Onko teille ehdotettu pimeitä töitä?

Vierailija

Mulle on ehdotettu. Oli vähän hoono soomi sillä hakijalla, joka tarjosi duunia. 

Sitten on ehdotettu pyramidihuijausta, jossa tietenkin ensin maksat ja hankit lisää huijattavia, niin sitten alkaa tulemaan rahaa. 

Kommentit (4)

Vierailija

Siis tää jätkä alkoi selittämään kun olin autoa tankkaamassa miten mahtavat tulot tässä hommassa saa. Nauratti kun sen seläntakana sillä oli joku 90 luvun alun opelin romuläjä samaan aikaan kun jätkä paasas suurista tuloista ;)

Vierailija

Voi ties kuinka monta kertaa, kun tein nuorempana (jotain 6v sitten, eli varmaan edelleeen "alalla" näin) perheille lastenhoitotyötä. Kun kieltäydyin, niin loukkaannuttiin ja kommentoitiin että minullehan se tulee halvemmaksi, että työnantaja (=perheenäiti) hyvää hyvyyttään minulle maksaisi suoraan käteen! Ai minulle tulee halvemmaksi kuin hänelle? Minulle jonka veroprosentti vaihteli 0-7 välillä kun opintojen ohella tein töitä? Minulle josta ei sitten maksettaisi vakuutuksia eikä työeläkemaksujakaan jos näin toimittaisiin? :D Jos tehdään ihan simppeliä matematiikkaa, niin 10e/tunti, minulle jäisi verojen ym. jälkeen siitä käteen about 9e, plus minusta maksetaan eläkettä ja itse maksan sitä myös. Työnantajallehan tuo 10 tulisi maksamaan vähintään 13-14e, joten ihan naurettavaa että joku kehtaa väittää että minä voittaisin opiskelijana pimeää työtä tehdessä. Edes päätoimisena työntekijänä en voittaisi jos verrataan työnantajan kuluihin. Ymmärrän toki, että joku ehdottaa silloin tällöin keikasta verotonta (senhän saa lainkin mukaan tehdä niin), mutta kun on kyse säännöllisestä ja pitkäaikaisesta työstä, josta tulee kuukaudessa kuitenkin yli niiden rajojen mitä saa verottomana tienata. Olin kyllä järkyttyneempi kuitenkin siitä, että kuviteltiin että minulle pimeä työ olisi jotenkin hyvä diili.

Vierailija

On ehdotettu, tarjosi 5 euroa tunnilta. Hyvä etten nauranut päin naamaa. Virolaisetkin tekee samalla hinnalla selittti kun sanoin että pistä puolet lisää eli 10 e tunnilta. En sitten tehnyt sille hommia, rakennusala jos kiinnostaa. Tapahtui jotain 5 vuotta sitten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat