Mies ei anna pitää polttareita, vaatii kuitenkin itselleen

Vierailija

Ei ole minusta reilua. Väittää että humalassa muutun liian flirttailevaksi vaikka olen vain ystävällinen kaikille ihmisille sukupuolesta riippumatta.

Annanko periksi? En jaksaisi aloittaa riitelyä.

Kommentit (13)

Vierailija

Ajattele nyt  vähän omaa tulevaisuuttasi. Polttarit kai pidetään ennen häitä, eli oletko sinä todella menossa naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?

Taidan olla hupsu romantikko, kun minun mielestäni pitäisi mennä naimisiin vasta sitten, kun kumpikin luottaa toiseen kaikissa tilanteissa eikä tarvitse kieltää toiselta mitään,

Terveisin "vanhapiika 55 v" vai pitäisikö nimimerkkini olla "Toivonsa menettänyt"?

Vierailija

Ei kai se mies sitä päätä? Eikö polttarit järjestä kaverit ja sankarille se tulee yllätyksenä? Jos sut vaikka haetaan aamulla tai työpaikalta, niin miten siinä sitten sanoo, että ei mun mies anna tulla? Menkää te tankotanssiin ja saunomaan ja syömään, mä jään kotiin. Mies maksaa teille mun osuuden.  Olihan tää provo?

Vierailija

3, ei ole provo, hän on vain mustasukkainen minusta ja hänestä ohjelmassa olisi "kuitenkin jotain hunkseja"

Kavereille olen sanonut että älkää järjestäkö jos emme pääse asiasta sopuun.

ap

Vierailija

Juu kyllä liitto lähtee menemään pieleen heti alusta lähtien, kun otetaan itselle sellaisia etuoikeuksia, mitä toiselle ei suoda. Alistut sitten varmaan kaikessa muussakin. Onnea ja menestystä, ap, tuleva katkera vaimo.

Vierailija

Ymmärräthän, että sulhon mustasukkaisuus on hänen oma ongelmansa, ei sinun? Mustasukkaisuus ei ole osoitus rakkaudesta, eikä mustasukkainen käytös ole oikeutettua. Hän voi sitä ihan itse pienessä päässään asiaa työstää ja toivottavasti pääsee sen yli. Hänellä ei ole mitään oikeutta kontrolloida sinun tekemisiäsi tai puhua tai käyttäytyä mustasukkaisesti.

Nyt on oikein sopiva hetki päättää, haluatko että miehen ongelma on myös sinun ongelma. Koska jos nyt toimit miehen tahdon mukaisesti, se ei suinkaan helpota tilannettasi, vaan antaa miehen mielestä hänelle oikeuden käyttäytyä yhtä järjettömästi myös jatkossa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat