Minkä asian olet luullut olevan kaikille itsestäänselvyys, mutta huomannut, ettei olekaan?
Olen aina kuvitellut, että on itsestään selvää, ettei vessasta vedetä tamponeja, siteitä, topsipuikkoja ja ruokaa alas.
Kommentit (303)
Heti ekan lauseen jälkeen iski vaan sellanen fiilis, et mä haluun tutustua sinuun. Tiedoks vaan.
Vierailija kirjoitti:
olen kyseenalaistanut kai jo ihan kaiken elämässä. En keksi yhtään mitään, mikä olisi minulle itsestäänselvyys. Olen maailman epävarmin ja virheellisin ihminen, joten luultavasti jokainen minut tuntenut on miettinyt, että voiko noin normaalit asiat olla jollekin noin epäselviä/vaikeita jne. Mahtavaa olla jossain asiassa paras, ujoudessa ja epävarmuudessa. Mä voitin tämän pelin ;)
Haluun tutustua sinuun.
Afrikka on maanosa eikä yksi maa..
Hammaslangan käyttö päivittäin.
Naiivina luulin, että omasta fyysisestä kunnosta ja hyvinvoinnista huolehtiminen kuntoilemalla on itsestäänselvä osa ihmisten arkea. Ilmeisesti ei, kun siitä "treenaamisesta" on pakko tehdä niin iso numero, etenkin sosiaalisessa mediassa ja julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren ihmisen aivot vaan eivät tajua sitä vanhenemista. Se juuri on kypsymistä, että ymmärtää ajan rajallisuuden. Siksihän ne ikäkriisit on elämässä niin isoja, kun niissä on tietty lopullisuuden tuntu, ja sitä miettii että miksi en tätäkin asiaa tajunnut nuorempana.
Mitä kummaa? Kenenkähän aivot minulla sitten oikein on ollut jo lapsena? En tietääkseni kuitenkaan ole ollut missään aivojen vaihtoleikkauksessa... Tosin jos tuo pitää paikkansa useimpien kohdalla ei ihmekään että ihmiset ovat aina vaikuttaneet niin "kypsymättömiltä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pyllyn peseminen kakan jälkeen ei auta. Ne samat bakteerit jne tulee takaisin heti siihen iholle. Ei ne bakteerit tajua ajatella että hui! En mä voi mennä tohon iholle kun se on vasta pesty!!! Kaikenmaailman kutinat on vain mielen omaa harhatuotosta.
Sieltä pytystäkö ne hyppää takaisin pyllyyn?
Ei vaan sieltä perärööristä. Kato ku bakteerit liikkuu iholla ja aika nopeesti
Lähteekö bakteerit edes vesi-saippua -pesulla? Desinfioidahan näiden pitäisi peränsä. Ja verminta siivota vielä vähän matkaa peräsuolestakin niikuin yhdessä dokumentissa nainen osoitti hyvää esimerkkiä harjaamalla peräsuolensa tarkoitukseen varatulla hammasharjalla aina ulostamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että on itsestään selvää, että kaikki pyyhkii pyllyn pissan jälkeen takakautta. Mutta ei näköjään ookaan...
Mä en vaan jotenkin taivu. Haluaisin jonkun havainnolistavan kuvan miten tää tapahtuu. Varsinkin siis jos istualteen pitäisi tämä suorittaa.Selkäläskejä pienemmäksi ja joka ilta teet selkärangan kiertoja, niin joustavuus lisääntyy. Kyllä se siitä ajan kanssa alkaa sujua.
Joillakuilla on myös selkälihakset. Pillu on edessä niin se on helpoin siitä pyyhkiä. Ehkä se sinulla on takana?
En edes ymmärrä miksi se pitäisi takaa pyyhkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pyllyn peseminen kakan jälkeen ei auta. Ne samat bakteerit jne tulee takaisin heti siihen iholle. Ei ne bakteerit tajua ajatella että hui! En mä voi mennä tohon iholle kun se on vasta pesty!!! Kaikenmaailman kutinat on vain mielen omaa harhatuotosta.
Sieltä pytystäkö ne hyppää takaisin pyllyyn?
Ei vaan sieltä perärööristä. Kato ku bakteerit liikkuu iholla ja aika nopeesti
Sen takia juuri pestään. Kato vesi ja saippua on puhdistamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Että kaikki istumapaikat julkisissa liikennevälineissä ovat ensisijaisesti vammaisille ja vanhuksille. Vain, jos näitä ei näy, voi tervejalkainen istua.
Pahoitteluni nyt mutta vanhusten ja vammaisten ei sitten tarvitse tunkea ruuhkabusseihin. Minä en turhaan seiso rankan työpäiväni jälkeen vielä kotimatkaa busseissa (valitettavasti kyllä, matkakin on vaihdollinen). Seisköön joku istumalla päivänsä kuluttanut toimistotyöläinen jos haluaa. Typerää edes kuvitella että tuollainen enää nykypäivänä olisi oletusarvo, työelämä on rankkaa.
Että lasipulloja ei särjetä pitkin kenttiä, vaan ne kierrätetään.
Kouluikäinen osaa voidella itse leipänsä, ja että kurkku syödään "kuorineen" eli myös se tumma pinta.
Siilejä ei potkita.
Ketään ei vitun huoritella eikä vitun homotella huvikseen.
Työnteko.
Joulukuusi jouluna. Sitä ilman ei tule joulu ;)
Kurkku kuorineen voi närästää jotakuta.
Luulin että ihmiset ottavat selvää eläinlajista ja -rodusta ennen kun hankkivat sellaisen. Sitten itketään kun tunnin lenkeillä käyvä, virikkeetön bordercollie syö irtaimiston, tai pidetään lammasta tai hevosta yksin, hamsteri on tylsä kun ei liiku aamusta iltaan...
Hyla on tuotemerkki eikä synonyymi vähälaktoosiselle.
Hyla on Valion merkki, Into Ingmanin.
(Hylaa käytetään vähälaktoosisen ja laktoosittomankin synonyymina :O )
Pakko urpoilla, mutta eikö siinä huoltoaseman lasinpesuvedessä ole myös jotain pesuainetta mukana? Miten sen saa sinne lisättyä, kun uusii veden oman pesunsa jälkeen? Pitääkö olla omat fairyt matkassa?
Se, ettei toisten ulkonäköä kommentoida. Ja aikuiset töppäävät tässä asiassa kokemukseni mukaan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? :D höh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? :D höh....
Juuh, tän voin minäkin allekirjoittaa. Voin syödä kurkkua vain kuorittuna :-(
Että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino -.- mulla on ihan liikaa tuttuja, jotka ei ilmeisesti oo ikinä ollu ala- tai yläasteen seksivalistustunneilla..
Eli tarkoitin tietysti illalla klo.22