Onko teinisi koskaan käynyt päällesi?

Vierailija

Tuliko seuraamuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

Tytär kerran kävi. Hänellä oli monella tapaa vaikeaa, kaveri oli vaihtanut hänet toiseen ja yhdessä nyt pilkkasivat häntä, hänen ihastus erääseen poikaan oli tullut julki ja siitäkin pilkattiin. Oli sitten pinna niin kireällä kun jostain arkisesta asiasta vähän nalkutin, tuli ensin varoitus että häivy, ja kun aloin puhua että äidillesi et puhu noin, tuli hullun kiilto silmissään kimppuun ja löi. 

Seuraamukset oli lähinnä se että juteltiin läpi se mikä häntä niin ahdisti. Ilman välikohtausta hän ei varmaan olisi ollenkaan avautunut kiusaamisista ja muusta. En minä edes viitsinyt häntä muistutella siitä että ihmisiä ei saa lyödä, tietäähän tuo sen muutenkin. Oli vaan hermo liian kireällä silloin ja itsekin katui tekoaan.

Vierailija

Leikillään (tyttö) joskus nipisteli erittäin kivuliaasti. Ei uskonut, kun sanoin, että lopettaa moisen toiminnan. Mulle tuli ihan mustelmia. 

Kerran sitten nipistin takaisin niin, että hänellä oli puoli käsivartta sinisenä. Loppui siihen! Ei jotenkin tajunnut, kuinka paljon se voi sattua ennen tätä. 

Pojat eivät koskaan ole tehneet minulle mitään fyysisesti, vaikka pahoja riitojakin on ollut. En minä myöskään heille. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat