Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian olet luullut olevan kaikille itsestäänselvyys, mutta huomannut, ettei olekaan?

Vierailija
04.11.2015 |

Olen aina kuvitellut, että on itsestään selvää, ettei vessasta vedetä tamponeja, siteitä, topsipuikkoja ja ruokaa alas.

Kommentit (303)

Vierailija
121/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että persut on natsipuolue

Vierailija
122/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut ovat jalometallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua joten ehkä tämä on tullutkin jo, mutta minulle se, että kun jotain sovitaan niin siitä pidetään kiinni, on ollut itsestään selvää. Tottakai voi tulla esteitä, mutta silloin ilmoitetaan. Toisilla taas tuntuu olevan sellainen kulttuuri, että vaikka sovittaisiin, että kaveri tulee sunnuntaina käymään kylässä, niin sunnuntaina kaveria ei näy eikä kuulu eikä myöskään jaksa ilmoittaa, että tekeekin jotain ihan muuta. Toisille tosiaan tuollainen tuntuu olevan ihan normaalia.

Vierailija
124/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Mä luulin, että on itsestään selvää, että kaikki pyyhkii pyllyn pissan jälkeen takakautta. Mutta ei näköjään ookaan...

Mä en vaan jotenkin taivu. Haluaisin jonkun havainnolistavan kuvan miten tää tapahtuu. Varsinkin siis jos istualteen pitäisi tämä suorittaa.

Selkäläskejä pienemmäksi ja joka ilta teet selkärangan kiertoja, niin joustavuus lisääntyy. Kyllä se siitä ajan kanssa alkaa sujua.

Joillakuilla on myös selkälihakset. Pillu on edessä niin se on helpoin siitä pyyhkiä. Ehkä se sinulla on takana?

Vierailija
125/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ihmiset ajattelevat Vain itseään.

Tämä näkyy mm. kaupan käytävillä kun katsellaan tavaroita keskellä käytävää mahdollisimman leveästi.

Pyytämättä ,et pääse läpi.

Vierailija
126/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että liikenneympyrään ei tarvitse kiilata, vaikka on yhdistelmäkuljetus

Vierailija
127/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin ihmisen kateus voi olla niin paha, että pitää hinnalla millä hyvänsä mustamaalata kohde.

Vierailija
128/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin ihmisen kateus voi olla niin paha, että pitää hinnalla millä hyvänsä mustamaalata kohde.

Narskut nyt vaan on niin sairaita, empatiaa ei heru.

Vierailija
129/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuinen ihminen ymmärtää hävetä jos käyttäytyy kuin kiusaaja.

Vierailija
130/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Mä luulin, että on itsestään selvää, että kaikki pyyhkii pyllyn pissan jälkeen takakautta. Mutta ei näköjään ookaan...

Mä en vaan jotenkin taivu. Haluaisin jonkun havainnolistavan kuvan miten tää tapahtuu. Varsinkin siis jos istualteen pitäisi tämä suorittaa.

Selkäläskejä pienemmäksi ja joka ilta teet selkärangan kiertoja, niin joustavuus lisääntyy. Kyllä se siitä ajan kanssa alkaa sujua.

Joillakuilla on myös selkälihakset. Pillu on edessä niin se on helpoin siitä pyyhkiä. Ehkä se sinulla on takana?

Kyllä mun pillluni on aikalailla alaspäin jalkojen välissä, ei eteen eikä taakse. Ja mitä se pillun sijainti tässä vaikuttaa, virtsaputken suuaukkohan siinä pyyhitään ei pillulla niin väliä. Jos et taivu jalan takaa pyyhkäisemään niin sitten et taivu, mitäpä siitä? Tosin takaa eteenpäin pyyhkäiseminen lisää virtsatulehdusriskiä. Minusta takakautta pyyhkiminen on aina ollut luontevaa.

Vierailija
131/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei juuri SINUN kokemuksesi/ajatuksesi/uskomuksesi ole se ainut oikea. Täälläkin on ihan sikana ihmisiä, jotka ovat täysin kyvyttömiä ajattelemaan asioita muiden ihmisten kantilta.

Vierailija
132/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus onnistuu vain ja ainoastaan silloin, kun energiankulutus on suurempi kuin energiansaanti.

Vierailija
133/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja että hädässä olevaa autetaan, oli tilanne mikä tahansa.

Tämä saa varmaan paljon alapeukkuja, mutta olen rehellinen.

Jos olisi tilanne jossa olisin muiden ihmisten kanssa hädässä ja toisten auttaminen merkitsisi sitä etten itse pelastuisi, niin jättäisin muut kyllä oman onnensa nojaan.

Ja joillekin raiskaaja-murhaajille tai ISIS-terroristeille yms. en kyllä antaisi minkäänlaista ihmisarvoa.

Vierailija
134/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki istumapaikat julkisissa liikennevälineissä ovat ensisijaisesti vammaisille ja vanhuksille. Vain, jos näitä ei näy, voi tervejalkainen istua.

Vierailija
135/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että pyllyn peseminen kakan jälkeen ei auta. Ne samat bakteerit jne tulee takaisin heti siihen iholle. Ei ne bakteerit tajua ajatella että hui! En mä voi mennä tohon iholle kun se on vasta pesty!!! Kaikenmaailman kutinat on vain mielen omaa harhatuotosta.

Sieltä pytystäkö ne hyppää takaisin pyllyyn?

Ei vaan sieltä perärööristä. Kato ku bakteerit liikkuu iholla ja aika nopeesti

Vierailija
136/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörätelineestä tuli mieleen, että jos pyörä laitetaan pyörätelineeseen niin se laitetaan oikeasti siihen telineeseen, eikä "väliin" pyörän omaa jalustaa käyttäen, jolloin se vie kahden pyörän paikan telineestä. Jos sen pyörän aikoo laittaa jalustalla seisomaan, niin miksi ei laittaa koko pyörää muutenkin ihan telineen viereen?

Terkuin jalusteettoman pyörän käyttäjä, jolle ei useinkaan riitä pyörätelinepaikkaa :)

Ne telineet on joskus niin vääntyneitä, että siinä voi mennä vanne kieroon jos vierestä ottaja joutuu kääntämään mun pyörää. Näin ainakin ahtaassa taloyhtiön pyörävarastossa. Toiseksi, levyjarrullisessa pyörässä, joissakin telineissä se jarrulevy kalahtaa juuri siihen telineen reunaan.

Vierailija
137/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, että ovat kiinnostuneita lapseni kakkavaipoista, kakkaamistiheydestä, maidon virtausnopeudesta, virtsanpidätysongelmistani (jopa 3 vuotta synnytyksen jälkeen), lastenvaunutesteistä, turvaistuimien ominaisuuksista, lastenvaatteiden eettisyyskeskusteluista...

Vierailija
138/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat eivät muutu sillä, että marisee av-palstalla.

Vierailija
139/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomen alueella on jo vanhastaa puhuttu muitakin kieliä kuin suomea ja ruotsia. 

Vierailija
140/303 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hiljaisuus alkaa illalla klo.10 ja päättyy aamulla klo.7.

Ja koskee kaikkia ihmisiä myös nuorisoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän