Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tässä suhteessa enää mitään järkeä? Tiedän vastauksen itsekin, mutta haluan kuulla myös teiltä.

Vierailija

Näemme korkeintaan kerran viikossa. Muuten yhteydenpito on vähäistä, lähinnä tekstiviestejä vaihdellaan. Miestä on välillä hankala saada kiinni. Esim. eilen yritin soittaa illalla, mutta puhelin oli suljettuna. Lähetin viestin, että "soitatko mulle rakas". Tänä aamuna häneltä tuli viesti, jossa toivotti hyvää huomenta, mutta ei mitään viittausta siihen, miksei ollut vastannut ja miksi ei soita takaisin. Huomenna olisi kuitenkin tarkoitus nähdä. Mies sanoo, että rakastaa minua ja haluaa tulevaisuuden kanssani.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kauanko olette tapailleet?

Ikää on..?

Mitä tarkoittaa "tulevaisuus kanssasi"? Tai mitä tarkoittaa "haluaminen", kaikkea saa haluta mutta onko tarkoitus myös tehdä tekoja, jotka mahdollistavat yhteisen tulevaisuuden.

Sinä lienet oman elämäsi asiantuntija, mutta jo noilla tiedoilla todellakin sanoisin, että tuo mies ei ole tosissaan kanssasi. Ehkä hän haluaisi olla, mutta tuo on iso hälytysmerkki, että se katoilee tuolla tavalla. Ei ihmisellä voi aina olla akku loppu puhelimestaan.

Vierailija

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Entä onko miehellä nyt poikkeukselllisen kiireistä esim. työssään? Oletteko puhuneet tuosta asiasta, että sinä ilmeisesti kaipaisit enemmän yhteydenpitoa? 

Ei minusta nyt suoraan tuon kuvauksen perusteella voi sanoa että ei mitään järkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos kysyisit näitä asioita ihan siltä mieheltä?

Arvaapa, kuinka monta kertaa olen kysynyt. Vastauksena on aina, että joo, asioiden pitää hänenkin mielestään muuttua. Joo, yritetään nähdä useammin. Joo, olen sinuun enemmän yhteydessä. Sitten jonkin aikaa mies tsemppaa, mutta tilanne palaa vähitellen siihen kuin aiemmin.

Huomaan usein olevani yksinäinen. Ja surullinen. En olisi tässä, jos mies ei olisi niin vahvasti ilmaissut omaa rakkauttaan ja haluaan olla yhdessä. Kyllähän sen pitäisi tekojenkin kautta heijastua... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette tapailleet?

Ikää on..?

Mitä tarkoittaa "tulevaisuus kanssasi"? Tai mitä tarkoittaa "haluaminen", kaikkea saa haluta mutta onko tarkoitus myös tehdä tekoja, jotka mahdollistavat yhteisen tulevaisuuden.

Sinä lienet oman elämäsi asiantuntija, mutta jo noilla tiedoilla todellakin sanoisin, että tuo mies ei ole tosissaan kanssasi. Ehkä hän haluaisi olla, mutta tuo on iso hälytysmerkki, että se katoilee tuolla tavalla. Ei ihmisellä voi aina olla akku loppu puhelimestaan.

Ollaan tapailtu muutama kuukausi. Ihan aikuisia ihmisiä jo ollaan, "toisella kierroksella" kumpikin. Molemmilla vaativa työ ja lapsia. Mutta ajattelen, että parisuhteelle pitäisi pystyä löytämään aikaa, ainakin yhteydenpidolle. ap

Vierailija

Onko mies varattu? En keksi mitään muuta syytä, miksi puhelin pitää illalla kokonaan sulkea.

Entä tapaatteko vain seksin merkeissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Entä onko miehellä nyt poikkeukselllisen kiireistä esim. työssään? Oletteko puhuneet tuosta asiasta, että sinä ilmeisesti kaipaisit enemmän yhteydenpitoa? 

Ei minusta nyt suoraan tuon kuvauksen perusteella voi sanoa että ei mitään järkeä.

Puhuttu ollaan paljonkin ja mies on periaatteen tasolla samaa mieltä kanssani, käytännössä ei. ap

Vierailija

Mä niin haluan tuollaisen miehen. Itsellä ei näin yksinhuoltajana ole aikaa suhteeseen mutta olisi ihanaa jos olisi joku joka laittaisi viestiä päivittäin. <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varattu? En keksi mitään muuta syytä, miksi puhelin pitää illalla kokonaan sulkea.

Entä tapaatteko vain seksin merkeissä?

Ei ole varattu. Onhan siitä puhelimesta voinut akkukin loppua, mutta niin käy mielestäni usein. Tavataan muutenkin kuin seksin merkeissä ja aina on tosi kivaa. Tää on sellainen mies, jonka kanssa voi nauraa vedet silmissä. Kohtelee minua kauniisti aina kun nähdään. ap

Vierailija

Miten kauan tilanne on jatkunut? Tuo kuulostaa alkutapailulta (jolloin monet kylläkin ovat niin innoissaan uudesta kumppanista, että haluavat nähdä tätä koko ajan) mutta jos on kauemmin jatkunut, niin kertoohan tuo siitä, että toinen ei koe suhteen syventämiselle tarvetta. Tyypillinen hengailusuhde siis, jossa parisuhteen toiselle osapuolelle on aikaa lähinnä silloin kun ei ole parempaakaan tekemistä ja pitää purkaa seksuaaliset tarpeet. Jos tuo ei sinulle suhteen sisällöksi riitä, niin ei auta muuta kuin lopettaa ja uuta matoa koukkuun.

Vierailija

Miksi hänen pitäisi koko ajan olla sinuun yhteydessä. Anna hälle tilaa ja ota sitä tilaa itsellesikin. Ettehän te kyyhötä kokoajan yhdessä vaikka asuisittekin yhdessä. Teillä kummallakin on omat ystävät ja omat menot. Te tapaatte silloin kun teillä on kummallakin siihen aikaa.

Jos haluat jonkun joka roikkuu kokoajan sinussa kiinni, niin kannattasi hankkia miehen tilalle koira.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä niin haluan tuollaisen miehen. Itsellä ei näin yksinhuoltajana ole aikaa suhteeseen mutta olisi ihanaa jos olisi joku joka laittaisi viestiä päivittäin. <3

Haha, tehdäänpä vaihtarit jos tapaat miehen, joka haluaa oikean parisuhteen. Mä voin sitten antaa sulle tämän tekstarimiehen, jos saan sen tosissaan olevan :) ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat