Joko olet haravoinut pihamaan lehdistä? :)
Joko olet haravoinut pihamaan lehdistä? :)
klo 16:53 | 4.11.2015
Sain tänään tehtyä, nyt passaa katsella pihamaata - niin kaunista :)
Sain tänään tehtyä, nyt passaa katsella pihamaata - niin kaunista :)
Ladataan...
Leikattiin ruoho, lehdet silppuuntui siinä samalla. Etupihan hiekkatien haravoin.
Muutaman kerran puhallettu. Varmaan vielä kertaalleen pitäisi.
En vielä. Koivuista on kaikki lehdet maassa ja niitä pitäis haravoida. Omenapuussa on vielä suurin osa lehdistä puussa, joten haravointia sillä saralla riittää varmaan joulukuussakin.
Ainakin osa lehdistä kannattaa jättää maahan, mieluiten silputtuna. Lannoittavat ja ovat madoille ruokana.
En ole, enkä meinaa haravoida. Olkoot siinä. Eivät ne minua häiritse mitenkään.
Mutta naapuria saattavat häiritä, jos ne lentävät tuulen mukana hänen pihaansa.
En
Hän haravoi sitten jos häntä häiritsee.
Ainakaan ei sitten kannata ärsyyntyä, jos naapuri hankkiutuu lehdistä eroon puhaltimella :D
En ole haravoinut enkä taida aikoa haravoida ollenkaan. Ei minua haittaa lehdet maassa, näyttääpähän syksyiseltä. Tonttimme rajoittuu kahdelta sivulta metsään ja pihassa on lehtipuita, hedelmäpuita ja pensaita paljon. Tuntuisi suorastaan lannistavalta alkaa taistella luontoa vastaan ja yrittää pitää nurmikko näkyvissä. Mitä väliä...
En haravoi koskaan. Lehdet saavat maatua lumen alla.
EVVK mitä hän pihallaan tekee. Senkun puhaltelee.
Ei syksyllä kannata haravoida, älytöntä hommaa. Lehdet on luonnollista lannoitetta ja suojaavat nurmikkoa. Kevät on oikea aika haravointiin.
Kaikkia lehtiä ei edes pitäisi haravoida, kuten edelläkin joku kirjoitti.
Haravoin heti sitten kun minulla ei ole mitään muuta tekemistä. Eli en ihan lähivuosina / vuosikymmeninä.