Minkä asian olet luullut olevan kaikille itsestäänselvyys, mutta huomannut, ettei olekaan?
Olen aina kuvitellut, että on itsestään selvää, ettei vessasta vedetä tamponeja, siteitä, topsipuikkoja ja ruokaa alas.
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että on itsestään selvää, että kaikki pyyhkii pyllyn pissan jälkeen takakautta. Mutta ei näköjään ookaan...
Mä en vaan jotenkin taivu. Haluaisin jonkun havainnolistavan kuvan miten tää tapahtuu. Varsinkin siis jos istualteen pitäisi tämä suorittaa.
Pyyhitkö/pesetkö takapuolesikin etukautta? Eihän peräaukosta ole virtsaputken suulle kuin muutama sentti, eli ihan samasta asennosta yltää pyyhkimään niin pissan kuin kakan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Liikenneympyrässä oikeaoppisesti toimiminen... Jumalauta on tästä jo varmaan viitisen vuotta kun tähän kaupunkiin tuli ensimmäinen liikenneymyrä ja edelleen esimerkiksi äitini näyttää vilkkua oikealle kun ajaa siihen, ja sitten uudelleen kun poistuu. Moni jää myös siihen ympyrään hidastelemaan tai jopa pysähtyy että muut autot pääsee ympyrään, siinähän sitten on koko systeemi tukossa...
Ja antakaas olla kun muutama kuukausi sitten aukesi ensimmäinen kaksikaistainen ympyrä :@ En mäkään sellaisessa ollut koskaan ennen ajanut mutta oli kaikki saakelin ilmaislehdet täynnä kuvia siitä ja selvästi selitetty miten siinä ajetaan, katsoin kerran sellaista ja sitten osasin. Ei helvetti kun ärsyttä että aina joku menee siihen sisäkaistalle vaikka on kääntymässä ensimmäisestä oikealle ja sitten kiilaa eteen!!!
Musta oli kans huvittava kun kaverin kanssa nähtiin kaupungilla lyhytkasvuinen nainen ja kaverini totesi että hän on varmaan kääpiö. Kauhistuin kun tuollaista sanaa käytti. Hän sitten taas oli ihan hämillään kun oli luullut sen olevan ihan korrekti sana, mitä kuuluukin käyttää. :D
Itse olen nähnyt kokenut sen kun liikenneympyrässä oleva auto pysähtyy ja laittaa pakin päälle rupeaa peruttamaan. Kyllä olin siinä autossa joka oli tämän peruuttaja naisen auton takana. Hieman jännäkakka tuli kun suoraan keulaan tömähti auton takapää.
No poliisit paikalla... Nainen kertoi, että hän ajoi ohi siitä mistä olisi pitänyt kääntyä ja ei tiennyt muuta keinoa kuin peruuttaa...
Mitä helvettiä täällä sekoillaan???
On totta, että pissan jälkeen pyyhitään pimpistä pyllyyn päin, mutta tämän voi hyvin tehdä etukautta. Pylly sitten pyyhitään takaakautta.
Peräaukosta virtsaputkeen muutama sentti? Mun virtsaputki ainakin sijaitsee värkin yläosassa ja emättimen jälkeen on vielä välilihakin... Väliä taitaa olla noin 7 cm. Miks helvetissä mun pitäisi takaakautta pyyhkiä pimppi?
Olen aina luulut että kaikki tuntee ja noudattaa fysiikan lakeja, mutta ei sitten näköjään.
t. insinörtti
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuvitellut, että on itsestään selvää, ettei vessasta vedetä tamponeja, siteitä, topsipuikkoja ja ruokaa alas.
Lisätään tähän vielä sukkahousut. Niitä ei vedetä vessasta, kun niistä halutaan eroon. Tukkii kuulema hyvin jätevesipumppaamoja roskaväen lähiöissä.
Että tiedetään kuinka syödä terveellisesti. Pidetään omasta kunnosta huolta. OIkeasti monilla perusasiat hukassa. Ei syödä d-vitamiinia, kun ei tiedetä mitä hyötyä siitä on, suolakurkut ainoita vihanneksia jne...
Kännykkään ei puhuta koko ajan jossain kaupassa asioidessa. Todella moukkamaista mielestäni.
Että mitään ilmaista (ja ihmeitä tekevää) ei oikeasti ole.
Vaikkapa jotkut "Haluatko upeat hiukset ja voimakkaat kynnet? Haluatko voida kokonaisvaltaisesti paremmin? Haluatko, että elämäsi muuttuu?" Kokeile nyt Ihmepillereitä ihan ILMAISEKSI*
* paitsi maksat postikulut 7,89 ja sitoudut kolmen vuoden määräaikaisuuteen, kk-paketti 59,90
Ihmettelin aina, että miten kukaan viitsii noita mainoksia maksaa lehtiin, kun eihän kukaan ole noin hölmö, että lähtisi mukaan tuollaiseen. Toki aavistin, että pakkohan tuon on kai kannattaa jollakin lailla. Selvisi sitten, että tunnen näitä ihmisiä itsekin. Eivät ne itsekään ihan täysillä usko, mutta ovat kuitenkin sitten pettyneitä jotenkin, kun ne pillerit ei toimineetkaan ja nyt heitä on huijattu kun tulee jotain kk-maksuja.
Itselle ihan itsestään selvää, ettei hiukset kasva metriä vuodessa millään pillereillä, kaikille ei selvästikään ole. Väittäähän nuo aina, että kokeilivat vaan, mutta pakkohan siihen on jollain tapaa uskoa, että edes lähtee mukaan.
