus samasta aiheesta, sama mielenvikainen tekee joka päivä uuden avauksen kuinka häntä ällöttää vanhemmat miehet. Asia on tullut selväksi, sinua ällöttää, niin mitä sitten, muuta korpeen asumaan, niin et nää ihmisiä ollenkaan, siinä ratkaisu.
En todellakaan ole tehnyt tällaista aloitusta aiemmin. ap

Vierailija

Montako samanlaista avausta tänne tehdään päivittäin?

Onko viestien aloittaja Ikis , vai joku palstan useasta päästään vinksallaan olevista miesvihaajista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en näytä niin upealta,kuin se taideohjelman nainen,en tosin tiedä,ketä tarkoitat,mutta luulisin.717

Tämä ei ollut ap. Ihmetyyppejä kun vastaillaan toisen puolesta. ap

Vierailija

En kyllä vastannut toisen puolesta,tuo 717 tuli tuonne loppuun vahingossa.En tarkoittanut olla ap.Olen se,joka sanoi,että kun olet 56,ei kukaan enää tuijota.Joku vastasi,että kyllä,jos on kuten se taidejutun nainen.Luulin sen vastanneen mulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Joka päivä uusi aloitus siitä kuinka vanhemmat miehet on niin kauheita ja ällöjä.
Varminta on kun ei noteeraa nuoria naisia mitenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä vastannut toisen puolesta,tuo 717 tuli tuonne loppuun vahingossa.En tarkoittanut olla ap.Olen se,joka sanoi,että kun olet 56,ei kukaan enää tuijota.Joku vastasi,että kyllä,jos on kuten se taidejutun nainen.Luulin sen vastanneen mulle.

Okei, sori. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Montako samanlaista avausta tänne tehdään päivittäin?

Onko viestien aloittaja Ikis , vai joku palstan useasta päästään vinksallaan olevista miesvihaajista?

Vaikuttaa ikikseltä tai siltä toiselta vastaavan oloiselta tyypiltä. Sairaus se on tuokin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat