Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mies syrjäytyy ilman naista

Vierailija
04.11.2015 |

Naiset ei oo koskaan minua kelpuuttanut koska olen liian ujo ja kohtelen naisia liian hyvin elikkä liian kiltti mies. Ei ole mitään järkeä yrittää työllistyä ja lopettaa päihteiden käyttöä kun en kelpaisi siltikään naisille. Voin siis dokaa jokapäivä koska ei ole millä mitään merkitystä. Kiitos teidän naisien kun syrjitte minua seksuaalisesti. Nyt lähde kohta alkoon hakee juotavaa veronmaksajien piikkiin. Eräänlainen kosto tämä on naisille kun eivät minua kelpuuttanut. Heti lopettaisin dokaamisen ja menisin töihin jos löytäisin naisen. Mutta kun en löydä niin ei ole syytä ryhdistäytyä.
M23

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei oo koskaan minua kelpuuttanut koska olen liian ujo ja kohtelen naisia liian hyvin elikkä liian kiltti mies. Ei ole mitään järkeä yrittää työllistyä ja lopettaa päihteiden käyttöä kun en kelpaisi siltikään naisille. Voin siis dokaa jokapäivä koska ei ole millä mitään merkitystä. Kiitos teidän naisien kun syrjitte minua seksuaalisesti. Nyt lähde kohta alkoon hakee juotavaa veronmaksajien piikkiin. Eräänlainen kosto tämä on naisille kun eivät minua kelpuuttanut. Heti lopettaisin dokaamisen ja menisin töihin jos löytäisin naisen. Mutta kun en löydä niin ei ole syytä ryhdistäytyä.
M23

Dokaaminen ja töissä käymättömyys  ei  ole mikään este naisten saamiselle. Ja toisaalta naisen saaminen ei ole mikään syy lopettaa dokaamista. Vierestä seurannut kuinka eräs 36 vuotias täys juoppo kaljaveikko on vuosien varrella pyörittänyt lukuisia naisia, joista monet ovat olleet erittäin fiksuja ja kauniita. Tosin ei hänellä kovin pitkiä suhteita ole ollut. Nämä naiset ovat max 2 vuotta jaksaneet häntä katsella, mutta heti on uusi löytynyt kainaloon. Miehen ulkoasu on jo pitkään ollut melko huono,  naama on  punakka rokonarpinen ja hampaat ruskeat ja iljettävät ja mies haisee vanhalle viinalle ja tupakalle, että oikein ihmetellä saattaa miten joku nainen voi moisen törkyturvan kanssa olla minkäänlaisessa intiimissä kosketuksessa. Noh naisia miehellä kuitenkin riittää, tosin noita fiksuja  enää harvemmin, vaan nykyään naiset ovat jollain tasolla erilaisten ongelmien vaivaamia itsekin.

Mies osaa kieltämättä alkuun käyttäytyä fiksusti, on melko älykäs ja huomaavainen. Vaikka mies myöntää käyttävänsä alkoholiakin liikaa, niin se ei ole mikään este. Ilmeisesti naiset siis jaksavat uskoa, että heidät tavattuaan tämä mies jättäisi kaljan kakkos sijalle. Näin ei kuitenkaan ikinä tule käymään, vaan kalja on aivan liian maukasta tälle miehelle.

Mutta älä ole katkera naisille. Opettele sensijaan rakastamaan heitä ja ihailemaan heidän kykyjään esimerkiksi rakastaa, uskoa parasta ja antaa anteeksi.  Kysy myös itseltäsi rehellisesti paljonko olet tehnyt sen eteen että joku nainen olisi sinut kelpuuttanut. "Pidä tunkkis" asenne ja katkeruus täytyy hylätä jos haluaa saada naisen.

Vierailija
42/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa syyllistämistä. Naisten vika siis että juot etkä tee työtä?

Ei se kuule ole yhtään helpompaa ujolla naisellakaan. Pitäisi olla sen verran kaunis että herättää huomiota ja pitäisi uskaltautua kaikkiin maailman rientoihin joissa voisi miehiä tavata.

Olen itse 27v nainen, en erityisen kaunis mutta naama ok, kroppa hyvässä kunnossa. En ole ikinä miestä löytänyt enkä neitsyyttä menettänyt. Joskus jaksoin mennä tapahtumiin, jopa tehdä aloitteita mutta eipä miehille kelvannut. Enää en jaksa yrittää.

En kuitenkaan syytä miessukupuolta siitä etten ole kelvannut, treenaan edelleen ahkerasti ja tienaan itse elantoni. Arki-illat tissuttelen ja viikonloppuna juon kunnon kännit ja se on elämäni ainoa ilo. Kaiken tämän kuitenkin kustannan itse enkä syytä siitä ketään.

Kaltaisesi ihmiset kuvottavat minua. Toivottavasti jäätkin yksin.

Miksi et etsi netissä miestä? Kuulostat kiinnostavalta naiselta, jos kohtuullistaisit tuon alkoholin käytön.
Sinkku m26

Kiitos kommentista, ehkä voisin vielä uskaltautua nettideittailua kokeilemaan. Ensimmäinen yritys ei ollut kovin rohkaiseva mutta varmaan väärä palvelu käytössä.

Pakko myöntää että siinä olen ap:n kanssa samoilla linjoilla että jos rehdin kumppanin löytäisin niin korkki menisi kiinni samantien. Tällä hetkellä elämä on niin tyhjää harrastuksista huolimatta että viikonloppuisin haluaa vaan unohtaa kaiken.

Tyhjäähän se elämä on yksin, mutta ei juominenkaan kovin pitkä aikaista helpotusta asiaan tuo. Rohkeasti vain nettiin, siellä on pulaa naisista :)

Sinkku m26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos naisen saisit, niin sitten se olisi semmoinen riippuvuussuhde, jossa laitat oman onnesi naisen käsiin? Mitäpä jos tulee ero? Nainen kyllästyy "kilttiin" luonteeseesi ja todennäköisesti ei jaksa riippumistasi.  Tai mitä jos ne nainen ei olekaan semmoinen unelma, mistä olet mielessäsi haaveillut? Jos onkin ihminen, eikä sinun tukena jaksava haavekuvasi? Miten psyyke silloin kestää, jos jo nytten ollaan tuossa jamassa, että ryypätään kun ei olla "vielä" parissa kymmenissä naista saatu? 

Älä kuule valehtele itelles. Ei se nainen ole oikotie onneen. Kuulut todennäköisesti siihen ihmistyyppiin, joka syyttää aina onnettomuudestaan jonkin puutetta ja sitten kun sen saa, niin kun se onni ja autuus ei otakaan tullakseen, niin sitten keksitään jokin toinen puuttuva asia. Helpompi sälyttää syy jonkin ulkopuolisen, tavoittamattomissa olevan piikkiin, niin voi rauhassa ryypätä, eikä tarvitse itsessään muutosta saada aikaiseksi. Kun vikahan on muualla. 

Tekstissä vieritetään niin hyvin kaikkien ongelmien syyt yhden asian piikkiin, että en minä usko, että tuo mistään parisuhteen puutteesta aiheutuu. Sen verta olen kiinnittänyt eläissäni huomiota sanavalintoihin, että parisuhteen perään oikeasti haikailevat kaipaavat yleensä jotain lisää elämäänsä. Ikionnettomille sen parisuhteen taas pitäisi paikata jotain, luoda kokonaan uusi elämä. 

Vierailija
44/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule ole yhtään helpompaa ujolla naisellakaan. Pitäisi olla sen verran kaunis että herättää huomiota ja pitäisi uskaltautua kaikkiin maailman rientoihin joissa voisi miehiä tavata.

Olen itse 27v nainen, en erityisen kaunis mutta naama ok, kroppa hyvässä kunnossa. En ole ikinä miestä löytänyt enkä neitsyyttä menettänyt. Joskus jaksoin mennä tapahtumiin, jopa tehdä aloitteita mutta eipä miehille kelvannut. Enää en jaksa yrittää.

En kuitenkaan syytä miessukupuolta siitä etten ole kelvannut, treenaan edelleen ahkerasti ja tienaan itse elantoni. Arki-illat tissuttelen ja viikonloppuna juon kunnon kännit ja se on elämäni ainoa ilo. Kaiken tämän kuitenkin kustannan itse enkä syytä siitä ketään.

Miksi et etsi netissä miestä? Kuulostat kiinnostavalta naiselta, jos kohtuullistaisit tuon alkoholin käytön.
Sinkku m26

Kiitos kommentista, ehkä voisin vielä uskaltautua nettideittailua kokeilemaan. Ensimmäinen yritys ei ollut kovin rohkaiseva mutta varmaan väärä palvelu käytössä.

Pakko myöntää että siinä olen ap:n kanssa samoilla linjoilla että jos rehdin kumppanin löytäisin niin korkki menisi kiinni samantien. Tällä hetkellä elämä on niin tyhjää harrastuksista huolimatta että viikonloppuisin haluaa vaan unohtaa kaiken.

Mä joskus nuorena ja tyhmänä otin tollasen "kiltin miehen joka joi tylsyyttään". No nyt parikytä vuotta myöhemmin se mies edelleen juo pari kertaa viikossa kun on vapaata. Perheen kanssa ei jaksa tehdä mitään, lapset ei kiinnosta. Mä olen kirjaimellisesti raahannut tuota miestä elämän läpi, hoitanut kodin ja lapset työn ohella. Mies on muutamissa pätkätöissä ollut, pääasiassa kuitenkin työtön.

Neuvoksi sanoisin kaikille nuorille naisille, että älkää missään nimessä sotkeentuko tuollaisiin elämäntapa-luusereihin. Riesan siitä vain itsellenne saatte. Ottakaa mies joka pärjää elämässään myös ILMAN naista.

Terv. Pari vuotta nuorimmaisen kotoa muuttoon, sitä odotellessa ;)

Vierailija
45/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku m26

Mä joskus nuorena ja tyhmänä otin tollasen "kiltin miehen joka joi tylsyyttään". No nyt parikytä vuotta myöhemmin se mies edelleen juo pari kertaa viikossa kun on vapaata. Perheen kanssa ei jaksa tehdä mitään, lapset ei kiinnosta. Mä olen kirjaimellisesti raahannut tuota miestä elämän läpi, hoitanut kodin ja lapset työn ohella. Mies on muutamissa pätkätöissä ollut, pääasiassa kuitenkin työtön.

Neuvoksi sanoisin kaikille nuorille naisille, että älkää missään nimessä sotkeentuko tuollaisiin elämäntapa-luusereihin. Riesan siitä vain itsellenne saatte. Ottakaa mies joka pärjää elämässään myös ILMAN naista.

Oikein miesviha paistaa kirjoituksessasi.

Vierailija
46/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku m26

Oikein miesviha paistaa kirjoituksessasi.

En mä miehiä vihaa. Itsellänikin kaksi jo aikuista poikaa joita suorastaan jumaloin. He eivät olekaan mitään luusereita vaan opiskelevat ja käyvät töissä ja sen lisäksi jaksavat vielä harrastaa. Viinaa eikä röökiä käytä kumpikaan. Eikä kyllä tunnu olevan pulaa tyttöystävistäkään. Mistähän se johtuu kun aloittaja kavereineen ei tunnu naista saavan?

hmmm.... istutaan alas ja mietitään

Vierailija
47/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Teetkö huviksesi näitä aloituksia, onko sulla noin tylsä elämä vai oletko oikeasti katkeroitunut/mielenvikainen?

Vierailija
48/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot syrjäytyy ilman naista. Kovat jätkät käy koulut ja yrittää hankkia töitä ja pystyy tekemään sen ilman naistakin. Ei ap se naisen kanssa oleminen ole ihan ruusuilla tanssimista ja ihanaa vaikka luuletkin. Kokemuksesta voin kertoa, että alussa on n. 6kk kestävä alkuhuuma, jonka jälkeen se suhde muuttuu ns. arkipäiväseksi. Voi tulla mukaan myös riitoja, ongelmia, nalkuttamista, mustasukkaisuutta, kyttäystä yms. Et voi enää mennä niinkuin haluat. Kannattaa nyt oikeasti miettiä mitä elämältäsi haluat.

Vierailija
49/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lause, joka kaltaisillasi miehillä toistuu; "Kohtelen naisia liian hyvin", on virheellinen oletus. Sanon näin elämää nähneenä 34-vuotiaana naisena.

On kaksi täysin eri asiaa, kohteleeko hyvin ja arvostavasti, vai mielistelevästi, epätoivoisesti ja on lisäksi roikkuva, läheisriippuvainen. Mies/nainen, jolla ei ole omia rajoja, ja joka antaa muiden kävellä ylitseen, ei voi itse lainkaan hyvin. Tiedän, koska olen äärimmäisen mielistelevä, läheisriippuvainen persoona itse, ja mt-potilas.