Että kaikissa asunnoissa ei ole sitä persesuihkua, jolloin perseen peseminen edellyttäisi housujen ja sukkien riisumista ja peseytymistä suihkussa. Itse käytän kosteaa wc-paperia. Kaipaan kyllä Suomesta eniten juurikin persesuihkua, mutta henkiin näyttää jäävän ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikenneympyrässä oikeaoppisesti toimiminen... Jumalauta on tästä jo varmaan viitisen vuotta kun tähän kaupunkiin tuli ensimmäinen liikenneymyrä ja edelleen esimerkiksi äitini näyttää vilkkua oikealle kun ajaa siihen, ja sitten uudelleen kun poistuu. Moni jää myös siihen ympyrään hidastelemaan tai jopa pysähtyy että muut autot pääsee ympyrään, siinähän sitten on koko systeemi tukossa...
Ja antakaas olla kun muutama kuukausi sitten aukesi ensimmäinen kaksikaistainen ympyrä :@ En mäkään sellaisessa ollut koskaan ennen ajanut mutta oli kaikki saakelin ilmaislehdet täynnä kuvia siitä ja selvästi selitetty miten siinä ajetaan, katsoin kerran sellaista ja sitten osasin. Ei helvetti kun ärsyttä että aina joku menee siihen sisäkaistalle vaikka on kääntymässä ensimmäisestä oikealle ja sitten kiilaa eteen!!!
Musta oli kans huvittava kun kaverin kanssa nähtiin kaupungilla lyhytkasvuinen nainen ja kaverini totesi että hän on varmaan kääpiö. Kauhistuin kun tuollaista sanaa käytti. Hän sitten taas oli ihan hämillään kun oli luullut sen olevan ihan korrekti sana, mitä kuuluukin käyttää. :D
Itse olen nähnyt kokenut sen kun liikenneympyrässä oleva auto pysähtyy ja laittaa pakin päälle rupeaa peruttamaan. Kyllä olin siinä autossa joka oli tämän peruuttaja naisen auton takana. Hieman jännäkakka tuli kun suoraan keulaan tömähti auton takapää.
No poliisit paikalla... Nainen kertoi, että hän ajoi ohi siitä mistä olisi pitänyt kääntyä ja ei tiennyt muuta keinoa kuin peruuttaa...
Toivottavasti sait sakot. Koska liikenteessä peräänajaja on aina syyllinen. Ja edellä ajanut nainen on voinut saada jonkun vamman esim. piiskaniskan. JA ainakin henkinen vamma on tullut.
Yksi asia hämmästyttää,tiedän monia naisia jotka ei millään opi kumpi on oikea ja kumpi vasen.
Yhtäkään miestä en ole koskaan tavannut jolle tämä olisi epäselvää.
Puuttuuko naisten aivoista joku osa-alue.
Luulin aina että ihmiset yrittäisivät estää koiraansa haukkumasta kerrostaloasunnossa, kunnes yläkertaani muutti pariskunta joka antaa terrierrinsä räksyttää niin paljon kuin sielu sietää. Olen oikeesti aika :O että noin kusipäisiä ihmisiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Että "juoksuhousut" ei ole ehkäisyväline koirille...
APUA, mä kuolen kohta nauruun:))))))) ihana juttu:)))))KIITOS
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia hämmästyttää,tiedän monia naisia jotka ei millään opi kumpi on oikea ja kumpi vasen.
Olen nainen ja ihmettelen tätä samaa. Pelkään aina hullun lailla ystäväni kyydissä, kun kysyy multa koko ajan mikä on vasen ja mikä oikea, kun annan ohjetta mihin ajetaan.
Vierailija kirjoitti:
Että kaikissa asunnoissa ei ole sitä persesuihkua, jolloin perseen peseminen edellyttäisi housujen ja sukkien riisumista ja peseytymistä suihkussa. Itse käytän kosteaa wc-paperia. Kaipaan kyllä Suomesta eniten juurikin persesuihkua, mutta henkiin näyttää jäävän ilmankin.
Se onkin vaikea asentaa
Vierailija kirjoitti:
olen kyseenalaistanut kai jo ihan kaiken elämässä. En keksi yhtään mitään, mikä olisi minulle itsestäänselvyys. Olen maailman epävarmin ja virheellisin ihminen, joten luultavasti jokainen minut tuntenut on miettinyt, että voiko noin normaalit asiat olla jollekin noin epäselviä/vaikeita jne. Mahtavaa olla jossain asiassa paras, ujoudessa ja epävarmuudessa. Mä voitin tämän pelin ;)
Voi ei, oletko psykoterapian uhri? Ne tekee asiakkaille tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ihmettelen tätä samaa. Pelkään aina hullun lailla ystäväni kyydissä, kun kysyy multa koko ajan mikä on vasen ja mikä oikea, kun annan ohjetta mihin ajetaan.
Minulta puuttuu aivoista juuri tuo lohko. Tiedän kumpi on oikea ja kumpi vasen, mutta minun täytyy keskittyä ajattelemaan asiaa. Se ei siis tule ikään kuin selkäytimestä, heti. Ja juu, olen nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään tähän vielä sukkahousut. Niitä ei vedetä vessasta, kun niistä halutaan eroon. Tukkii kuulema hyvin jätevesipumppaamoja roskaväen lähiöissä.
Turun jätevesilaitos on joskus vastaanottanut hetekankin. Sukkahousut lienee pieni ilmiö.
Yhteen ja samaan käsitteeseen kuten "kaikki sivistyneet av-palstalaiset" 😂. Aika erikoinen määritelmä yhdyssanalle.. 😊