Nuori mies syrjäytyy ilman naista
Naiset ei oo koskaan minua kelpuuttanut koska olen liian ujo ja kohtelen naisia liian hyvin elikkä liian kiltti mies. Ei ole mitään järkeä yrittää työllistyä ja lopettaa päihteiden käyttöä kun en kelpaisi siltikään naisille. Voin siis dokaa jokapäivä koska ei ole millä mitään merkitystä. Kiitos teidän naisien kun syrjitte minua seksuaalisesti. Nyt lähde kohta alkoon hakee juotavaa veronmaksajien piikkiin. Eräänlainen kosto tämä on naisille kun eivät minua kelpuuttanut. Heti lopettaisin dokaamisen ja menisin töihin jos löytäisin naisen. Mutta kun en löydä niin ei ole syytä ryhdistäytyä.
M23
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vika onkin nykyisessä olemuksessasi eikä naisissa. Harva haluaa kumppanikseen työttömän spurgun.
Kuten tyypillistä, naiset tulivat taas sotkemaan syyt & seuraukset. Huoh.
No ei kukaan nainen ota mitään työtöntä juoppoa. Usko ja kestä se asia.
Niin, siis asiahan on niin että ei kukaan ole ensin työtön spurgu, ehei, vaan kyllä se menee niin että kun naiset tarpeeksi kauan pihtaavat pillua ja ylenkatsovat miestä, niin siinä sitten turhautuu ja joutuu työttömäksi spugeksi. Eli tätä tarkoitan kun puhun syistä & seurauksista ja niiden sotkemisesta. Ensin oli muna ja sitten vasta kana.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa syyllistämistä. Naisten vika siis että juot etkä tee työtä?
Ei se kuule ole yhtään helpompaa ujolla naisellakaan. Pitäisi olla sen verran kaunis että herättää huomiota ja pitäisi uskaltautua kaikkiin maailman rientoihin joissa voisi miehiä tavata.
Olen itse 27v nainen, en erityisen kaunis mutta naama ok, kroppa hyvässä kunnossa. En ole ikinä miestä löytänyt enkä neitsyyttä menettänyt. Joskus jaksoin mennä tapahtumiin, jopa tehdä aloitteita mutta eipä miehille kelvannut. Enää en jaksa yrittää.
En kuitenkaan syytä miessukupuolta siitä etten ole kelvannut, treenaan edelleen ahkerasti ja tienaan itse elantoni. Arki-illat tissuttelen ja viikonloppuna juon kunnon kännit ja se on elämäni ainoa ilo. Kaiken tämän kuitenkin kustannan itse enkä syytä siitä ketään.
Kaltaisesi ihmiset kuvottavat minua. Toivottavasti jäätkin yksin.
Miksi et etsi netissä miestä? Kuulostat kiinnostavalta naiselta, jos kohtuullistaisit tuon alkoholin käytön.
Sinkku m26
Vierailija kirjoitti:
Jospa vika onkin nykyisessä olemuksessasi eikä naisissa. Harva haluaa kumppanikseen työttömän spurgun.
Paitsi ne naiset, jotka ovat itsekin, mutta tässäkin tulee se ongelma, että naisia ei riitä kaikille, koska heitä on näissä piireissä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tyypillistä, naiset tulivat taas sotkemaan syyt & seuraukset. Huoh.
No ei kukaan nainen ota mitään työtöntä juoppoa. Usko ja kestä se asia.
Niin, siis asiahan on niin että ei kukaan ole ensin työtön spurgu, ehei, vaan kyllä se menee niin että kun naiset tarpeeksi kauan pihtaavat pillua ja ylenkatsovat miestä, niin siinä sitten turhautuu ja joutuu työttömäksi spugeksi. Eli tätä tarkoitan kun puhun syistä & seurauksista ja niiden sotkemisesta. Ensin oli muna ja sitten vasta kana.
Tämähän oli siis sarkasmia? Koska ainakin kaikilla tuntemillani alkoholistimiehillä on aikuisia lapsia.
Mikä ihmeen kiire ihmisillä on nykyään? Olen monesti törmännyt tällaisiin kirjoituksiin jossa hieman päälle kaksikymppiset harmittelevat kelpaamattomuuttaan ja ovat valmiina heittämään kirveen kaivoon kun ei mistään mitään kuitenkaan tule.
Minä ja monet tuttuni aloitimme seurustelun vasta päälle kaksikymppisena ja monet heistä paljon vanhempina kuin AP vieläpä. Ei kukaan meistä mikään kummajainen ollut, ihan tavallisia ihmisiä joita yhdistää lähinnä se, että yöelämässä ei ole tultu hirveästi viihdyttyä. Et sinä AP todellakaan ole mikään kelpaamaton outolintu niin kuin kuvittelet, kaltaisiasi on todella, todella paljon, naisissakin. Jos todella haluat vetää elämäsi rappiolle tuosta syystä niin aloita se joskus 45+ iässä, silloin mahikset alkaa oikeasti olla huonot. Nyt sinulla on vielä kaikki edessä.
Vierailija kirjoitti:
Aina te naiset syytätte miehiä kaikeista. Olen jutellut monien keski-ikäisten spurgujen kanssa ja he ovat alkaneet juomaan koska nainen jätti. Naisten vikahan nämä miesten alkoholi ongelmat on.
Liian kiltti mies. Ne ovat tavallisesti tietynlaisia miehiä, jotka tätä toistelevat. Kaikille vielä tuossa iässä ei satu sitä unelmien naista tulemaan vastaan, joka on valmis seurustelemaan. Se että istut kotona tekemättä mitään ja ryyppäät ei yhtään paranna mahdollisuuksia. Toisekseen, vaikka jos olisitkin oikeasti ihan kiltti, niin pelkän kiltteyden takia naisilla ei ole vielä mitään velvollisuutta seurustella kanssasi. Parisuhteessa tarvitaan muutakin kuin pelkästään tavallisen kiltti luonne mieheltä.
Palstalla on tavattoman voimakkaana eräänlainen miehiä syyllistävä, jopa jossain määrin aggressiivinen mentaliteetti. Kun mies juo on se miehen vika, kun mies ei juo on se miehen vika. Kaikki on aina yksiselitteisesti miehen vika, sekin kun nainen juo on jotenkin miehen vika. Kun mies menee rappiolle niin nainen tulee tanssimaan haudalle ja kusee siihen päälle lällätellen että siitäs sait mokomakin naisvihaaja! Niin paljon vihaa... Niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina te naiset syytätte miehiä kaikeista. Olen jutellut monien keski-ikäisten spurgujen kanssa ja he ovat alkaneet juomaan koska nainen jätti. Naisten vikahan nämä miesten alkoholi ongelmat on.
Joo, sehän onkin tosiaan naisten vika kun mies ei osaa pitää alkoholinkulutustaan aisoissa ja yhden pillun menetettyään rupeaa kokopäiväpulsuksi. Miehilläkin on aivot, joten eron koettuaan voivat kyllä jatkaa työssäkäymistä ryyppäämättä ja kehittää itseään siihen suuntaan että jokin uusi nainen ottaa sen miehen riesaksi. Alkoholiongelma on ihan oma valinta. Luuletko että ne avioerot ja parisuhdeongelmat ovat mitään superkivoja naisillekaan, mutta naiset yleensä saavat jotenkin pidettyä paketin kasassa sortumatta totaalisyrjäytyneeksi eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule ole yhtään helpompaa ujolla naisellakaan. Pitäisi olla sen verran kaunis että herättää huomiota ja pitäisi uskaltautua kaikkiin maailman rientoihin joissa voisi miehiä tavata.
Olen itse 27v nainen, en erityisen kaunis mutta naama ok, kroppa hyvässä kunnossa. En ole ikinä miestä löytänyt enkä neitsyyttä menettänyt. Joskus jaksoin mennä tapahtumiin, jopa tehdä aloitteita mutta eipä miehille kelvannut. Enää en jaksa yrittää.
En kuitenkaan syytä miessukupuolta siitä etten ole kelvannut, treenaan edelleen ahkerasti ja tienaan itse elantoni. Arki-illat tissuttelen ja viikonloppuna juon kunnon kännit ja se on elämäni ainoa ilo. Kaiken tämän kuitenkin kustannan itse enkä syytä siitä ketään.
Mikähän siinä on että kun naisella ei käy flaksi, siitä tulee tällainen Zena the Warrior ja kun miehellä ei käy flaksi, siitä tulee ruikuttava lassukka. Ero geeneissä vai kasvatuksesssa?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on tavattoman voimakkaana eräänlainen miehiä syyllistävä, jopa jossain määrin aggressiivinen mentaliteetti. Kun mies juo on se miehen vika, kun mies ei juo on se miehen vika. Kaikki on aina yksiselitteisesti miehen vika, sekin kun nainen juo on jotenkin miehen vika. Kun mies menee rappiolle niin nainen tulee tanssimaan haudalle ja kusee siihen päälle lällätellen että siitäs sait mokomakin naisvihaaja! Niin paljon vihaa... Niin paljon.
Jos mies jättäytyy työttömäksi ja alkaa ryyppäämään, koska ei saa naista, niin se naisen saamattomuus ei ole naisten vika. Miehessä on joku vika, jos kukaan nainen ei huoli.
Oikeastaan syytän tästä koko feminististä yhteiskuntaa. Syrjintä alkaa poikia kohtaan jo koulussa kun koulujärjestelmä suosii tyttöjä. Sitten pahin eli asepalvelus joka traumatisoi minua. Kyllä naiset päsee helpolla kun ei orja-armeijaa joudu kokemaan. Mitään apuakaan en ole saanut paitsi pillereitä koska naiset on aina etusijalla mt ongelmien hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Varovaisesti, nimittäin tuossa käy helposti niin että pian et enää halua tai sitten pysty lopettamaan juomista...
Itsellä (olen nainen) vähän samaan tapaan käynyt. Ei löytynyt miestä ja jäi lapset saamatta, joten rupesin aikani kuluksi illat tissutteleemaan viinaa. Siinä sitten olen lihonut ja enää ei oikein huvitakaan muu kuin juominen. Enkä kyllä tiedä pääsisinkö edes irti tissuttelustani, tai lähinnä olisiko yhtään kenenkään miehen takia sellaiseen halua, vaikka tulisi joku huippuyksilö ovelta hakemaan. Kyllä siitä etanolista on mun tosirakkaus jo tullut, ainoa sellainen.
Minä olen nyt ryypännyt 5 vuotta melkein joka päivä. Siitä on tullut jo niin normaali tila, että se tuntuu aivan jokapäiväiseltä normilta.
Tänään en ole vielä juonut mitään, mutta alkoon lähtöä olen miettinyt jo 3 tuntia. Miekkonen
Ap:lle sellainen vinkki että opettele arvostamaan itseäsi. Sinulla nyt vaikuttaa olevan sellainen asenne, että olet kiltti ja ujo mies joten et KELPAA kenellekään. Hanki nyt ihan oikeasti jokin kunnollinen harrastus (vaikka uiminen), työpaikka tai koulutuspaikka.
Todella harva mies tai nainen haluaa pariutua miehen tai naisen kanssa, joka pitää itseään selvästi jakojäännöksenä ja toisen sukupuolen vuoksi syrjäytymisriskissä olevana. Vaikka et sanoisi sitä ääneen, niin epätoivoisuus luultavasti näkyy olemuksessasi ja käytöksessäsi. Opettele arvostamaan itseäsi ja työskentelemään elämäsi eteen, niin parannat mahdollisuuksiasi saada paremman elämän ja normaalin parisuhteen. Harvaa kiinnostaa rakentaa vakava parisuhde ihmisen kanssa, jonka maailmankuva on noin toivoton ja negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla onkin helpompaa. Pillunkantoteline huolitaan, vaikka olisikin statukseton ja työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla onkin helpompaa. Pillunkantoteline huolitaan, vaikka olisikin statukseton ja työtön.
Joku samantasoinen syrjäytynyt/ei niin suosittu mies voi ottaa syrjäytyneen pillunkantotelineen itselleen, mutta aika heikkoa on naisillakin. Se on sitten toinen juttu miten ihanaa on olla sellaisen miehen kanssa parisuhteessa, joka tälläisen heikosti pärjäävän naisen huolii. Eivät kaikki miehetkään mitään prinssejä ole. Naisissakin on hyvin paljon yksinäisiä, varsinkin jos ei ole siunattu kauniilla ulkomuodolla. Myöskin heitä, jotka ovat joutuneet huonon itsetuntonsa vuoksi omasta valinnastaan todella huonoon parisuhteeseen.
Miten niin kosto? Ei mua haittaa. Juo vain. Se tekee sulle hyvää. Juo oikein paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kosto? Ei mua haittaa. Juo vain. Se tekee sulle hyvää. Juo oikein paljon.
Niimmä juonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et etsi netissä miestä? Kuulostat kiinnostavalta naiselta, jos kohtuullistaisit tuon alkoholin käytön.
Sinkku m26
Kiitos kommentista, ehkä voisin vielä uskaltautua nettideittailua kokeilemaan. Ensimmäinen yritys ei ollut kovin rohkaiseva mutta varmaan väärä palvelu käytössä.
Pakko myöntää että siinä olen ap:n kanssa samoilla linjoilla että jos rehdin kumppanin löytäisin niin korkki menisi kiinni samantien. Tällä hetkellä elämä on niin tyhjää harrastuksista huolimatta että viikonloppuisin haluaa vaan unohtaa kaiken.
Kyllä nainen aina seuraa löytää.. Olet todnäkösest pihtari. Kyllä mä voisin rumaakin naista kännissä panna.