Ainoa tie tasa-arvoiseen ja onnelliseen suhteeseen on oppia hyväksymään itsensä yksilönä, ei loisena, joka kykenee elämään vain osana toisen ihmisen kanssa muodostuvaa symbioosia.

Vierailija
50/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomeen täytyy saada laillistettua bordelliverkosto jotta ressukatkin saavat (myös naiset).

Vierailija
51/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lopeta juominen, kokonaan.

2. Ala hakemaan töitä.

3. Mene itseilmaisun kurssille.

Vaikka et naista näiden kaikkien jälkeen saisikaan, olisit ainakin terveempi, tasapainoisempi, rahoissasi ja tutustuisit helpommin ihmisiin.

Elämä olisi paljon kivempaa, kun ei yksin istu himassa dokaamassa.

Alkoholi aiheuttaa masennusta.

Vierailija
52/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomeen täytyy saada laillistettua bordelliverkosto jotta ressukatkin saavat (myös naiset).

Kyllä persut voisivat hoitaa tämän asian kuntoon. Kun ne kuitenkin mamuttaa, niin olisi jotain hyötyäkin. Voisi tuoda vaikka aasiasta söpöjä pieniä naisia töihin.

Vierailija
53/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Lopeta juominen, kokonaan.

2. Ala hakemaan töitä.

3. Mene itseilmaisun kurssille.

Vaikka et naista näiden kaikkien jälkeen saisikaan, olisit ainakin terveempi, tasapainoisempi, rahoissasi ja tutustuisit helpommin ihmisiin.

Elämä olisi paljon kivempaa, kun ei yksin istu himassa dokaamassa.

Alkoholi aiheuttaa masennusta.

Höpöhöpö. Työt ne aiheuttaa masennusta.

Vierailija
54/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä aloituksella yrität saavuttaa? Että joku antaa sulle säälistä vai? Sitä paitsi aloituksesi perusteella suhtautumisesi naisiin ei ole "liian kilttiä" vai mitä kirjoittelit..

Vierailija
55/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23

Hieno tyyli. 

Ei sitä dokaamista ikinä pysty lopettamaan. Seuraavaksi dokaisit sen takia että saa seksiä vaan kerran viikossa tai kun ei ole töitä ja lapset käy hermoille.

Tärkeintä on dokailla salaa piilossa siten ettei vaimo ja lapset huomaa. 

Dokailu on kaikista paras harrastus maailmassa. 

Tuon ihanteen mukaisesti eläminen vaatisi sen ettet olisi koskaan maistanut sitä dokausta. Dokauksesta ei pääse koskaan eroon. Se on peli jossa ei saa jäädä kiinni ja jota pitää tehdä niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
56/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoholi nimenomaan aiheuttaa/pahentaa masennusta. En muista sitä biologista syytä, mutta siis aivojen välittäjäaineisiin liittyy. 

Surullisia, mutta myös pelottavia ja vastenmielisiä ovat nuo naisvihakommentit ja vuodatukset. Esim. mies 29v. aloitti toisen ketjun vähän aikaa sitten, "Parisuhde ei tee onnelliseksi", jossa hän kirjoitti käytännössä että suurimmassa osassa parisuhteista mies voi koko ajan huonosti, palvelee kaikin keinoin naista ja nainen pihtaa pillua minkä vaan voi ja vaatii ja testaa miestä koko ajan...

Voi hyvä luoja, miten sairas ajatus parisuhteesta! Ja hän kirjoitti sen ilmeisimmin täysin tosissaan.

Vierailija
57/58 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkoholi nimenomaan aiheuttaa/pahentaa masennusta. En muista sitä biologista syytä, mutta siis aivojen välittäjäaineisiin liittyy. 

Alkoholi aiheuttaa masennusta ja psykoosia vain niille joilla on siihen taipumusta. Ei todellakaan kaikille ihmisille. 

Muutenhan suurin osa ihmisistä olisi masentuneita. Alkoholia nautitaan todella paljon länsimaissa päivittäin.

Vierailija
58/58 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainoat syyt naisettomuuteen ovat miehellä kaljuuntuminen ja lyhyt pituus. Muuten kyllä luulisi onnistuvan ellei ole ihan ruma naamastaan. Voin kokemuksesta sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi