En oikein ymmärrä ehkäisyn käyttöä parisuhteessa.

Vierailija

En ole koskaan käyttänyt muuta kuin keskeytettyä. Itsellä sen verran säännöllinen kierto, että lasken vaan ovulaation ja silloin ei tulla sisälle, muuten saa tulla. Olen yli kolmekymppinen ja päätettiin että halutaan lapsi. Mies tuli sisään melko varmasti päivää ennen ovulaatiota. Tulinkin heti eka yrittämällä raskaaksi. Viisitoista vuotta siis menty ilman varsinaista ehkäisyä, mieskin vaihtunut pari kertaa, mutta toiminut on. Irtosuhteissa kondomi on kyllä tarpeen.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vaikka sinä et ehkäisyä käytäkään, niin miten voi olla vaikea ymmärtää, miksi muut käyttävät? Kiva jos toimii sulle, ei ehkä kaikille muille (jotka ehkä tahtovat harrastaa seksiä ilman raskautumisen pelkoa spontaanisti mihin tahansa kuukautikierron aikaan).

Vierailija

Sinänsä hassua, että meillä ei 5 vuoteen käytetty mitään ehkäisyä eikä mietitty ovulaatiota ja silti en tullut raskaaksi. Kierto oli säännöllinen, mutta munasolu ei irronnut. Samaan aikaan siskoni, joka luotti ns. varmoihin päiviin, sai kaksi "vahinkolasta". (no ei hän oikeasti luottanut, kunhan ajatteli, että ei tarkoituksella ovulaation aikaan harrasta seksiä, mutta jos se raskaus silti alkaa, niin lapsi on tervetullut)

Vierailija

Ehkä tuo sopii sulle mutta mulle sopii kierukka (aikasemmin minipillerit) en ole "kärsinyt" kuukautisista viimeisen 15 vuoden aikana kuin silloin kun olen halunnut tulla raskaaksi ja jättänyt ehkäisyn pois. (2 lasta)  Miksi mun tarttis joka kuukausi laskea varmoja päiviä ja sanoa miehelle että sorry ei tänään sisään.. Se pääsee sinne koska haluaa. Kun miettii että jos seksiä ei ole kuukautisten aikana eikä ovulaation aikana niin ei siihen kuukauteen montaa päivää mahdu jolloin voisi seksiä harrastaa :)

Vierailija

Mullakin on säännöllinen kierto, mutta koska en todellakaan halua enää lasta niin käytän kunnon ehkäisyä. Minusta olis erittäin typerää jättää ehkäisy pois ja luottaa pelkkään tuuriin. Olen vielä raskautunut todella helposti, joten en todellakaan ala kokeilemaan mitään keskeytettyä. Se abortin tai lapsen pitämisen miettiminen tuskin on niin kivaa, että moinen kannattais.

Mutta onnea vaan sulle...

Vierailija

Eipä voisi olla ankeampaa seksiä, mitä tulla ennen laukeamista pois sisältä. Sama kuin olisi huipputason ravintolassa ja purisi ruokaa suussa ja sylkisi sen pois.
M31

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eipä voisi olla ankeampaa seksiä, mitä tulla ennen laukeamista pois sisältä. Sama kuin olisi huipputason ravintolassa ja purisi ruokaa suussa ja sylkisi sen pois.
M31

Meillä toimii, ehkäisyä ei ole ollut neljään vuoteen, eikä luultavasti tulekkaan. Miehelle tämä on ok, koskaan ei ole valittanut. Otan lopuksi suihin, runkkaan tai annan laueta rinnoille. Mutta jokainen tyylillään, makuja on monia.;) En ole kyllä koskaan ajatellut, että seksimme on ankeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Meillä toimii, ehkäisyä ei ole ollut neljään vuoteen, eikä luultavasti tulekkaan. Miehelle tämä on ok, koskaan ei ole valittanut. Otan lopuksi suihin, runkkaan tai annan laueta rinnoille. Mutta jokainen tyylillään, makuja on monia.;) En ole kyllä koskaan ajatellut, että seksimme on ankeaa.

Riippuu mistä pitää, mutta itse tykkään tulla naisen sisälle, kun nainen puristaa jaloillaan minua vielä syvemmälle.
M31

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat