IL: Miehet istuvat väärin julkisilla matkustaessa

persaukko

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015103020584133_iq.shtml

No höh. Minä ainakin tykkään istua noin. Se tuntuu mukavalta ja saa samalla esitellä haaroväliään muille. Miehenä minulla on oikeus tähän.

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Jos on pitkät jalat, niin johonkin ne on laitettava. Ellei levälleen, niin sitten ne on pitkällä edessä ja polvet osuu vastapäätä istuvan jalkoihin.

Jutussa ei mainittu sitä, että miehet istuvat jalat harallaan luonnostaan siksi, että kivekset tuulettuisivat. Niiden lämpötilan pitäisi olla muun kehon lämpötilaa alhaisempi siittiöiden säilyvyyden vuoksi.

Vierailija

Harvemmin siellä bussin etummaisen penkin alla on ketään ihailemassa sitä levittelyä. Kyllä se taitaa perustua pikemminkin sille että jalat yhdessä on epämukava istua pidempiä aikoja.

Toisaalta nuoriso ei tunnetusti osaa käyttäytyä eikä istua kunnolla. Ei ole osannut ainakaan viimeiseen 55 vuoteen.

Vierailija

Enemmän mua häiritsee naisena toisten naisten laukkujen laittaminen viereiselle penkille tai sitten siihen käytäväpaikalle istuminen, ettei kukaan pääse viereen. Mutta näistähän ei ilmeisesti saisi puhua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa siitä kun naiset varaavat viereisen istumapaikan laukulleen?

Miksi alapeukut? :D Laukulle oma istuin on fine mutta miehen leveä istuma-asento on ehdoton no no, vaikka molemmat tavat vie yhtä paljon istumatilaa?

Vierailija

Itse ainakin istun juuri niin kuin haluan. Siinähän kihistette kiukussanne.

Soittakaa poliisi tai Karpo paikalle, aivan vapaasti.

Enemmän tilaa vie juurikin naiset nyssäkköineen, lapsiperheistä en edes aloita puhumaan.

Vierailija

Jos täti istuu ns. kahdella jakkaralla, niin hänelle voi aina sanoa, että anteeksi, voitteko nostaa tuon laukun pois, että pääsen istumaan. Mutta sanopa miehenköriläälle, ette lopetapa se kulkustesi tuuletus ja vedä jalat supumpaan, että pääsen istumaan. Siitä ei ole takeita, mitä siitä seuraan. On muuten miehillä suuret luulot runsaista kulkusistaan, kun pitää levitellä haarojaan julkisissa kulkuneuvoissa. Jos haluaa laukulleen oman istuimen tai kulkusilleen väljät tilat, niin ostakoot silloin myös kaksi lippua, sillähän se ongelma ratkeaa. Vai?

Vierailija

Istun jalat sen verran levällään kuin sopivalta tuntuu, mutta olkapäiden leveys se silti rajaa sen, minkäkokoinen ihminen viereen mahtuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua häiritsee naisena toisten naisten laukkujen laittaminen viereiselle penkille tai sitten siihen käytäväpaikalle istuminen, ettei kukaan pääse viereen. Mutta näistähän ei ilmeisesti saisi puhua?

Mä sanon tällaisille aina reippaalla äänellä: anteeksi pääsisinkö tonne istumaan. Nyrpeää naamaa tulee mutta aina olen istumapaikan saanut, tosin ne käytävän puolella istuvat siirtyy aina sille ikkunapaikalle. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei saisi, jos syytät vain naisia siitä mitä miehet tekevät yhtä paljon. Yksi mies jopa varaa aina penkin kädelleen. Siis nojaa toisen käsivartensa viereiselle penkille.

Vierailija

Tämä on taas tätä moneen kertaan jauhettua paskaa! Ettekö te ämmät tajua, ettei siinä mistään pullistelusta ja munien esittelystä ole kysymys! Miehen anatomialla ei vaan pysty istumaan nätisti polvet yhdessä kiristävissä housuissa ilman että munia puristaisi ikävästi!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat