Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita sinkkuja toisten parisuhde-onni?

Vierailija
04.11.2015 |

-

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on tärkeämpää tekemistä. En ole muutenkaan kiinnostunut ihmisistä ja vielä vähemmän heidän sosiaalisista suhteistaan.

Vierailija
22/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa lauantaisin Prismassa kun _kaikki_ muut on pariskuntia/perheitä :( Prisma vaan on halvin ja eniten valikoimaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo olenhan minä. En ole ikinä seurustellut, eikä se vaikuta kovin realistiselta ajatukselta. Tulee kuitenkin ahdistunut olo kun kaverit puhuvat poikaystävistään ,ja olen salaa kateellinen.
N22

Vierailija
24/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ahdista mutta jos mies on tosi hyvännäköinen ja mukava niin vituttaahan se. Kun ihmettelen miksen itse muka vois saada sitä. no onneksi ne hyvännäköset ja mukavat miehet on aika harvinaisia että ei niin usein vituta kuitenkaan.

Vierailija
25/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahdistu muiden onnesta. Tosin en koe itseäni mitenkään onnettomaksi, vaikken olekaan parisuhteessa tällä hetkellä. 

Vierailija
26/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostoksilla heti aamulla kaupan auettua, vältän sosiaalisia tilanteita, käyn töissä ja en juuri puhu yksityiselämästäni. Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, viimeisin loppui puoli vuotta sitten , kun minut jätettiin. Onneksi on lapsia, ovat kohta muuttamassa omilleen. 

Minun on varmaankin parempi olla yksin.  En kadehdi ketään, sillä hyvin monella parisuhteessa olevalla on hankaluuksia. Olen kuulevana korvana monille, mutta itse en juurikaan avaudu kenellekään.

Ehkä löytäisin suht helposti seuraa, mutta olen haasteellinen luonne. Tarvitsen älyllistä tasavertaisuutta, analysointikykyä, erikoista huumorintajua, vaellusseuraa, hyvää seksiä ja intohimoa.  

Sinkkuus jää siis valinnaksi.

Vierailija
27/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, varsinkin niiden joiden perään olen haikaillut

Vierailija
28/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ahdistu. Joskus ahdistun siitä, että olen vieläkin yksin ja joudun kaikki asiat hoitamaan yksin jne., mutta yleensä en. Arvostan vapauttani. En myöskään kuvittele, että kaikki parisuhteessa olevat olisivat superonnellisia, ja että suhteissa kaikki on aina hienosti ja helppoa. Haluaisin kyllä olla parisuhteessa, mutta huonoon suhteeseen en enää halua. Hyvää odotellessa teen mitä huvittaa.

Vierailija
29/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa lähinnä se, että mun oletetaan olevan pareille kateellinen tai haluavan parisuhdetta.

Tää! sit sitä lässynlässyä "kyllä sääääkin löyät jonkun kivan kumppaniiin" oh zeesus sentään :D

Vierailija
30/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ahdista yhtään. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, eikä mulla ole mitään pakkohinkua olla parisuhteessa koko aikaa. Jos joskus sattuu joku sopiva löytymään niin kiva juttu, mutta ei haittaa yhtään olla yksin. Olen iloinen jos muilla on mukavia parisuhteita.

Juuri näin. Ja kun tietää, että aika harvassa ne oikeasti tosi onnelliset parit on. Moni vaan roikkuu huonossa suhteessa, kun ei yksinkään pärjää.

Vierailija
31/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa lähinnä se, että mun oletetaan olevan pareille kateellinen tai haluavan parisuhdetta.

Tää! sit sitä lässynlässyä "kyllä sääääkin löyät jonkun kivan kumppaniiin" oh zeesus sentään :D

Joo, just toi on se ärsyttävin fraasi. Mua lähinnä kauhistuttaa ajatus, että yhtäkkiä löytäisin itseni parisuhteesta, jota en ole koskaan edes halunnut. :D

Vierailija
32/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mieluummin itse asiassa seuraisin parisuhdeonnea, mutta kaikki lähiten tietämäni parisuhteet ovat lähempänä onnetonta tai sitten sellaisia, että en itse haluaisi syystä tai toisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi